M3 Communications Group беше избрана за PR агенция на годината в тазгодишното издание на конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е и най-престижната награда в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година. Компанията получи общо 8 награди, от които три златни, три сребърни и две бронзови отличия, за реализирани комуникационни кампании за "BILLA България", L’Oreal, Wizz Air, "Асоциацията на почетните консули в България" и "Алтерко".
На второ място в категорията "Агенция на годината" се класира All Channels Communication с общо шест награди. На третото място завърши PR агенцията APRA Porter Novelli . (Вижте пълния списък с наградените в карето.)
В конкурса BAPRA Bright Awards тази година участваха общо 140 проекта на агенции, които се състезаваха в 13 категории. Традиционно заявките се оценяват единствено от международни комуникационни специалисти. За втора година в BAPRA Bright Awards присъстваше и специалната категория "Студентски проект", в която участниците трябваше да представят проекти на тема "Имиджова PR кампания на вашия университет". Екипът на агенцията United Partners беше отличен със специална награда за принос към индустрията за проведения съвместно с БАПРА хакатон под мотото "Хакни фалшивите новини".
От септември тази година БАПРА ще има и нов председател, тъй като изтича мандата на досегашния в лицето на Катя Димитрова, която е и основател и собственик на PR агенцията "Интеримидж". От есента поста ще заема Мария Гергова–Бенгтссон, основател и собственик на агенцията United Partners.
Категория "Комуникационна кампания на годината"
Първо място: Proximity Sofia/ BBDO Group – "Мога там, искам тук"
Второ място: All Channels Communication Group – "Предварително ти благодаря" - Avon срещу рака на гърдата
Трето място: APRA PORTER NOVELLI BCG – "Световна седмица, посветена на отговорното прилагане на антибиотици в България"
Трето място: APRA PORTER NOVELLI BCG – "Живей Активно! 2017"
Категория "Дебют на годината"
Първо място: Proximity Sofia/ BBDO Group – "Мога там, искам тук"
Второ място: Proximity Sofia/ BBDO Group - "Втора работа" – комуникационна кампания за кредитна програма "Повече днес" на Пощенска банка
Трето място: All Channels Communication Group - "Starobrno - Малкото барче"
Категория "Дигитална кампания"
Първо място: All Channels Communication Group – "Крадецът на вишни"
Второ място: McCann/ Sunday Media – "Колко е важно да говориш езици"
Трето място Interpartners – SMARTVERSITY
Категория "Специално събитие"
Първо място: M3 Communications Group, Inc. – "BILLA България - Ние обичаме България"
Второ място: SiteMedia Consultancy – "LIDL неделя в Музейко"
Трето място: SiteMedia Consultancy – "LIDL България – Откриване на логистичен център Кабиле"
Трето място: Intelday Solutions – "Зимнина за софиянци"
Категория "Маркетинг, свързан с кауза"
Първо място: "All Channels Communication Group – "Предварително ти благодаря" - Avon срещу ракa на гърдата
Второ място: M3 Communications Group, Inc. – "L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света"
Трето място: V+O Communication – "Дай старт на успеха"
Категория "Кампания за изграждане на работодателска марка"
Първо място: V+O Communication - "Комуникиране на работодателския бранд на Experian в България"
Първо място: Proximity Sofia/ BBDO Group - "Мога там, искам тук"
Първо място: M3 Communications Group, Inc. - Wizz Air – #IamWIZZcrew
Второ място: InterImage - "Изграждане на работодателска марка на Behr-Hella Thermocontrol Bulgaria (BHTC)"
Трето място: SiteMedia Consultancy – "LIDL България – Работодател на годината"
Категория "Кампания за вътрешни комуникации"
Първо място: Proximity Sofia/ BBDO Group – "Вие споделяте, ние слушаме"
Второ място: M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal IT Day
Трето място" OT-DO CONSULT - "#бъдиетичен"
Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"
Първо място: Nova Broadcasting Group – "Промяната"
Второ място: Софийска вода – "Водните човеци на Софийска вода"
Трето място: "Българска национална телевизия" – "Евровизия 2017/България"
Категория "Корпоративен PR"
Първо място: APRA PORTER NOVELLI – "Живей Активно! 2017"
Второ място InterImage – "INTERPARTNERS : 25 години живот в рекламата"
Трето място: PR PLAY - "Играта на професионалното прегаряне и баланс личен живот - работа"
Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"
Първо място: AMI Communications – "София Прайд 2017 - Да прогоним предразсъдъците"
Второ място: New Moment – "За зелен хайвер"
Трето място: PR Point - "Тук се създават възможности"
Категория "Кампания Public affairs"
Първо място: M3 Communications Group, Inc. – Facebook AMBER Alert
Първо място APRA PORTER NOVELLI BCG - "Живей Активно! 2017"
Първо място All Channels Communication Group - Иновации в политиката - Награди "Иновации в политиката 2017"
Второ място: PR PLAY – "Годишна стратегия за връзки с институциите на БАСЗЗ"
Трето място M3 Communications Group, Inc. - Bringing the World Together
Категория "Кризисен PR"
Първо място: Related PR – "Кризата на Юнион Ивкони от октомври 2017 г."
Второ място: M3 Communications Group, Inc. – Wizz Air – Overbooking Case
Трето място: All Channels Communication Group - "Stolichno Amber не е на пазара"

M3 Communications Group беше избрана за PR агенция на годината в тазгодишното издание на конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е и най-престижната награда в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година. Компанията получи общо 8 награди, от които три златни, три сребърни и две бронзови отличия, за реализирани комуникационни кампании за "BILLA България", L’Oreal, Wizz Air, "Асоциацията на почетните консули в България" и "Алтерко".
На второ място в категорията "Агенция на годината" се класира All Channels Communication с общо шест награди. На третото място завърши PR агенцията APRA Porter Novelli . (Вижте пълния списък с наградените в карето.)
0 коментара