M3 Communications стана PR агенция на годината

На второ и трето място в конкурса BAPRA Bright Awards се класираха All Channels и APRA Porter Novelli

Надя Маринова, главен редактор на b2b media, връчи една от наградите на M3 Communications
Надя Маринова, главен редактор на b2b media, връчи една от наградите на M3 Communications
Надя Маринова, главен редактор на b2b media, връчи една от наградите на M3 Communications    ©  Георги Кожухаров
Надя Маринова, главен редактор на b2b media, връчи една от наградите на M3 Communications    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

M3 Communications Group беше избрана за PR агенция на годината в тазгодишното издание на конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е и най-престижната награда в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година. Компанията получи общо 8 награди, от които три златни, три сребърни и две бронзови отличия, за реализирани комуникационни кампании за "BILLA България", L’Oreal, Wizz Air, "Асоциацията на почетните консули в България" и "Алтерко".

На второ място в категорията "Агенция на годината" се класира All Channels Communication с общо шест награди. На третото място завърши PR агенцията APRA Porter Novelli . (Вижте пълния списък с наградените в карето.)


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал