Историите на успeха не са точно приказки - Coca Cola & Noble Graphics

Кампания "Бутилка заВръщане"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Effie Awards не е просто конкурс, в който се оценяват интересни реклами. В него най-важният критерий е тяхната ефективност. Effie не е просто признание, а начин да се отличат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия. През годините има много кейсове, които са доказали себе си като еднакво значими и ефективни. Кампании, които са се превърнали в пример за подражание в индустрията, а аудиторията са грабнали със своето интересно и креативно поднесено послание. И ако финалният резултат от една кампания винаги ни изглежда като приказка, която приемаме със същото увлечение като приказките, които сме слушали като деца, то реалността е съвсем различна. Зад красивите изображения и сладки думи стои цял един екип от професионалисти, безупречно планиране и много часове работа, прекарани в търсене на най-правилния начин едно послание да достигне до хората, за които е предназначено. И не просто това. Но и да остане в съзнанието им, да ги докосне емоционално, да ги подтикне към действие. Ако всичко това е на лице, то можем да кажем, че задачата е била успешна!

Цветелина Любенова и Йоанна Любенова от Noble Graphics са екипът, който стои зад креативната кампания на Coca-Cola Bulgaria "Бутилка заВръщане". През 2016г. тя не просто завладя сърцата на аудиторията със своето емоционално послание за заВръщане вкъщи, но и благодарение безспорния си маркетингов успех грабна сребро по време на Effie Awards 2017 година – първата награда за екипа. Ето какво ни казаха за Effie Awards Цветелина и Йоанна.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    grouev avatar :-|
    g

    Незнам колко ефективна е била кампанията, но от месец ноември, Кока кола спира продукта от производство поради незадоволителни резултати. Явно носталгията не е панацея.

    Нередност?
Нов коментар