Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

ФАРА ден първи: 20% повече заявки в надпреварата

Вече са известни част от финалистите в рекламния конкурс

Събитието беше открито от Николай Караджов, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции
Събитието беше открито от Николай Караджов, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции
Събитието беше открито от Николай Караджов, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции    ©  Лилия Йотова
Събитието беше открито от Николай Караджов, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции    ©  Лилия Йотова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Започна 19-то издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА, който цели да отличи творческите постижения на агенции и рекламодатели през изминалата година. Събитието в Пловдив беше открито от Николай Караджов, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), която е и организатор на фестивала. Той коментира, че тази година за конкурса са подадени близо 330 заявки от общо 30 български агенции, което представлява ръст от над 20% спрямо миналогодишното издание, както и са заявени с около 100 повече акредитации за събитието. В конкурса не участват агенциите от комуникационната група Publicis One, които традиционно подават голям брой заявки. Решението е наложено на глобално ниво от международната Publicis Group и важи до края на юни 2018 г. с цел групата да се съсредоточи върху разработването на платформа за вътрешна комуникация Marcel.

"Тази година искаме да обърнем внимание, че най-добрите реклами се случват, когато има доверия между клиент и агенция. Колкото усилие коства на агенцията реализирането на кампания, толкова усилие коства и на рекламодателите, наши партньори", коментира Караджов. Затова тази година мотото на фестивала е "Работим заедно. Печелим заедно" и за пръв път наградата, емблематичната статуетка звезда, ще се разделя физически на две – едната половина за рекламодателя, а другата за агенцията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар