ФАРА ден първи: 20% повече заявки в надпреварата
Вече са известни част от финалистите в рекламния конкурс


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Започна 19-то издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА, който цели да отличи творческите постижения на агенции и рекламодатели през изминалата година. Събитието в Пловдив беше открито от Николай Караджов, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), която е и организатор на фестивала. Той коментира, че тази година за конкурса са подадени близо 330 заявки от общо 30 български агенции, което представлява ръст от над 20% спрямо миналогодишното издание, както и са заявени с около 100 повече акредитации за събитието. В конкурса не участват агенциите от комуникационната група Publicis One, които традиционно подават голям брой заявки. Решението е наложено на глобално ниво от международната Publicis Group и важи до края на юни 2018 г. с цел групата да се съсредоточи върху разработването на платформа за вътрешна комуникация Marcel.
"Тази година искаме да обърнем внимание, че най-добрите реклами се случват, когато има доверия между клиент и агенция. Колкото усилие коства на агенцията реализирането на кампания, толкова усилие коства и на рекламодателите, наши партньори", коментира Караджов. Затова тази година мотото на фестивала е "Работим заедно. Печелим заедно" и за пръв път наградата, емблематичната статуетка звезда, ще се разделя физически на две – едната половина за рекламодателя, а другата за агенцията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.