ФАРА ден втори: Отвъд рамките на рекламата

Изкуството на преговорите и създаване на творчески решения с резултати бяха някои от темите на рекламния фестивал

Ричард Мълъндър, главен обучаващ в Звеното за преговори с похитители на Скотланд Ярд
Ричард Мълъндър, главен обучаващ в Звеното за преговори с похитители на Скотланд Ярд
Ричард Мълъндър, главен обучаващ в Звеното за преговори с похитители на Скотланд Ярд    ©  Лилия Йотова
Ричард Мълъндър, главен обучаващ в Звеното за преговори с похитители на Скотланд Ярд    ©  Лилия Йотова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Вторият ден от най-големия творчески рекламен фестивал ФАРА беше посветен изцяло на лекционната програма на тема "Креативност и ефективност", защото именно добрата идея в комбинация с постигнати резултати е формулата за успешна кампания. За трета поредна година организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) целят да предадат добавена стойност на събитието чрез лекции и уъркшопи, водени от международни специалисти. Паралелно днес журито оценяваше заявки в категорията "Интегрирани кампании" и обяви сигурните финалисти в категориите "Филм, "Събития", "Дигитални форми на комуникация", "Форми на директен маркетинг" и "Дигитална кампания" (вижте карето).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове