Колко инвестира БНТ в световното първенство по футбол...
... и как ще спечели от него


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Българската национална телевизия (БНТ) е официален партньор на FIFA за излъчване на световното първенство по футбол в Русия, което се открива днес ( 14 юни). Обществената телевизия ще излъчи всички 64 срещи от мондиала, както и специални коментарни и обзорни предавания.
Това дава добри шансове на БНТ да привлече силни рекламодатели с уникално като съдържание събитие. Очаква се то да е и най-доходоносно за обществената телевизия, която печели освен от привлечените рекламни инвестиции също и от възможността да сублицензира (да преотстъпва права за излъчване на мачовете на други медии). Спортния сайт Sportal.bg например e придобил ексклузивитет за България по отношение на лайфстрийминга след договаряне с телевизията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.