С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 юни 2018, 13:11, 18841 прочитания

Седмичникът "Капитал" в телефон и на таблет

Ново мобилно приложение

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Читателите на седмичника "Капитал" вече могат да намират новия брой на любимото си издание и в дигитална мобилна форма. Вестникът ще е достъпен в новото мобилно приложение, създадено и организирано така, че да представя вестника по удобен за четене на телефон и таблет начин. Приложението може да бъде изтеглено от AppStore или Google Play

app_store google_play


Как работи

Всеки петък читателите ще намират новия брой на вестника в приложението. Съдържанието следва организацията на броя, подреден в основните за "Капитал" теми – "К1/ Средата – Политическа и икономическа", "К2/ Бизнесът – Фирми, сектори и мениджъри", "К3/ Моят капитал – Лични инвестиции и свободно време". Четенето е лесно и просто с прелистване между статиите. Всички броеве на "Капитал" са "пред очите" на първа страница от апликацията, така че връщането към тема от архива да е лесно. За интензивно пътуващите има възможност за запазване на статии и броеве.

Достъп



Приложението е достъпно за всички абонати на "Капитал", включително бизнес абонатите "Капитал PRO". Всички останали читатели могат да се възползват от месечен безплатен тест. Потребителите без абонамент ще могат да прочитат уводната статия с коментар от редакторите на "Капитал" за конкретния брой и да разглеждат всички теми.

Мобилните приложения на "Капитал"

В края на миналата година "Капитал" разработи мобилно приложение за своите бизнес читатели – "Капитал PRO", което публикува всекидневна бизнес информация под формата на кратки емисии. Апликацията "Капитал PRO" е също в AppStore и Google Play.

Абонаментни планове

Абонатите имат неограничен достъп до съдържанието на "Капитал" чрез различните приложения, сайта и мобилната му версия, вестника и допълнителните издания.

"Капитал" има два абонаментни плана – "Капитал" и "Капитал PRO", съответно за всички читатели и за читателите, които ползват информацията за бизнес решения. Ето и какво точно включват абонаментните планове:

Абонамент "Капитал"

(1) Седмичен анализ и коментар

- Мобилно приложение "Капитал"
- Вестник всеки петък
(2) Capital.bg
- Достъп до текущите статии и архив

PRO абонамент

(1) Всекидневни бизнес новини

- В кратки емисии "Капитал PRO" мобилното приложение
- Newsletter в електронната поща
(2) Седмичен анализ и коментар
- Мобилно приложение "Капитал"
- Вестник всеки петък
(3) Бизнес доклади - секторни анализи и класации
- В отделни книжки
- Pdf в Библиотеката на сайта
(4) Данни за фирми и сектори
- Масив от финансова информация - КАПИ
(5) Capital.bg
- Достъп до текущите статии и архив

Екипът за абонаменти и връзка с читателите може да намерите на abonament@economedia.bg, 024615349
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама 1 Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама

Председателят на браншовото сдружение IAB Bulgaria пред "Капитал"

17 фев 2020, 938 прочитания

"Репортери без граници" призова Европарламента да защити българските журналисти 3 "Репортери без граници" призова Европарламента да защити българските журналисти

В отворено писмо международната организация настоява властите да спрат систематичните си заплахи към медиите

14 фев 2020, 2312 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (26 юни)

"БГ радио" и още шест радиостанции се продадоха за 5.4 млн. евро; Xplora поема дигиталното обслужване на Queen's; Tеодор Несторов е новият маркетинг директор на "Карлсберг България"; Ани Великанова е новият търговски директор на Investor Media Group; Omnicom стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Малайзийски полет към село Щръклево

Община Русе даде предварително съгласие да продаде летището си на дружество с малайзийско участие. Проектът на компанията е за 57 млн. лв.

Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10