Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 юни 2018, 13:11, 19686 прочитания

Седмичникът "Капитал" в телефон и на таблет

Ново мобилно приложение

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Читателите на седмичника "Капитал" вече могат да намират новия брой на любимото си издание и в дигитална мобилна форма. Вестникът ще е достъпен в новото мобилно приложение, създадено и организирано така, че да представя вестника по удобен за четене на телефон и таблет начин. Приложението може да бъде изтеглено от AppStore или Google Play

app_store google_play


Как работи

Всеки петък читателите ще намират новия брой на вестника в приложението. Съдържанието следва организацията на броя, подреден в основните за "Капитал" теми – "К1/ Средата – Политическа и икономическа", "К2/ Бизнесът – Фирми, сектори и мениджъри", "К3/ Моят капитал – Лични инвестиции и свободно време". Четенето е лесно и просто с прелистване между статиите. Всички броеве на "Капитал" са "пред очите" на първа страница от апликацията, така че връщането към тема от архива да е лесно. За интензивно пътуващите има възможност за запазване на статии и броеве.

Достъп



Приложението е достъпно за всички абонати на "Капитал", включително бизнес абонатите "Капитал PRO". Всички останали читатели могат да се възползват от месечен безплатен тест. Потребителите без абонамент ще могат да прочитат уводната статия с коментар от редакторите на "Капитал" за конкретния брой и да разглеждат всички теми.

Мобилните приложения на "Капитал"

В края на миналата година "Капитал" разработи мобилно приложение за своите бизнес читатели – "Капитал PRO", което публикува всекидневна бизнес информация под формата на кратки емисии. Апликацията "Капитал PRO" е също в AppStore и Google Play.

Абонаментни планове

Абонатите имат неограничен достъп до съдържанието на "Капитал" чрез различните приложения, сайта и мобилната му версия, вестника и допълнителните издания.

"Капитал" има два абонаментни плана – "Капитал" и "Капитал PRO", съответно за всички читатели и за читателите, които ползват информацията за бизнес решения. Ето и какво точно включват абонаментните планове:

Абонамент "Капитал"

(1) Седмичен анализ и коментар

- Мобилно приложение "Капитал"
- Вестник всеки петък
(2) Capital.bg
- Достъп до текущите статии и архив

PRO абонамент

(1) Всекидневни бизнес новини

- В кратки емисии "Капитал PRO" мобилното приложение
- Newsletter в електронната поща
(2) Седмичен анализ и коментар
- Мобилно приложение "Капитал"
- Вестник всеки петък
(3) Бизнес доклади - секторни анализи и класации
- В отделни книжки
- Pdf в Библиотеката на сайта
(4) Данни за фирми и сектори
- Масив от финансова информация - КАПИ
(5) Capital.bg
- Достъп до текущите статии и архив

Екипът за абонаменти и връзка с читателите може да намерите на abonament@economedia.bg, 024615349
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 4798 прочитания

Рекламна спортна пауза Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

22 май 2020, 1265 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (26 юни)

"БГ радио" и още шест радиостанции се продадоха за 5.4 млн. евро; Xplora поема дигиталното обслужване на Queen's; Tеодор Несторов е новият маркетинг директор на "Карлсберг България"; Ани Великанова е новият търговски директор на Investor Media Group; Omnicom стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10