Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (26 юни)
"БГ радио" и още шест радиостанции се продадоха за 5.4 млн. евро; Xplora поема дигиталното обслужване на Queen's; Tеодор Несторов е новият маркетинг директор на "Карлсберг България"; Ани Великанова е новият търговски директор на Investor Media Group; Omnicom стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На българския пазар
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход