Къде попадна тази реклама

В България все още малко компании имат ясни критерии за сайтовете и темите, където искат да се рекламират

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Сред най-рисковото съдържание са фалшивите новини и политическите теми.
"Компромисът с качеството на медиата, в която се появява реклама на дадена компания, може да се превърне в компромис с качеството на марката й, особено ако е в контекста на фалшива новина", казва Мила Миленова, директор "Корпоративни и маркетингови комуникации" в ОББ.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал