С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 9 юли 2018, 15:39, 4173 прочитания

Local Planet International основа нова агенция на българския пазар

Глобалната медийна верига съвместно с "Аргент" създаде дружество Local Planet Bulgaria

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Глобалната медийна верига Local Planet, която беше създадена през 2016 г., обединявайки 17 независими медиа агенции от различни страни (сега 51), днес преминава към следващата, втора, фаза в своето развитие. Заради нарастващия интерес на рекламодателите веригата развива своята структура и създава Local Planet компании в партньорство със своите водещи агенции по цял свят.

Първата крачка беше привличането на водещи независими агенции и обединяването им в алтернативна верига, за да участва в конкурси на международни клиенти, които да печели, а впоследствие и да обслужва.


Развитието доведе до появата на агенциите Local Planet по цял свят. Всяка от тях е собственост на Local Planet International и партньорската й агенция на съответния пазар, за да обслужва всички настоящи и бъдещи международни клиенти на веригата. В допълнение, Local Planet агенциите са акционери в Local Planet International - глобалната холдингова компания.

В България мрежата работи с "Аргент", като вече е създадено и съвместно предприятие (joint venture) - Local Planet Bulgaria, което да обслужва международните клиенти на Local Planet International. "Аргент" продължава да работи самостоятелно на пазара, а нейният оперативен и медиа директор Симона Тенчева става регионален директор на Local Planet за Централна и Източна Европа.

Съсобственик и изпълнителен директор на "Аргент" е Владимир Денев. Той е и член на борда на Local Planet. Неговите и на екипа му усилия за успешното създаване на хъб на международната веригата първо за Балканите, а след това и за Централна и Източна Европа, бяха отличени от Local Planet с избора на "Аргент" за Агенция на Годината за 2017 г.



Според RECMA, глобалната агенция за медийни изследвания, независимите медиа агенции се намират на 4-а позиция според оборотите, управлявани от името на най-големите международни клиенти в света.

Local Planet е създадена, за да помогне на брандове да осъществят глобалните си възможности за растеж, но възползвайки се от предимствата, които им носи опитът на местните агенции. Основният принцип на работа във веригата, залегнал в нейната политика, е за пълна прозрачност по отношение на комисионните, отстъпките и маржовете.

За две години веригата Local Planet се разрасна до 51 агенции, представени на 68 пазара по цял свят, със 112 офиса, обслужващи клиенти с медиен оборот над 14 милиарда долара.

Главният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл коментира за медиите, че когато преди две години са започнали създаването на веригата, визията им е била да създадат алтернатива на световните холдингови вериги медиа агенции. "Искахме да предложим на международните клиенти предимствата на глобална мрежа, но с духа, енергията и фокуса на независимия предприемачески бизнес, за който приоритет са резултатите за клиента, а не изискванията и очакванията на акционерите", каза Ратъл.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Facebook ще инвестира 300 млн. долара в подпомагане на журналистиката Facebook ще инвестира 300 млн. долара в подпомагане на журналистиката

Сумата ще бъде насочена основно към американски медийни организации

16 яну 2019, 571 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 декември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 декември)

Спас Русев и Кирил Домусчиев се конкурират за "Нова тв"; Започна записването за рекламния конкурс Young Lions Bulgaria 2019; Платформата IMDb вече и с безплатни филми и др.

15 яну 2019, 1099 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 юли)

Швейцарската Ringier и sportal.bg придобиват водеща спортна медия в Румъния; Xplora поема дигиталното обслужване на Tavex; Какви са навиците на българите по време на Световното първенство по футбол; Instagram расте по-бързо от Facebook; Wired пуска свой стрийминг канал и др.

Танкер на абордаж

Либийският танкер BADR, който беше конфискуван, вкара България в международен скандал и страната има трудната задача да изчисти имиджа си, че не е съучастник в пиратски акт

Делото "Иванчева": (Не се разбира)

Какво става ясно от доказателствата по делото срещу бившия кмет на "Младост" Десислава Иванчева

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

20 въпроса: Елена Розберг

Заедно с Ива Дойчинова и Евелина Павлова тя започна новия медиен проект Triple Eye

Кино: "Ралф разбива интернета"

Смислена анимация за приятелството и "живота" в Мрежата

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 2

Капитал

Брой 2 // 12.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, ДСК купи SG Експресбанк, Спас Русев и Елвин Гури придобиват албански телеком

Емисия

DAILY @7AM // 17.01.2019 Прочетете