С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 9 юли 2018, 15:39, 4800 прочитания

Local Planet International основа нова агенция на българския пазар

Глобалната медийна верига съвместно с "Аргент" създаде дружество Local Planet Bulgaria

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Глобалната медийна верига Local Planet, която беше създадена през 2016 г., обединявайки 17 независими медиа агенции от различни страни (сега 51), днес преминава към следващата, втора, фаза в своето развитие. Заради нарастващия интерес на рекламодателите веригата развива своята структура и създава Local Planet компании в партньорство със своите водещи агенции по цял свят.

Първата крачка беше привличането на водещи независими агенции и обединяването им в алтернативна верига, за да участва в конкурси на международни клиенти, които да печели, а впоследствие и да обслужва.


Развитието доведе до появата на агенциите Local Planet по цял свят. Всяка от тях е собственост на Local Planet International и партньорската й агенция на съответния пазар, за да обслужва всички настоящи и бъдещи международни клиенти на веригата. В допълнение, Local Planet агенциите са акционери в Local Planet International - глобалната холдингова компания.

В България мрежата работи с "Аргент", като вече е създадено и съвместно предприятие (joint venture) - Local Planet Bulgaria, което да обслужва международните клиенти на Local Planet International. "Аргент" продължава да работи самостоятелно на пазара, а нейният оперативен и медиа директор Симона Тенчева става регионален директор на Local Planet за Централна и Източна Европа.

Съсобственик и изпълнителен директор на "Аргент" е Владимир Денев. Той е и член на борда на Local Planet. Неговите и на екипа му усилия за успешното създаване на хъб на международната веригата първо за Балканите, а след това и за Централна и Източна Европа, бяха отличени от Local Planet с избора на "Аргент" за Агенция на Годината за 2017 г.



Според RECMA, глобалната агенция за медийни изследвания, независимите медиа агенции се намират на 4-а позиция според оборотите, управлявани от името на най-големите международни клиенти в света.

Local Planet е създадена, за да помогне на брандове да осъществят глобалните си възможности за растеж, но възползвайки се от предимствата, които им носи опитът на местните агенции. Основният принцип на работа във веригата, залегнал в нейната политика, е за пълна прозрачност по отношение на комисионните, отстъпките и маржовете.

За две години веригата Local Planet се разрасна до 51 агенции, представени на 68 пазара по цял свят, със 112 офиса, обслужващи клиенти с медиен оборот над 14 милиарда долара.

Главният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл коментира за медиите, че когато преди две години са започнали създаването на веригата, визията им е била да създадат алтернатива на световните холдингови вериги медиа агенции. "Искахме да предложим на международните клиенти предимствата на глобална мрежа, но с духа, енергията и фокуса на независимия предприемачески бизнес, за който приоритет са резултатите за клиента, а не изискванията и очакванията на акционерите", каза Ратъл.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г. Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г.

Общите инвестициите са пораснали с 12% според данни на асоциацията на рекламодателите

25 юни 2019, 640 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни)

СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ; V+O Communication е новата PR и дигитална агенция на Adecco; "Загорка" с нови кенове на изкуството; Omnicom отново стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.

25 юни 2019, 943 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 юли)

Швейцарската Ringier и sportal.bg придобиват водеща спортна медия в Румъния; Xplora поема дигиталното обслужване на Tavex; Какви са навиците на българите по време на Световното първенство по футбол; Instagram расте по-бързо от Facebook; Wired пуска свой стрийминг канал и др.

Q&A: Проектът Libra

Най-важното, което трябва да се знае за новата криптовалута на Facebook

Бойното поле на "Българска армия"

Ще има ли нов стадион на ЦСКА в Борисовата

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

20 въпроса: Петя Кокудева

Скоро ще се появи първата й пътешественическа книга - "Поздрави от синята палатка"

Ние, писателите

Сборникът "Интервюта" ни дава възможност да надникнем по-дълбоко в личността и философията на Йордан Радичков