С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 9 юли 2018, 15:39, 5450 прочитания

Local Planet International основа нова агенция на българския пазар

Глобалната медийна верига съвместно с "Аргент" създаде дружество Local Planet Bulgaria

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Глобалната медийна верига Local Planet, която беше създадена през 2016 г., обединявайки 17 независими медиа агенции от различни страни (сега 51), днес преминава към следващата, втора, фаза в своето развитие. Заради нарастващия интерес на рекламодателите веригата развива своята структура и създава Local Planet компании в партньорство със своите водещи агенции по цял свят.

Първата крачка беше привличането на водещи независими агенции и обединяването им в алтернативна верига, за да участва в конкурси на международни клиенти, които да печели, а впоследствие и да обслужва.


Развитието доведе до появата на агенциите Local Planet по цял свят. Всяка от тях е собственост на Local Planet International и партньорската й агенция на съответния пазар, за да обслужва всички настоящи и бъдещи международни клиенти на веригата. В допълнение, Local Planet агенциите са акционери в Local Planet International - глобалната холдингова компания.

В България мрежата работи с "Аргент", като вече е създадено и съвместно предприятие (joint venture) - Local Planet Bulgaria, което да обслужва международните клиенти на Local Planet International. "Аргент" продължава да работи самостоятелно на пазара, а нейният оперативен и медиа директор Симона Тенчева става регионален директор на Local Planet за Централна и Източна Европа.

Съсобственик и изпълнителен директор на "Аргент" е Владимир Денев. Той е и член на борда на Local Planet. Неговите и на екипа му усилия за успешното създаване на хъб на международната веригата първо за Балканите, а след това и за Централна и Източна Европа, бяха отличени от Local Planet с избора на "Аргент" за Агенция на Годината за 2017 г.



Според RECMA, глобалната агенция за медийни изследвания, независимите медиа агенции се намират на 4-а позиция според оборотите, управлявани от името на най-големите международни клиенти в света.

Local Planet е създадена, за да помогне на брандове да осъществят глобалните си възможности за растеж, но възползвайки се от предимствата, които им носи опитът на местните агенции. Основният принцип на работа във веригата, залегнал в нейната политика, е за пълна прозрачност по отношение на комисионните, отстъпките и маржовете.

За две години веригата Local Planet се разрасна до 51 агенции, представени на 68 пазара по цял свят, със 112 офиса, обслужващи клиенти с медиен оборот над 14 милиарда долара.

Главният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл коментира за медиите, че когато преди две години са започнали създаването на веригата, визията им е била да създадат алтернатива на световните холдингови вериги медиа агенции. "Искахме да предложим на международните клиенти предимствата на глобална мрежа, но с духа, енергията и фокуса на независимия предприемачески бизнес, за който приоритет са резултатите за клиента, а не изискванията и очакванията на акционерите", каза Ратъл.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри 1 Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри

Проучване показва какви са очакванията на талантите при влизане в рекламния бизнес

26 фев 2020, 1281 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 1365 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 юли)

Швейцарската Ringier и sportal.bg придобиват водеща спортна медия в Румъния; Xplora поема дигиталното обслужване на Tavex; Какви са навиците на българите по време на Световното първенство по футбол; Instagram расте по-бързо от Facebook; Wired пуска свой стрийминг канал и др.

Още от Капитал
Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

Нова книга: "Математика на живот и смърт" от Кит Йейтс

Истории за ключовата роля на математиката от съдебната зала до медицината и изборите ни в живота

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10