С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 9 юли 2018, 15:39, 4984 прочитания

Local Planet International основа нова агенция на българския пазар

Глобалната медийна верига съвместно с "Аргент" създаде дружество Local Planet Bulgaria

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Глобалната медийна верига Local Planet, която беше създадена през 2016 г., обединявайки 17 независими медиа агенции от различни страни (сега 51), днес преминава към следващата, втора, фаза в своето развитие. Заради нарастващия интерес на рекламодателите веригата развива своята структура и създава Local Planet компании в партньорство със своите водещи агенции по цял свят.

Първата крачка беше привличането на водещи независими агенции и обединяването им в алтернативна верига, за да участва в конкурси на международни клиенти, които да печели, а впоследствие и да обслужва.


Развитието доведе до появата на агенциите Local Planet по цял свят. Всяка от тях е собственост на Local Planet International и партньорската й агенция на съответния пазар, за да обслужва всички настоящи и бъдещи международни клиенти на веригата. В допълнение, Local Planet агенциите са акционери в Local Planet International - глобалната холдингова компания.

В България мрежата работи с "Аргент", като вече е създадено и съвместно предприятие (joint venture) - Local Planet Bulgaria, което да обслужва международните клиенти на Local Planet International. "Аргент" продължава да работи самостоятелно на пазара, а нейният оперативен и медиа директор Симона Тенчева става регионален директор на Local Planet за Централна и Източна Европа.

Съсобственик и изпълнителен директор на "Аргент" е Владимир Денев. Той е и член на борда на Local Planet. Неговите и на екипа му усилия за успешното създаване на хъб на международната веригата първо за Балканите, а след това и за Централна и Източна Европа, бяха отличени от Local Planet с избора на "Аргент" за Агенция на Годината за 2017 г.



Според RECMA, глобалната агенция за медийни изследвания, независимите медиа агенции се намират на 4-а позиция според оборотите, управлявани от името на най-големите международни клиенти в света.

Local Planet е създадена, за да помогне на брандове да осъществят глобалните си възможности за растеж, но възползвайки се от предимствата, които им носи опитът на местните агенции. Основният принцип на работа във веригата, залегнал в нейната политика, е за пълна прозрачност по отношение на комисионните, отстъпките и маржовете.

За две години веригата Local Planet се разрасна до 51 агенции, представени на 68 пазара по цял свят, със 112 офиса, обслужващи клиенти с медиен оборот над 14 милиарда долара.

Главният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл коментира за медиите, че когато преди две години са започнали създаването на веригата, визията им е била да създадат алтернатива на световните холдингови вериги медиа агенции. "Искахме да предложим на международните клиенти предимствата на глобална мрежа, но с духа, енергията и фокуса на независимия предприемачески бизнес, за който приоритет са резултатите за клиента, а не изискванията и очакванията на акционерите", каза Ратъл.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври)

Келнер взима bTV; Близо два пъти намалява печалбата на "БТВ медиа груп" през третото тримесечие; Светослав Костов все пак е отстранен от БНР и др.

22 окт 2019, 538 прочитания

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 2116 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 юли)

Швейцарската Ringier и sportal.bg придобиват водеща спортна медия в Румъния; Xplora поема дигиталното обслужване на Tavex; Какви са навиците на българите по време на Световното първенство по футбол; Instagram расте по-бързо от Facebook; Wired пуска свой стрийминг канал и др.

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10