"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция

"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция

Тя ще обслужва всички брандове на компанията на българския и румънския пазар

6480 прочитания

© Георги Кожухаров


Българската агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora спечели за свой клиент производителя на сладки изделия "Престиж 96". Двете компании са сключили договор за обслужване за период от една година, който покрива всички брандове на сладкарската фирма, сред които са "Престиж", "Споко", "Хипер", "Уелнес", "Престиж Мюсли", 100%POWER и FRUNU. Новите партньори ще работят заедно както на българския, така и на чужди пазари, като започват от Румъния.

Процес на подбор

Изборът на нова дигитална агенция става след провеждането на конкурс, в който са участвали още дотогавашната агенция на "Престиж 96" – BeShared, както и компаниите Brand New Vision и Xplora. Маркетинг директорът Иван Стоев разказва пред "Капитал", че чрез заданието са целели да запознаят новите агенции с брандовете на "Престиж 96", както и с важните и отличителни елементи на всеки от тях. "Поискахме от агенциите да ни покажат по какъв начин можем да се възползваме от дигиталните медии, за да подсилим брандовете в съзнанието на нашите потребители и да бъдем близо до тях във всички възможни комуникационни точки, за да поддържаме импулса", обяснява още той.

В избора си на нова агенция рекламодателят е оценявал най-вече конкретните дигитални стратегии, които всеки от участниците е представил, така че да бъдат по-близко до целевите си аудитории. От значение за избора е бил също и предложеният бюджет за изпълнението на дигиталната комуникация и начинът, по който тя се вписва в цялостния медиен микс на компанията.

Развитие на дигиталното присъствие

В обслужването на "Престиж 96" от Xplora ще заложат на по-висока ангажираност на потребителите, засилвайки работещите до момента канали и добавяйки нови според спецификата на различните марки. Tова ще е възможно и заради близо двойното увеличение на дигиталния бюджет на рекламодателя тази година.

Комуникационната онлайн стратегия на Xplora ще включва използване на класическите ангажиращи потребителите формати във Facebook, в комбинация с прости и ценово ефективни реклами. От агенцията добавят, че ще продължат да позиционират бранда в премиум онлайн медии, както и ще използват по-активно потенциала на Google платформите, подходящи за целите на брандовете на "Престиж 96".

"Данните показват, че ако са добре планирани, видеата в YouTube постигат резултати, които преди се постигаха само през телевизия, а даже и превъзхождат, ако говорим за ограничени бюджети. Видеата след това могат да бъдат допълнени с последващ ремаркетинг и надграждане на аудитории", уточнява още Георги Малчев, управляващ партньор в Xplora. Той допълва, че за присъствието на брандовете в социалните мрежи в чужбина около 75% от използваното съдържанието ще бъде от българските страници, а останалото ще бъде специфично създавано за съответния пазар и потребители.

Общо 7 души с различна специализация от агенцията ще работят върху комуникацията на новия клиент, като сред тях има дизайнери, специалисти в социалните медии и Google, както и един акаунт мениджър. Според нуждите на "Престиж 96" ще бъдат включвани и други хора от агенцията, особено при планирането и реализирането на по-мащабни кампании.

Медийният микс

Макар значително да увеличават бюджета си за онлайн реклама, най-голям дял в медия микса на "Престиж 96" продължават да има телевизията. През дигиталните канали компанията цели да подкрепи брандове, чиято аудитория вече трудно може да бъде достигната през телевизионните медии.

За достигане до младежите производителят на сладки изделия залага и на позициониране в онлайн видеосъдържание, най-често с брандовете вафли "Споко" и "Хипер". "Подкрепихме един от първите уеб сериали в България – "Не така, брат", който регистрира много добри резултати и колегите от 7talents продуцираха няколко сезона, които също подкрепихме. Така ние успяхме да попаднем на търсената от нас аудитория, по естествен и близък до тях начин, в медия, която предпочитат", обяснява Иван Стоев. Компанията има разработено и мобилно приложение с добавена реалност за вафлите "Ная", което по думите на маркетинг директора е донесло голям успех на бранда.

От "Престиж 96" работят още с медийната агенция ЗАК, а за творческата концепция на кампаниите работят с различни агенции според проекта.

Българската агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora спечели за свой клиент производителя на сладки изделия "Престиж 96". Двете компании са сключили договор за обслужване за период от една година, който покрива всички брандове на сладкарската фирма, сред които са "Престиж", "Споко", "Хипер", "Уелнес", "Престиж Мюсли", 100%POWER и FRUNU. Новите партньори ще работят заедно както на българския, така и на чужди пазари, като започват от Румъния.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK