С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 юли 2018, 16:43, 5021 прочитания

"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция

Тя ще обслужва всички брандове на компанията на българския и румънския пазар

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora спечели за свой клиент производителя на сладки изделия "Престиж 96". Двете компании са сключили договор за обслужване за период от една година, който покрива всички брандове на сладкарската фирма, сред които са "Престиж", "Споко", "Хипер", "Уелнес", "Престиж Мюсли", 100%POWER и FRUNU. Новите партньори ще работят заедно както на българския, така и на чужди пазари, като започват от Румъния.

Процес на подбор


Изборът на нова дигитална агенция става след провеждането на конкурс, в който са участвали още дотогавашната агенция на "Престиж 96" – BeShared, както и компаниите Brand New Vision и Xplora. Маркетинг директорът Иван Стоев разказва пред "Капитал", че чрез заданието са целели да запознаят новите агенции с брандовете на "Престиж 96", както и с важните и отличителни елементи на всеки от тях. "Поискахме от агенциите да ни покажат по какъв начин можем да се възползваме от дигиталните медии, за да подсилим брандовете в съзнанието на нашите потребители и да бъдем близо до тях във всички възможни комуникационни точки, за да поддържаме импулса", обяснява още той.

В избора си на нова агенция рекламодателят е оценявал най-вече конкретните дигитални стратегии, които всеки от участниците е представил, така че да бъдат по-близко до целевите си аудитории. От значение за избора е бил също и предложеният бюджет за изпълнението на дигиталната комуникация и начинът, по който тя се вписва в цялостния медиен микс на компанията.

Развитие на дигиталното присъствие



В обслужването на "Престиж 96" от Xplora ще заложат на по-висока ангажираност на потребителите, засилвайки работещите до момента канали и добавяйки нови според спецификата на различните марки. Tова ще е възможно и заради близо двойното увеличение на дигиталния бюджет на рекламодателя тази година.

Комуникационната онлайн стратегия на Xplora ще включва използване на класическите ангажиращи потребителите формати във Facebook, в комбинация с прости и ценово ефективни реклами. От агенцията добавят, че ще продължат да позиционират бранда в премиум онлайн медии, както и ще използват по-активно потенциала на Google платформите, подходящи за целите на брандовете на "Престиж 96".
"Данните показват, че ако са добре планирани, видеата в YouTube постигат резултати, които преди се постигаха само през телевизия, а даже и превъзхождат, ако говорим за ограничени бюджети. Видеата след това могат да бъдат допълнени с последващ ремаркетинг и надграждане на аудитории", уточнява още Георги Малчев, управляващ партньор в Xplora. Той допълва, че за присъствието на брандовете в социалните мрежи в чужбина около 75% от използваното съдържанието ще бъде от българските страници, а останалото ще бъде специфично създавано за съответния пазар и потребители.

Общо 7 души с различна специализация от агенцията ще работят върху комуникацията на новия клиент, като сред тях има дизайнери, специалисти в социалните медии и Google, както и един акаунт мениджър. Според нуждите на "Престиж 96" ще бъдат включвани и други хора от агенцията, особено при планирането и реализирането на по-мащабни кампании.

Медийният микс

Макар значително да увеличават бюджета си за онлайн реклама, най-голям дял в медия микса на "Престиж 96" продължават да има телевизията. През дигиталните канали компанията цели да подкрепи брандове, чиято аудитория вече трудно може да бъде достигната през телевизионните медии.

За достигане до младежите производителят на сладки изделия залага и на позициониране в онлайн видеосъдържание, най-често с брандовете вафли "Споко" и "Хипер". "Подкрепихме един от първите уеб сериали в България – "Не така, брат", който регистрира много добри резултати и колегите от 7talents продуцираха няколко сезона, които също подкрепихме. Така ние успяхме да попаднем на търсената от нас аудитория, по естествен и близък до тях начин, в медия, която предпочитат", обяснява Иван Стоев. Компанията има разработено и мобилно приложение с добавена реалност за вафлите "Ная", което по думите на маркетинг директора е донесло голям успех на бранда.

От "Престиж 96" работят още с медийната агенция ЗАК, а за творческата концепция на кампаниите работят с различни агенции според проекта.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 юли) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 юли)

Първо решение на Кошлуков - да назначи конкурента си Сашо Йовков за директор спорт; United Partners спечели награда в международния конкурс IPRA Golden World Awards 2019; WPP продава мажоритарен дял в Kantar; Лейди Гага лансира козметичен бранд в партньорство с Amazon и др.

16 юли 2019, 772 прочитания

Вижте тази кампания и направете дете 9 Вижте тази кампания и направете дете

Кампанията "Направи го сега" за насърчаване на раждаемостта ядоса много хора. Има ли успешни примери за подобни реклами в други държави

15 юли 2019, 3613 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Най-голямото притеснение пред Facebook: тийнейджърите

Интернет гигантът вече не е предпочитаната социална мрежа сред младежите

Голямата енергийна измама

Защо борсовата цена на електроенергията в България е най-висока и как може да се поправи секторът

Да управляваш 520 000 души

Франк Апел, главен изпълнителен директор на Deutsche Post DHL Group

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

20 въпроса: Невена Дишлиева-Кръстева

През последните години издателството й ICU разнообрази литературната сцена с важни имена, заглавия и теми

Тарантино и другите

По-интересните заглавия от ваканционния афиш