С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 юли 2018, 16:43, 5300 прочитания

"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция

Тя ще обслужва всички брандове на компанията на българския и румънския пазар

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora спечели за свой клиент производителя на сладки изделия "Престиж 96". Двете компании са сключили договор за обслужване за период от една година, който покрива всички брандове на сладкарската фирма, сред които са "Престиж", "Споко", "Хипер", "Уелнес", "Престиж Мюсли", 100%POWER и FRUNU. Новите партньори ще работят заедно както на българския, така и на чужди пазари, като започват от Румъния.

Процес на подбор


Изборът на нова дигитална агенция става след провеждането на конкурс, в който са участвали още дотогавашната агенция на "Престиж 96" – BeShared, както и компаниите Brand New Vision и Xplora. Маркетинг директорът Иван Стоев разказва пред "Капитал", че чрез заданието са целели да запознаят новите агенции с брандовете на "Престиж 96", както и с важните и отличителни елементи на всеки от тях. "Поискахме от агенциите да ни покажат по какъв начин можем да се възползваме от дигиталните медии, за да подсилим брандовете в съзнанието на нашите потребители и да бъдем близо до тях във всички възможни комуникационни точки, за да поддържаме импулса", обяснява още той.

В избора си на нова агенция рекламодателят е оценявал най-вече конкретните дигитални стратегии, които всеки от участниците е представил, така че да бъдат по-близко до целевите си аудитории. От значение за избора е бил също и предложеният бюджет за изпълнението на дигиталната комуникация и начинът, по който тя се вписва в цялостния медиен микс на компанията.

Развитие на дигиталното присъствие



В обслужването на "Престиж 96" от Xplora ще заложат на по-висока ангажираност на потребителите, засилвайки работещите до момента канали и добавяйки нови според спецификата на различните марки. Tова ще е възможно и заради близо двойното увеличение на дигиталния бюджет на рекламодателя тази година.

Комуникационната онлайн стратегия на Xplora ще включва използване на класическите ангажиращи потребителите формати във Facebook, в комбинация с прости и ценово ефективни реклами. От агенцията добавят, че ще продължат да позиционират бранда в премиум онлайн медии, както и ще използват по-активно потенциала на Google платформите, подходящи за целите на брандовете на "Престиж 96".
"Данните показват, че ако са добре планирани, видеата в YouTube постигат резултати, които преди се постигаха само през телевизия, а даже и превъзхождат, ако говорим за ограничени бюджети. Видеата след това могат да бъдат допълнени с последващ ремаркетинг и надграждане на аудитории", уточнява още Георги Малчев, управляващ партньор в Xplora. Той допълва, че за присъствието на брандовете в социалните мрежи в чужбина около 75% от използваното съдържанието ще бъде от българските страници, а останалото ще бъде специфично създавано за съответния пазар и потребители.

Общо 7 души с различна специализация от агенцията ще работят върху комуникацията на новия клиент, като сред тях има дизайнери, специалисти в социалните медии и Google, както и един акаунт мениджър. Според нуждите на "Престиж 96" ще бъдат включвани и други хора от агенцията, особено при планирането и реализирането на по-мащабни кампании.

Медийният микс

Макар значително да увеличават бюджета си за онлайн реклама, най-голям дял в медия микса на "Престиж 96" продължават да има телевизията. През дигиталните канали компанията цели да подкрепи брандове, чиято аудитория вече трудно може да бъде достигната през телевизионните медии.

За достигане до младежите производителят на сладки изделия залага и на позициониране в онлайн видеосъдържание, най-често с брандовете вафли "Споко" и "Хипер". "Подкрепихме един от първите уеб сериали в България – "Не така, брат", който регистрира много добри резултати и колегите от 7talents продуцираха няколко сезона, които също подкрепихме. Така ние успяхме да попаднем на търсената от нас аудитория, по естествен и близък до тях начин, в медия, която предпочитат", обяснява Иван Стоев. Компанията има разработено и мобилно приложение с добавена реалност за вафлите "Ная", което по думите на маркетинг директора е донесло голям успех на бранда.

От "Престиж 96" работят още с медийната агенция ЗАК, а за творческата концепция на кампаниите работят с различни агенции според проекта.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как ще се промени вестник "Сега" 2 Как ще се промени вестник "Сега"

Медията ще се развива онлайн, а от Нова година на хартия ще излиза само в събота

3 дек 2019, 2387 прочитания

"Репортери без граници" не приеха твърдението на властта, че медиите работят свободно 4 "Репортери без граници" не приеха твърдението на властта, че медиите работят свободно

Бойко Борисов покани организацията да предложи законодателни промени, които да гарантират на медиите независимост

3 дек 2019, 2236 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Най-голямото притеснение пред Facebook: тийнейджърите

Интернет гигантът вече не е предпочитаната социална мрежа сред младежите

Още от Капитал
За кого е модерната MBA диплома

MBA отдавна вече не е просто образование по мениджмънт, като фокусът се е изместил към обучение в лидерство

Никос Статопулос: Възможно е Vivacom да се превърне в регионален хъб на бизнеса ни

Какви са плановете на избрания за купувач на най-големия български телеком, според CEO-то на BC Partners, мажоритарен акционер в United Group

Винаги с Америка, винаги с Русия

Посещението на Бойко Борисов в САЩ показа как правителството разбира баланса между Вашингтон и Москва

Новата еврокомисия: по-малко целувки

Климатичните промени ще са основен приоритет на новия председател Урсула фон дер Лайен, което вещае големи промени за енергийната политика на България

Velvet November

30 години след Нежната революция чешките дисиденти, социолози, историци правят равносметка на фона на протести

Army of K-Lovers

След като покори света, корейската поп музика печели все повече фенове и в България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10