С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 юли 2018, 16:43, 3787 прочитания

"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция

Тя ще обслужва всички брандове на компанията на българския и румънския пазар

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 юли)

GDPR променя работата на дигиталните агенции; Печалбата на "БТВ медиа груп" е скочила над 79% през второто тримесечие; Търсят се най-ефективните рекламни кампании през годината; Пеевски посъветва bTV да се "прочисти" от журналисти като Светослав Иванов; Акциите на Facebook се сринаха и др.

31 юли 2018

Търсят се най-ефективните рекламни кампании през годината

Агенции и рекламодатели вече могат да подават заявки за конкурса "Effie България"

25 юли 2018

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 юли)

КЗК спря сделката за "Нова телевизия"; "Свободна Европа" се завръща в България, но като мултимедийна платформа; All Channels стана PR агенция на "Huawei Consumer България"; Кампания на "Крадецът на ябълки" спечели награда на фестивала Heineken Global Commerce Awards и др.

24 юли 2018

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 юли)

Швейцарската Ringier и sportal.bg придобиват водеща спортна медия в Румъния; Xplora поема дигиталното обслужване на Tavex; Какви са навиците на българите по време на Световното първенство по футбол; Instagram расте по-бързо от Facebook; Wired пуска свой стрийминг канал и др.

10 юли 2018

Къде попадна тази реклама

В България все още малко компании имат ясни критерии за сайтовете и темите, където искат да се рекламират

29 юни 2018
Българската агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora спечели за свой клиент производителя на сладки изделия "Престиж 96". Двете компании са сключили договор за обслужване за период от една година, който покрива всички брандове на сладкарската фирма, сред които са "Престиж", "Споко", "Хипер", "Уелнес", "Престиж Мюсли", 100%POWER и FRUNU. Новите партньори ще работят заедно както на българския, така и на чужди пазари, като започват от Румъния.

Процес на подбор


Изборът на нова дигитална агенция става след провеждането на конкурс, в който са участвали още дотогавашната агенция на "Престиж 96" – BeShared, както и компаниите Brand New Vision и Xplora. Маркетинг директорът Иван Стоев разказва пред "Капитал", че чрез заданието са целели да запознаят новите агенции с брандовете на "Престиж 96", както и с важните и отличителни елементи на всеки от тях. "Поискахме от агенциите да ни покажат по какъв начин можем да се възползваме от дигиталните медии, за да подсилим брандовете в съзнанието на нашите потребители и да бъдем близо до тях във всички възможни комуникационни точки, за да поддържаме импулса", обяснява още той.

В избора си на нова агенция рекламодателят е оценявал най-вече конкретните дигитални стратегии, които всеки от участниците е представил, така че да бъдат по-близко до целевите си аудитории. От значение за избора е бил също и предложеният бюджет за изпълнението на дигиталната комуникация и начинът, по който тя се вписва в цялостния медиен микс на компанията.

Развитие на дигиталното присъствие



В обслужването на "Престиж 96" от Xplora ще заложат на по-висока ангажираност на потребителите, засилвайки работещите до момента канали и добавяйки нови според спецификата на различните марки. Tова ще е възможно и заради близо двойното увеличение на дигиталния бюджет на рекламодателя тази година.

Комуникационната онлайн стратегия на Xplora ще включва използване на класическите ангажиращи потребителите формати във Facebook, в комбинация с прости и ценово ефективни реклами. От агенцията добавят, че ще продължат да позиционират бранда в премиум онлайн медии, както и ще използват по-активно потенциала на Google платформите, подходящи за целите на брандовете на "Престиж 96".
"Данните показват, че ако са добре планирани, видеата в YouTube постигат резултати, които преди се постигаха само през телевизия, а даже и превъзхождат, ако говорим за ограничени бюджети. Видеата след това могат да бъдат допълнени с последващ ремаркетинг и надграждане на аудитории", уточнява още Георги Малчев, управляващ партньор в Xplora. Той допълва, че за присъствието на брандовете в социалните мрежи в чужбина около 75% от използваното съдържанието ще бъде от българските страници, а останалото ще бъде специфично създавано за съответния пазар и потребители.

Общо 7 души с различна специализация от агенцията ще работят върху комуникацията на новия клиент, като сред тях има дизайнери, специалисти в социалните медии и Google, както и един акаунт мениджър. Според нуждите на "Престиж 96" ще бъдат включвани и други хора от агенцията, особено при планирането и реализирането на по-мащабни кампании.

Медийният микс

Макар значително да увеличават бюджета си за онлайн реклама, най-голям дял в медия микса на "Престиж 96" продължават да има телевизията. През дигиталните канали компанията цели да подкрепи брандове, чиято аудитория вече трудно може да бъде достигната през телевизионните медии.

За достигане до младежите производителят на сладки изделия залага и на позициониране в онлайн видеосъдържание, най-често с брандовете вафли "Споко" и "Хипер". "Подкрепихме един от първите уеб сериали в България – "Не така, брат", който регистрира много добри резултати и колегите от 7talents продуцираха няколко сезона, които също подкрепихме. Така ние успяхме да попаднем на търсената от нас аудитория, по естествен и близък до тях начин, в медия, която предпочитат", обяснява Иван Стоев. Компанията има разработено и мобилно приложение с добавена реалност за вафлите "Ная", което по думите на маркетинг директора е донесло голям успех на бранда.

От "Престиж 96" работят още с медийната агенция ЗАК, а за творческата концепция на кампаниите работят с различни агенции според проекта.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

20 ноември 2018г.
София хотел Балкан

capital.bg/banks

Шеста годишна конференция "Банките и бизнесът"



Теми в програмата:


  • Банковият сектор през 2019 – приоритети и предизвикателства
  • Подготовка за банковия съюз и ERM 2 – какво е важно и какви ще са ефектите върху бизнеса
  • Тенденции при кредитирането - ще има ли промяна в цената на и какво ще е движението на лихвите
  • Нови възможности и програми за финансиране
  • Пазарът на необслужвани кредити
  • Иновации и технологични решения за по-висока ефективност на сектора​

Повече информация и програма: capital.bg/banks

Прочетете и това

HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане 2 HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане

HBO GО вече ще струва 2.99 евро на месец за директните абонати на услугата

14 ное 2018, 1434 прочитания

АЕЖ - България, поиска от президента да наложи вето на медийния закон на Пеевски 1 АЕЖ - България, поиска от президента да наложи вето на медийния закон на Пеевски

Днес обаче документът бе публикуван в Държавен вестник и очевидно президентът го е подписал още миналата седмица

13 ное 2018, 1219 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Най-голямото притеснение пред Facebook: тийнейджърите

Интернет гигантът вече не е предпочитаната социална мрежа сред младежите

Марик Стринг: Европейците трябва да модернизират армиите си

Зам. помощник държавният секретар на САЩ пред "Капитал"

Заем с равни или намаляващи вноски

Макар и рядко, този въпрос изниква и всеки трябва да е наясно какво да има предвид

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Звезда и половина

Историкът Уилям Юинг за ретроспективата на легендарния фотограф Арнолд Нюман в София

Ния от 9 до 5

Петата самостоятелна изложба на създателката на Water Tower Art Fest Ния Пушкарова е арт експеримент с отворено студио

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 17.11.2018 Прочетете