С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
17 юли 2018, 9:17, 2824 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 юли)

"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция; Local Planet International основа нова агенция на българския пазар; Facebook спечели правата за излъчване на Висшата лига в четири страни в Азия; ПСЖ подписа рекламен договор за три години с Renault и др.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.

На българския пазар


"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция

Фотограф: Георги Кожухаров

Българската агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora спечели за свой клиент производителя на сладки изделия "Престиж 96". Двете компании са сключили договор за обслужване за период от една година, който покрива всички брандове на сладкарската фирма, сред които са "Престиж", "Споко", "Хипер", "Уелнес", "Престиж Мюсли", 100%POWER и FRUNU. Новите партньори ще работят заедно както на българския, така и на чужди пазари, като започват от Румъния. В обслужването на "Престиж 96" от Xplora ще заложат на по-висока ангажираност на потребителите, засилвайки работещите до момента канали и добавяйки нови според спецификата на различните марки. Tова ще е възможно и заради близо двойното увеличение на дигиталния бюджет на рекламодателя тази година.
Повече за новото партньорство и рекламата стратегия може да прочетете тук>>

Local Planet International основа нова агенция на българския пазар

Глобалната медийна верига Local Planet, която беше създадена през 2016 г., обединявайки 17 независими медиа агенции от различни страни (сега 51), вече създава Local Planet компании в партньорство със своите водещи агенции по цял свят. Всяка от тях е собственост на Local Planet International и партньорската й агенция на съответния пазар. В България мрежата работи с "Аргент", като вече е създадено и съвместно предприятие - Local Planet Bulgaria, което да обслужва международните клиенти на Local Planet International. "Аргент" продължава да работи самостоятелно на пазара, а нейният оперативен и медиа директор Симона Тенчева става регионален директор на Local Planet за Централна и Източна Европа. Съсобственик и изпълнителен директор на "Аргент" е Владимир Денев. Той е и член на борда на Local Planet.
Повече по темата може да прочетете тук>>



United Partners лансира нова услуга Inbound PR и маркетинг

Българската комуникационна агенция вече предлага т.нар. Inbound PR и маркетинг, при който потребителите се самопрофилират и се насочват сами към интересното за тях съдържание. По този начин рекламодателят може да проследи потребителската пътека на всеки клиент и да разбере какъв тип интеракция или информация търси той. United Partners предлага услугата като резултат от обявеното през юни партньорство с международната платформа HubSpot.

Дигитален бизнес

Facebook спечели правата за излъчване на Висшата лига в четири страни в Азия

[Reuters]

Социалната мрежа Facebook спечели правата за излъчване на мачове от английското първенство за периода от 2019 до 2022 г. в Камбоджа, Лаос, Тайланд и Виетнам. Сделката е на стойност 264 млн. паунда и в нея са включени всички 380 футболни срещи от началото на сезон 2019-2020 до края на сезон 2021-2022 г. Това е една от най-големите сделки, които Facebook e сключвал за предаване на живо на спортни събития – преди това социалната мрежа е предавала игри на Major League Baseball и Световната сърф лига (WSL). Технологичният гигант продължава да заявява интереса си към излъчване на спортни събития, след като през миналата година купи правата за излъчване на индийската Висша лига по крикет за 600 млн. долара.
Повече по темата може да прочетете тук>>

Новите реклами с добавена реалност във Facebook

Технологията за добавена реалност беше комерсиализирана от Snapchat с техните фотофилтри, но бързо беше приета и от Facebook, Google и Instagram. Чрез тях всеки в социалната мрежа скоро ще може да види как изглеждат новите слънчеви очила на Michael Kors или да пробва избрани продукти от Sephora. Целта на Facebook с новите реклами е да се създаде мост между продукта и сайта на дистрибутора. За начало рекламите ще се появяват само във Facebook, но според анализатори е въпрос на време преди потребителите да ги срещнат и в Messenger и Instagram.
Повече по темата може да прочетете тук>>

Медиен бизнес

Fox надви Comcast в битката за европейската медийна група Sky

Медийната корпорация на Рупърт Мърдок 21st Century Fox се споразумя да придобие паневропейската телевизионна група Sky в сделка за 32.5 млрд. долара, което е над конкурентната оферта на американския медиен гигант Comcast. Fox, която се опитва да купи Sky от декември 2016 г., предлага да плати 14 паунда на акция. Предложението е с 12% по-високо от това на Comcast. От друга страна, акциите на паневропейската компания се търгуваха по 14.8 паунда всяка в сряда. Сделката ще накара най-голямата група в развлекателния бизнес Comcast да се оттегли от наддаването, смятат анализаторите.
Повече по темата може да прочетете тук>>

САЩ отново опитват да блокират придобиването на Time Warner от AT&T

Американското правителство обжалва съдебното решение, което дава зелена светлина на втория най-голям телеком в САЩ – AT&T, за придобиването на медийната компания Time Warner в сделка за 85 млрд. долара. Преди месец сделката между американския телеком и Time Warner, която притежава тв каналите HBO, CNN и филмовото студио Warner Brothers, беше финализирана. Ходът на Министерството на правосъдието в САЩ означава, че регулаторната битка, която започна през ноември 2017 г., ще бъде удължена.
Повече по темата може да прочетете тук>>

Рекламен бизнес

ПСЖ подписа рекламен договор за три години с Renault

Френският автомобилен производител Renault стана официален партньор на футболния шампион "Пари Сен Жермен" (ПСЖ), пише "Дневник". Договорът е за три сезона, но двете страни не разкриват параметри по сделката. Renault за пръв път подписва договор с футболен отбор. Автомобилният производител ще постави свои реклами на стадиона на ПСЖ "Парк де пренс", като се очаква логото на фирмата да бъде и на екипите на отбора. Освен това играчите на ПСЖ ще получат служебни коли от Renault.
Повече по темата може да прочетете тук>>

Cheetos: Каквото видиш, това печелиш

Новата рекламна кампания на Cheetos кара потребителите си да мислят креативно. Всеки, който се вгледа в една от техните царевични пръчици, може да спечели точно товаq което смята, че вижда.
Ако пръчицата им прилича на китара, имат шанс Cheetos да им подари чисто нова китара. Ако пък виждат делфин, може да спечелят екскурзия до Хавай, където да плуват с делфини. Всеки който иска да участва, трябва да влезе на CheetosWinWhatYouSee.com и да качи снимка с описание на царевичната пръчица с форма.
Кампанията е идея на Goodby Silverstein & Partners и е разгърната в няколко телевизионни реклами, които показват модела в действие.



Свободни позиции:

Publicis One обяви вакантни позиции за PR мениджър и стажант Social Media Intelligence.

"Бизнес институт" обяви вакантна позиция за Marketing communication executive.

WYSER обяви вакантни позиции за бранд мениджър и маркетинг експерт.

Bulwork търси стажант "Маркетинг и продажби".

*Информация за корпоративни новини, кампании, предстоящи събития и свободни позиции в областта на PR, маркетинг и реклама можете да изпращате на редакционния ни e-mail: media@capital.bg
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 3014 прочитания

Този път има силна конкуренция за директор на БНР 3 Този път има силна конкуренция за директор на БНР

Седем кандидати са подали документи в конкурса за предсрочния избор, след като СЕМ отстрани Светослав Костов след шумен скандал

5 дек 2019, 2648 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
"Свободна Европа" се завръща в България, но като мултимедийна платформа

Сайтът трябва да започне да функционира от началото на декември тази година

Още от Капитал
Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

Анестезиолозите на алианса

Лидерската среща на НАТО в Лондон се проведе "на обезболяващи", позаглади противоречията и отложи решаването на фундаменталните проблеми за по-късно

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

Кино: "Болка и слава"

Алмодовар вълнуващо за спектакъла на живота и корените на творчеството

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10