Приходите на "Нова броудкастинг груп" нарастват през второто тримесечие

Отчетът на компанията майка MTG излезе броени часове преди КЗК да забрани покупката на медийната група в България

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В един и същ ден Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) излезе с решение, че забранява придобиването на "Нова броудкастинг груп" от чешката PPF Group, а собственикът към момента шведската компания Modern Times Group (MTG) публикува официалния си финансов отчет за второто тримесечие. В него пише, че най-голямата медийна група в България отчита ръст от 7% в приходите си за периода. Въпреки традиционно оскъдната информация, представена за българското дружество, в отчета пише още, че делът на аудиторията е нараснал, както и телевизионният рекламен пазар.

След като през февруари беше подписано споразумението за продажба на "Нова броудкастинг груп" за 185 млн. евро, чак в края на май КЗК образува производство за разглеждане на сделката, като само дни по-късно реши да започне задълбочено проучване на намерението на PPF да придобие "Нова" и "Нетинфо". Днес КЗК е установила проблем в това, че придобиваната група разполага със значителен финансов и организационен ресурс, възможност за реализиране на икономии от мащаба и обхвата и утвърден имидж. Решението може да бъде обжалвано пред Върховния административен съд в 14-дневен срок.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал