Пикът на телевизионния бизнес
И "БТВ медиа груп", и "Нова броудкастинг груп" отчитат увеличение на приходите и печалбата
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Конкуренцията между двете медийни групи се ожесточава все повече. "Нова" е в процес на продажба, предстои до края на годината да стане ясно и какво е бъдещето на bTV.
Ако се съди по финансовите резултати, последните две години са били добри за двата лидера на телевизионния пазар в България - "БТВ медиа груп" и "Нова броудкастинг груп". Компаниите отчитат увеличение на приходите и печалбата си и през 2017 г. и началото на 2018 г., което се разбира както от публикуваните неотдавна отчети в Търговския регистър, така и от докладите на международните собственици на телевизионните групи за първите три месеца на 2018 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове