С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
25 юли 2018, 16:13, 2994 прочитания

Търсят се най-ефективните рекламни кампании през годината

Агенции и рекламодатели вече могат да подават заявки за конкурса "Effie България"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За 11-а поредна година агенции и рекламодатели могат да участват в най-големия рекламен конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации – "Effie България". В надпреварата, организирана от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) се оценяват целите и постигнатите резултати от проведените рекламни кампании през изминалата година.

Конкурсът ще се проведе в края на ноември, но вече е отворена формата за кандидатстване. За втора поредна година от БАКА са определили три срока за подаване на заявки – 8, 15 и 23 октомври, като разликата между тях е таксата за участие – колкото по-рано се подадат заявките, толкова по-евтини са те.


Оценяване на заявките

Традиционно проектите могат да бъдат подавани в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания". Сред условията за участие е кампаниите да бъдат реализирани в периода 1 януари 2017 г. и 30 септември 2018 г.

Всички заявки ще бъдат оценявани в два кръга от независимо жури, съставено от доказали се специалисти в различни области на бизнеса. В първия кръг всяка кампания ще бъде журирана самостоятелно, без да се сравнява с останалите в категорията. През втория кръг от оценяването заявките ще бъдат разглеждани и съпоставяни по групи, като при формирането на оценките най-голяма тежест ще имат показаните резултати от рекламните кампании. Допълнително ще бъдат разглеждани и пазарната среда, стратегическата идея и реализацията й.



Финалистите и победителите в конкурса ще получат точки, с които ще бъдат класирани в международната класацията на ефективните компании и брандове The Effie Effectiveness Index. Най-добрите кампании ще бъдат отличени и със златна, сребърна или бронзова статуетка.

Едно от важните изисквания за това да продължи напред дадена заявка в "Effie България" и да получи награда е качественото й изпълнение, така че да отговаря на всички изисквания за оформянето й. През годините това обаче представлява задълбочаващ се проблем, особено при агенциите, които по-рядко се явяват на конкурси. Именно заради това в средата на септември от БАКА ще организират специален уъркшоп на тема "Как да подготвим успешна заявка за Effie", по време на който специалисти от пазара и награждавани агенции ще споделят насоки и съвети за изготвянето на проектите за кандидатстване.

Победителите от 2017 г.

В миналогодишното юбилейно издание на "Effie България" Noble Graphics беше отличена за най-ефективната рекламна агенция. На второ и трето място бяха отличени съответно агенциите Graffiti BBDO и Proximity BBDO, част от групата BBDO Group. Сред рекламодателите първото място спечелиха Carlsberg Bulgaria, следвани от Пощенска банка и "Загорка".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври)

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов; Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори; Interpartners основа група от агенции на Балканите; TikTok забрани политически реклами в платформата си и др.

15 окт 2019, 928 прочитания

"Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама "Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама

Според официалните данни близкият до Пеевски канал е получил най-много средства от политическите формации, ВМРО и ДПС водят по инвестиции в медиите като цяло

13 окт 2019, 2060 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Ярив Лернер: Границата е премината, когато журналистът е атакуван директно

Изпълнителният директор на "Ню имидж България" отговори на въпроси на "Капитал"

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов