С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
25 юли 2018, 16:13, 2449 прочитания

Търсят се най-ефективните рекламни кампании през годината

Агенции и рекламодатели вече могат да подават заявки за конкурса "Effie България"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Историите на успeха не са точно приказки

Coca Cola&Noble Graphics, кампания "Бутилка заВръщане"

21 сеп 2018

Effie – митове и легенда

Наградите Effie® са като оскарите в маркетинговите комуникации. Само че са още по-престижни. Защото награждават идеите. Идеите, които работят

4 сеп 2018

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 август)

Телевизиите вече търсят партньори за закупуването на спортни права; Петя Кертикова става част от сутрешния блок на Bulgaria ON AIR; Витомир Саръиванов е новият главен спортен продуцент в БНТ; Apple ще се бори с Google и Facebook за дигитални реклами; Condé Nast продава три от изданията си и др.

7 авг 2018

Реклама по време на GDPR

С новите европейски правила за защита на личните данни отговорностите на дигиталните агенции се увеличават

27 юли 2018

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 юли)

КЗК спря сделката за "Нова телевизия"; "Свободна Европа" се завръща в България, но като мултимедийна платформа; All Channels стана PR агенция на "Huawei Consumer България"; Кампания на "Крадецът на ябълки" спечели награда на фестивала Heineken Global Commerce Awards и др.

24 юли 2018

"Престиж 96" избра Xplora за своя дигитална агенция

Тя ще обслужва всички брандове на компанията на българския и румънския пазар

12 юли 2018
За 11-а поредна година агенции и рекламодатели могат да участват в най-големия рекламен конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации – "Effie България". В надпреварата, организирана от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) се оценяват целите и постигнатите резултати от проведените рекламни кампании през изминалата година.

Конкурсът ще се проведе в края на ноември, но вече е отворена формата за кандидатстване. За втора поредна година от БАКА са определили три срока за подаване на заявки – 8, 15 и 23 октомври, като разликата между тях е таксата за участие – колкото по-рано се подадат заявките, толкова по-евтини са те.

Оценяване на заявките

Традиционно проектите могат да бъдат подавани в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания". Сред условията за участие е кампаниите да бъдат реализирани в периода 1 януари 2017 г. и 30 септември 2018 г.

Всички заявки ще бъдат оценявани в два кръга от независимо жури, съставено от доказали се специалисти в различни области на бизнеса. В първия кръг всяка кампания ще бъде журирана самостоятелно, без да се сравнява с останалите в категорията. През втория кръг от оценяването заявките ще бъдат разглеждани и съпоставяни по групи, като при формирането на оценките най-голяма тежест ще имат показаните резултати от рекламните кампании. Допълнително ще бъдат разглеждани и пазарната среда, стратегическата идея и реализацията й.



Финалистите и победителите в конкурса ще получат точки, с които ще бъдат класирани в международната класацията на ефективните компании и брандове The Effie Effectiveness Index. Най-добрите кампании ще бъдат отличени и със златна, сребърна или бронзова статуетка.

Едно от важните изисквания за това да продължи напред дадена заявка в "Effie България" и да получи награда е качественото й изпълнение, така че да отговаря на всички изисквания за оформянето й. През годините това обаче представлява задълбочаващ се проблем, особено при агенциите, които по-рядко се явяват на конкурси. Именно заради това в средата на септември от БАКА ще организират специален уъркшоп на тема "Как да подготвим успешна заявка за Effie", по време на който специалисти от пазара и награждавани агенции ще споделят насоки и съвети за изготвянето на проектите за кандидатстване.

Победителите от 2017 г.

В миналогодишното юбилейно издание на "Effie България" Noble Graphics беше отличена за най-ефективната рекламна агенция. На второ и трето място бяха отличени съответно агенциите Graffiti BBDO и Proximity BBDO, част от групата BBDO Group. Сред рекламодателите първото място спечелиха Carlsberg Bulgaria, следвани от Пощенска банка и "Загорка".
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Историите на успeха не са точно приказки Историите на успeха не са точно приказки

Coca Cola&Noble Graphics, кампания "Бутилка заВръщане"

21 сеп 2018, 1579 прочитания

Рекламната тирада на Nike Рекламната тирада на Nike

Новото рекламно лице, състезателят по американски футбол Колин Каперник, заплаши репутацията на спортния бранд

21 сеп 2018, 1225 прочитания

24 часа 7 дни
Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Ярив Лернер: Границата е премината, когато журналистът е атакуван директно

Изпълнителният директор на "Ню имидж България" отговори на въпроси на "Капитал"

Със София в центъра на бизнеса

Изпълнителният директор на Progress Йогеш Гупта пред "Капитал"

Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал

Все повече ентусиасти започват свой бизнес, рисковете обаче не са малко, както и възможностите

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

10 Corso Como в Ню Йорк

Концептуалният милански магазин на Карла Соцани вече стъпи и в Америка

Led Zeppelin на 50

През октомври излиза фотоалбум с непубликувани досега снимки от историята на групата (1968-1980 г.)

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Капитал Градове: Приказка за два града

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 23.09.2018 Прочетете