🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Реклама по време на GDPR

С новите европейски правила за защита на личните данни отговорностите на дигиталните агенции се увеличават

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-потърпевши от промените са имейл маркетингът и онлайн игрите, а потребителите продължават несъзнателно да предоставят личните си данни.
"Фирмите, които до момента не са разчитали на собствени източници на данни или са разчитали на големите играчи, вероятно ще отпаднат от пазара."

Милена Мишинева, Chief data officer в Dentsu Aegis Network.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mgmst avatar :-|
    mgmst

    Голяма глупост се получи с активните потвърждения.

    Нередност?
Нов коментар