Златната ера да си зрител

Аудиторията има избор на устройства, платформи и качествено съдържание

Димитър Нойков: Част от усилията ни в последната година и половина бяха насочени в изграждането на селекция от български игрални и документални филми
Димитър Нойков: Част от усилията ни в последната година и половина бяха насочени в изграждането на селекция от български игрални и документални филми
Димитър Нойков: Част от усилията ни в последната година и половина бяха насочени в изграждането на селекция от български игрални и документални филми    ©  Надежда Чипева
Димитър Нойков: Част от усилията ни в последната година и половина бяха насочени в изграждането на селекция от български игрални и документални филми    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Баланс между качествено, сериозно и развлекателно съдържание. Все по-взискателна аудитория. Нови начини на дистрибуция на телевизионното съдържание до хората. Така накратко може да бъде описана посоката, в която ще продължава да се развива пазарът на телевизия. Гледането на видеосъдържание на всякакъв вид платформи бележи огромен ръст в цял свят. Според мениджъра на HBO за България Димитър Нойков има една глобално валидна тенденция и тя е, че гледането на видеосъдържание се премества все повече от телевизията към онлайн среда, т.е. към платформените компании, базирани онлайн. "Тази тенденция е валидна и за пазара тук заради развитието на технологиите и бързия интернет", допълва Нойков.

Независимо дали говорим за традиционна линейна телевизия, дигитални платформи, социални медии или мобилни устройства, хората гледат повече видео от когато и да било. Да си зрител днес всъщност е хубаво, защото имаш голям избор. Нишовите тв канали и онлайн базираните платформи като HBO, Netflix и Amazon се стараят все повече да създават съдържание, достъпно навсякъде в дигитална среда чрез различни средства, сред които Video on demand платформи, собственост на дистрибутори, потребителски платформи, уебсайтовете, каналите в YouTube и в социалните медии като Facebook и Instagram.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.