Трите рекламни стълба на L'Oréal

Главният дигитален директор, българката Любомира Роше, разказва пред "Капитал" за новата рекламна стратегия на козметичния гигант

"Към момента 8% от приходите ни са от електронна търговия, а скоро очакваме да достигнат 10%"
"Към момента 8% от приходите ни са от електронна търговия, а скоро очакваме да достигнат 10%"
"Към момента 8% от приходите ни са от електронна търговия, а скоро очакваме да достигнат 10%"    ©  Надежда Чипева
"Към момента 8% от приходите ни са от електронна търговия, а скоро очакваме да достигнат 10%"    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил

Родената в българско семейство Любомира Роше започва работа в L'Oréal Paris през 2014 г., заемайки поста главен дигитален директор и член на изпълнителния комитет на компанията. Преди да започне кариерата си в козметичния гигант, тя е управляващ директор в дигиталната агенция Valtech, където отговаря за пазарите в Южна Европа. До 2010 г. пък управлява стартъп екосистемата на Microsoft, установявайки връзки с млади компании.

Роше завършва икономика и социални науки в един от най-престижните университети във Франция, т.нар. École normale supérieure (ENS), а след това и магистър по икономика в College of Europe. Тя има също и магистърска степен по връзки с обществеността от френския университет Sciences Po, както и икономическа степен от University of California, Berkeley.

Малко хора знаят, че глобалното дигитално звено на най-големия козметичен концерн в света L'Oréal Paris се управлява от българка. Това е Любомира Роше, която заема позицията главен дигитален директор и член на изпълнителния комитет на компанията. Под нейно управление са някои от най-големите козметични брандове, сред които Lancôme, Yves Saint Laurent, Garnier, La Roche-Posay, Vichy, The Body Shop и Maybelline. За вече четирите години, в които Роше оглавява дигиталната иновация в L'Oréal, групата значително увеличава инвестициите си в сферата и променя целия си маркетинг модел, фокусирайки се върху електронната търговия, комуникациите през лидери на мнение, мобилни рекламни формати и придобиване на технологични стартъпи.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар