С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 авг 2018, 11:37, 6027 прочитания

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"

Спортните канали на телекома за първи път се отварят за рекламодатели

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Нова броудкастинг груп" продава рекламното време на следните канали: Nova, KinoNova, Diema, Diema Family, Diema Sport, Diema Sport 2, Trace Sport Stars, Nova Sport, Max Sport 1, Max Sport 2 ,EDGE, FOX, FOX Life, FOX Crime, 24 Kitchen, NationalGeographic, Nat Geo Wild, Food network, Travel Channel, Fine Living, Nickelodeon, Nickjr., Disney Channel, AXN, City TV.

"А1 България" вече освен рекламодател ще бъде и в позицията на продавач на рекламно време. За целта обаче най-големият мобилен оператор по брой абонати ще си партнира с "Нова броудкастинг груп". Трите спортни канала MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport стават част от портфолиото на медийната група и за първи път ще излъчват реклами.

Партньорството между двете компании се сключва в момент, когато новият собственик на "Теленор България" - чешката PPF Group, се опитва да придобие и "Нова броудкастинг груп". След като Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) спря сделката за "Нова", както продавачът - шведската Modern Times Group (MTG), така и купувачът PPF Group обжалваха решението. Така в случай че в бъдеще се стигне до придобиване, е възможно телекомът A1 да бъде в портфолиото на медийна група с еднаква собственост като конкурентния му Telenor.


Партньорство с продължение

Още от навлизането си на медийния пазар в началото на 2017 г. телекомът започна партньорство с "Нова", като екипът от "Диема" се грижеше за продукцията на спортните канали.

За година и половина "А1 България" успя да развие каналите и да разшири съдържанието си, превръщайки се в силен конкурент на пазара за спортни права. И ако до момента каналите излъчваха реклами на собствените си предавания, то сега те се отварят и към други рекламодатели. Това разрасна и партньорството им с "Нова", които прибавиха към портфолиото си MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport.



"Нова" продава рекламното време на над 20 канала извън собственото си портфолио (виж карето), което дава възможност на рекламодателите да купуват рекламни пакети в канали с разнообразно съдържание.

"Търсихме партньор, който да има опит в продажбата на спортно съдържание, което изисква специализирана експертиза. Рекламодателите ще имат възможност да работят с познат партньор, който отдавна се е наложил на пазара като експерт в продажбата на телевизионно рекламно време", коментира за "Капитал" Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "А1 България". Тя допълва, че спортните канали на телекома могат да дадат възможност на рекламодателите да достигнат до аудитория със специфични интереси в среда с по-малък рекламен шум, а зрителите от своя страна да получат полезно рекламно съдържание.

Каналите MAX Sport 1 и MAX Sport 2 са насочени към хора на възраст 18-49 години, предимно мъже, но по думите на Стоянова аудиторията варира и в зависимост от спортното съдържание. "Тенисът например, който е сред основните ни продукти, е много популярен и сред дамите, като същото може да кажем и за най-силния ни колективен спорт – волейбола. Достигаме във все по-голяма степен и до футболните фенове", казва тя.

Разпределени спортни права

Спортните права за големите първенства вече са разпределени и въпреки че "Нова" също излъчва спортно съдържание през каналите Diema Sport, от "А1 България" не смятат, че се намират в конкурентна позиция, а напротив – каналите се допълват. "Да вземем за пример УЕФА Шампионска лига (мачовете от Шампионската лига са разделени между каналите на "А1 България" и "БТВ медиа груп"– бел. ред.) и италианската Серия А, които се излъчват от каналите на А1, и английската Висша лига, която върви по Diema Sport. И в двата случая говорим за премиум съдържание, което от години е "задължително" за спортните фенове. А1 и "Нова" предлагат продукт, който има своя сериозна аудитория, и не се разглеждаме като конкуренти, а като съмишленици с една обща цел – да осигурим най-доброто от света на спорта за милионите фенове у нас", обяснява маркетинг директорът на "А1 България".

Цените на двете компании също се различават. За пакета Max Sport Plus, който включва каналите Max Sport 1, Max Sport 2 и EDGE, цената е 3.99 лв. на месец с двугодишен абонамент и 7.99 лв. на месец с безсрочен абонамент. От "Нова" пък увеличиха цената на пакета Diema Extra с 1 лев с обяснението за "повишаващите се цени на спортно съдържание". В него влизат каналите Diema Sport, Diema Sport 2 и Trace Sports за 6.99 лв. на месец.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

11 април 2019г.
Sofia Event Center

capital.bg/ecommerce

Конференция Стратегии за електронна търговия


Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Тенденции при онлайн пазаруването и нови бизнес модели в ерата на онлайн търговията
  • Иновативни услуги и ритейл стратегии
  • Бъдещето на физическите магазини и кои са най-добрите магазини в Европа
  • Как компаниите да предоставят най-доброто дигитално и физическо преживяване на своите клиенти
  • Как технологиите променят начина, по който пазаруваме
  • Нови форми на електронни разплащания
  • Иновации в логистиката при електронната търговия
  • Нарастващата значимост на маркетплейс платформите и какво следва за тях

Към регистрацията

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 февруари)

КЗК наложи 2.6 млн. лева глоби за имитация на кафе Nova Brasilia; Новата агенция proof. разраства екипа и портфолиото си от клиенти; Xplora поема дигиталното обслужване на Aladin Foods; IKEA празнува Св. Валентин и др.

19 фев 2019, 728 прочитания

Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019" Кампания за маргарин спечели "Рекламна академия 2019"

Всички участници разработиха проекти за лансирането на нови продукти и услуги на пазара

18 фев 2019, 1502 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (18 - 24 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 август)

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"; "Нова телевизия" сваля от ефир "Часът на Милен Цветков"; Трите рекламни стълба на L'Oréal; Представиха клипа за Пловдив - Европейска столица на културата, и др.

Касов трилър. От НАП

Стотици хиляди фирми няма как да спазят новите правила навреме, а държавата мисли да даде само малка отсрочка

Тихият монопол в София продължава

Три различни поръчки, финансирани с пари от ЕС, за над 1200 информационни табла по софийските спирки са дадени на свързани фирми

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Как (не) живеем

Кураторката Вера Млечевска за въпросите, които поставя предстоящото българско участие на Венецианското биенале

Ах, Мария

Излезе първата книга на създателката на блога Brain Pickings

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 16.02.2019 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Горанов отлага най-проблемната част за касовите апарати, ГЕРБ ремонтира ремонта на Изборния кодекс

Емисия

DAILY @7PM // 19.02.2019 Прочетете