С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 авг 2018, 11:37, 5056 прочитания

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"

Спортните канали на телекома за първи път се отварят за рекламодатели

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Приходите на "Нова броудкастинг груп" са нараснали с 10% през третото тримесечие

Според компанията майка MTG делът на аудиторията е спаднал леко, но пък телевизионният рекламен пазар е нагоре

28 окт 2018

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 август)

Рекламисти vs. консултанти; Георги Лозанов оглави дирекция "Културни комуникации" в БТА; Предстоящи обучения; Facebook премахва 5 хил. критерия за таргетирана реклама; Google Ads с малки подобрения в текстовите реклами и др.

28 авг 2018

Джейсън Кинг ще е новият изпълнителен директор на "Теленор"

Кинг, който е бил в мениджмънта на европейски телекоми и консултант на собственика на bTV, ще управлява дружеството от 1 септември. Ако тръгне Търговският регистър

23 авг 2018

Facebook премахва 5 хил. критерия за таргетирана реклама

Промените се правят с цел ограничаване на дискриминацията при достигане на потребителите

22 авг 2018

Футболна жега на екрана

Повишаващата се цена на спортните права ще заставя телевизиите да търсят партньори за закупуването им

3 авг 2018

Приходите и печалбата на "А1 България" нарастват през второто тримесечие

Средният приход от краен потребител (ARPU) също се увеличава

25 юли 2018
"Нова броудкастинг груп" продава рекламното време на следните канали: Nova, KinoNova, Diema, Diema Family, Diema Sport, Diema Sport 2, Trace Sport Stars, Nova Sport, Max Sport 1, Max Sport 2 ,EDGE, FOX, FOX Life, FOX Crime, 24 Kitchen, NationalGeographic, Nat Geo Wild, Food network, Travel Channel, Fine Living, Nickelodeon, Nickjr., Disney Channel, AXN, City TV.

"А1 България" вече освен рекламодател ще бъде и в позицията на продавач на рекламно време. За целта обаче най-големият мобилен оператор по брой абонати ще си партнира с "Нова броудкастинг груп". Трите спортни канала MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport стават част от портфолиото на медийната група и за първи път ще излъчват реклами.

Партньорството между двете компании се сключва в момент, когато новият собственик на "Теленор България" - чешката PPF Group, се опитва да придобие и "Нова броудкастинг груп". След като Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) спря сделката за "Нова", както продавачът - шведската Modern Times Group (MTG), така и купувачът PPF Group обжалваха решението. Така в случай че в бъдеще се стигне до придобиване, е възможно телекомът A1 да бъде в портфолиото на медийна група с еднаква собственост като конкурентния му Telenor.


Партньорство с продължение

Още от навлизането си на медийния пазар в началото на 2017 г. телекомът започна партньорство с "Нова", като екипът от "Диема" се грижеше за продукцията на спортните канали.

За година и половина "А1 България" успя да развие каналите и да разшири съдържанието си, превръщайки се в силен конкурент на пазара за спортни права. И ако до момента каналите излъчваха реклами на собствените си предавания, то сега те се отварят и към други рекламодатели. Това разрасна и партньорството им с "Нова", които прибавиха към портфолиото си MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport.



"Нова" продава рекламното време на над 20 канала извън собственото си портфолио (виж карето), което дава възможност на рекламодателите да купуват рекламни пакети в канали с разнообразно съдържание.

"Търсихме партньор, който да има опит в продажбата на спортно съдържание, което изисква специализирана експертиза. Рекламодателите ще имат възможност да работят с познат партньор, който отдавна се е наложил на пазара като експерт в продажбата на телевизионно рекламно време", коментира за "Капитал" Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "А1 България". Тя допълва, че спортните канали на телекома могат да дадат възможност на рекламодателите да достигнат до аудитория със специфични интереси в среда с по-малък рекламен шум, а зрителите от своя страна да получат полезно рекламно съдържание.

Каналите MAX Sport 1 и MAX Sport 2 са насочени към хора на възраст 18-49 години, предимно мъже, но по думите на Стоянова аудиторията варира и в зависимост от спортното съдържание. "Тенисът например, който е сред основните ни продукти, е много популярен и сред дамите, като същото може да кажем и за най-силния ни колективен спорт – волейбола. Достигаме във все по-голяма степен и до футболните фенове", казва тя.

Разпределени спортни права

Спортните права за големите първенства вече са разпределени и въпреки че "Нова" също излъчва спортно съдържание през каналите Diema Sport, от "А1 България" не смятат, че се намират в конкурентна позиция, а напротив – каналите се допълват. "Да вземем за пример УЕФА Шампионска лига (мачовете от Шампионската лига са разделени между каналите на "А1 България" и "БТВ медиа груп"– бел. ред.) и италианската Серия А, които се излъчват от каналите на А1, и английската Висша лига, която върви по Diema Sport. И в двата случая говорим за премиум съдържание, което от години е "задължително" за спортните фенове. А1 и "Нова" предлагат продукт, който има своя сериозна аудитория, и не се разглеждаме като конкуренти, а като съмишленици с една обща цел – да осигурим най-доброто от света на спорта за милионите фенове у нас", обяснява маркетинг директорът на "А1 България".

Цените на двете компании също се различават. За пакета Max Sport Plus, който включва каналите Max Sport 1, Max Sport 2 и EDGE, цената е 3.99 лв. на месец с двугодишен абонамент и 7.99 лв. на месец с безсрочен абонамент. От "Нова" пък увеличиха цената на пакета Diema Extra с 1 лев с обяснението за "повишаващите се цени на спортно съдържание". В него влизат каналите Diema Sport, Diema Sport 2 и Trace Sports за 6.99 лв. на месец.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

20 ноември 2018г.
София хотел Балкан

capital.bg/banks

Шеста годишна конференция "Банките и бизнесът"



Теми в програмата:


  • Банковият сектор през 2019 – приоритети и предизвикателства
  • Подготовка за банковия съюз и ERM 2 – какво е важно и какви ще са ефектите върху бизнеса
  • Тенденции при кредитирането - ще има ли промяна в цената на и какво ще е движението на лихвите
  • Нови възможности и програми за финансиране
  • Пазарът на необслужвани кредити
  • Иновации и технологични решения за по-висока ефективност на сектора​

Повече информация и програма: capital.bg/banks

Прочетете и това

HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане 2 HBO сваля цената на онлайн платформата си и предлага нова опция за плащане

HBO GО вече ще струва 2.99 евро на месец за директните абонати на услугата

14 ное 2018, 1374 прочитания

АЕЖ - България, поиска от президента да наложи вето на медийния закон на Пеевски 1 АЕЖ - България, поиска от президента да наложи вето на медийния закон на Пеевски

Днес обаче документът бе публикуван в Държавен вестник и очевидно президентът го е подписал още миналата седмица

13 ное 2018, 1179 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 август)

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"; "Нова телевизия" сваля от ефир "Часът на Милен Цветков"; Трите рекламни стълба на L'Oréal; Представиха клипа за Пловдив - Европейска столица на културата, и др.

От евтин бензин до смяна на системата

Кой какво се надява да постигне с участието в протестната кампания срещу управлението

Проверките на банките: Отново под стрес

Влизането на България в единния европейски надзор ще мине през проверка от ЕЦБ на шест български банки

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Ния от 9 до 5

Петата самостоятелна изложба на създателката на Water Tower Art Fest Ния Пушкарова е арт експеримент с отворено студио

Всичко е игра

Изложба изследва сложното взаимодействие между видеоигрите и реалността

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Ще удържи ли Борисов властта

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 16.11.2018 Прочетете