С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 авг 2018, 11:37, 3996 прочитания

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"

Спортните канали на телекома за първи път се отварят за рекламодатели

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 август)

Рекламисти vs. консултанти; Георги Лозанов оглави дирекция "Културни комуникации" в БТА; Предстоящи обучения; Facebook премахва 5 хил. критерия за таргетирана реклама; Google Ads с малки подобрения в текстовите реклами и др.

28 авг 2018

Джейсън Кинг ще е новият изпълнителен директор на "Теленор"

Кинг, който е бил в мениджмънта на европейски телекоми и консултант на собственика на bTV, ще управлява дружеството от 1 септември. Ако тръгне Търговският регистър

23 авг 2018

Facebook премахва 5 хил. критерия за таргетирана реклама

Промените се правят с цел ограничаване на дискриминацията при достигане на потребителите

22 авг 2018

Футболна жега на екрана

Повишаващата се цена на спортните права ще заставя телевизиите да търсят партньори за закупуването им

3 авг 2018

Приходите и печалбата на "А1 България" нарастват през второто тримесечие

Средният приход от краен потребител (ARPU) също се увеличава

25 юли 2018
"Нова броудкастинг груп" продава рекламното време на следните канали: Nova, KinoNova, Diema, Diema Family, Diema Sport, Diema Sport 2, Trace Sport Stars, Nova Sport, Max Sport 1, Max Sport 2 ,EDGE, FOX, FOX Life, FOX Crime, 24 Kitchen, NationalGeographic, Nat Geo Wild, Food network, Travel Channel, Fine Living, Nickelodeon, Nickjr., Disney Channel, AXN, City TV.

"А1 България" вече освен рекламодател ще бъде и в позицията на продавач на рекламно време. За целта обаче най-големият мобилен оператор по брой абонати ще си партнира с "Нова броудкастинг груп". Трите спортни канала MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport стават част от портфолиото на медийната група и за първи път ще излъчват реклами.

Партньорството между двете компании се сключва в момент, когато новият собственик на "Теленор България" - чешката PPF Group, се опитва да придобие и "Нова броудкастинг груп". След като Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) спря сделката за "Нова", както продавачът - шведската Modern Times Group (MTG), така и купувачът PPF Group обжалваха решението. Така в случай че в бъдеще се стигне до придобиване, е възможно телекомът A1 да бъде в портфолиото на медийна група с еднаква собственост като конкурентния му Telenor.

Партньорство с продължение

Още от навлизането си на медийния пазар в началото на 2017 г. телекомът започна партньорство с "Нова", като екипът от "Диема" се грижеше за продукцията на спортните канали.

За година и половина "А1 България" успя да развие каналите и да разшири съдържанието си, превръщайки се в силен конкурент на пазара за спортни права. И ако до момента каналите излъчваха реклами на собствените си предавания, то сега те се отварят и към други рекламодатели. Това разрасна и партньорството им с "Нова", които прибавиха към портфолиото си MAX Sport 1, MAX Sport 2 и EDGEsport.



"Нова" продава рекламното време на над 20 канала извън собственото си портфолио (виж карето), което дава възможност на рекламодателите да купуват рекламни пакети в канали с разнообразно съдържание.

"Търсихме партньор, който да има опит в продажбата на спортно съдържание, което изисква специализирана експертиза. Рекламодателите ще имат възможност да работят с познат партньор, който отдавна се е наложил на пазара като експерт в продажбата на телевизионно рекламно време", коментира за "Капитал" Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации" в "А1 България". Тя допълва, че спортните канали на телекома могат да дадат възможност на рекламодателите да достигнат до аудитория със специфични интереси в среда с по-малък рекламен шум, а зрителите от своя страна да получат полезно рекламно съдържание.

Каналите MAX Sport 1 и MAX Sport 2 са насочени към хора на възраст 18-49 години, предимно мъже, но по думите на Стоянова аудиторията варира и в зависимост от спортното съдържание. "Тенисът например, който е сред основните ни продукти, е много популярен и сред дамите, като същото може да кажем и за най-силния ни колективен спорт – волейбола. Достигаме във все по-голяма степен и до футболните фенове", казва тя.

Разпределени спортни права

Спортните права за големите първенства вече са разпределени и въпреки че "Нова" също излъчва спортно съдържание през каналите Diema Sport, от "А1 България" не смятат, че се намират в конкурентна позиция, а напротив – каналите се допълват. "Да вземем за пример УЕФА Шампионска лига (мачовете от Шампионската лига са разделени между каналите на "А1 България" и "БТВ медиа груп"– бел. ред.) и италианската Серия А, които се излъчват от каналите на А1, и английската Висша лига, която върви по Diema Sport. И в двата случая говорим за премиум съдържание, което от години е "задължително" за спортните фенове. А1 и "Нова" предлагат продукт, който има своя сериозна аудитория, и не се разглеждаме като конкуренти, а като съмишленици с една обща цел – да осигурим най-доброто от света на спорта за милионите фенове у нас", обяснява маркетинг директорът на "А1 България".

Цените на двете компании също се различават. За пакета Max Sport Plus, който включва каналите Max Sport 1, Max Sport 2 и EDGE, цената е 3.99 лв. на месец с двугодишен абонамент и 7.99 лв. на месец с безсрочен абонамент. От "Нова" пък увеличиха цената на пакета Diema Extra с 1 лев с обяснението за "повишаващите се цени на спортно съдържание". В него влизат каналите Diema Sport, Diema Sport 2 и Trace Sports за 6.99 лв. на месец.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Историите на успeха не са точно приказки Историите на успeха не са точно приказки

Coca Cola&Noble Graphics, кампания "Бутилка заВръщане"

21 сеп 2018, 1577 прочитания

Рекламната тирада на Nike Рекламната тирада на Nike

Новото рекламно лице, състезателят по американски футбол Колин Каперник, заплаши репутацията на спортния бранд

21 сеп 2018, 1224 прочитания

24 часа 7 дни
Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 август)

"Нова" ще продава рекламното време на каналите на "A1 България"; "Нова телевизия" сваля от ефир "Часът на Милен Цветков"; Трите рекламни стълба на L'Oréal; Представиха клипа за Пловдив - Европейска столица на културата, и др.

А ти в кой фонд отиваш?

Близо 93 хил. лица са сменили пенсионното си дружество през първото полугодие

Какво иска Румен Радев

С няколко хода президентът показа, че вече работи за собствения си политически образ

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Офис, стани, офис, немирно!

Защо е важно да седим по-малко и да се движим повече, когато сме на работа, и как да го правим правилно и ефективно

20 въпроса: Мартин Колев

Дебютната пиеса на създателя на "Софийски магьосници" прави премиера тази есен

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Капитал Градове: Приказка за два града

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 23.09.2018 Прочетете