Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 9 сеп 2018, 12:12, 5757 прочитания

PR специалисти представиха платформа за анализ на кризисни комуникации

Проектът е дело на Любомир Аламанов, доц. д-р Александър Христов и Даниел Киряков

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Любомир Аламанов, управляващ партньор в агенцията SiteMedia Consultancy

Фотограф: Надежда Чипева
"Център за анализ на кризисни комуникации" е новата платформа на пазара, която ще изготвя позиции и препоръки по управлението на комуникационни кризи. В основата на проекта са Любомир Аламанов, управляващ партньор в агенцията SiteMedia Consultancy, управляващият директор на "Параграф 42", част от групата на The Smarts, доц. д-р Александър Христов и Даниел Киряков, мениджър "Комуникации" в Американската търговска камара в България. Те ще анализират актуални кризи на пазара, както и ще изготвят прогнози за потенциално повдигащи се такива, а препоръките ще бъдат достъпни за всеки от комуникационния бранш или заинтересован от казуса.
Даниел Киряков, мениджър "Комуникации" в Американска търговска камара в България



"В последните месеци наблюдаваме, че в обществото има натрупано напрежение, което се отключва основно при негативни събития и трагедии и припомня отминали случаи. Това се случва често заради лоша комуникация от страна на институциите или компаниите. Примери за това са събитията със заразените с чума кози и овце в Странджа, Търговският регистър и други", коментира пред "Капитал" Христов. Именно при такива събития от "Център за анализ на кризисни комуникации" ще публикуват мнения и препоръки, като изрично посочват, че те ще бъдат само от комуникационна гледна точна, без да отсъждат останалите действия по казуса.
доц. д-р Александър Христов, управляващ директор на "Параграф 42", част от групата на The Smarts


Процесът на работа ще се извършва в няколко стъпки, сред които анализ на ситуацията, оценка на риска и комуникационния проблем, след което ще бъде представен анализ на резултатите, използваните канали и препоръки. Екипът ще работи с публично достъпна информация и при нужда ще се допитва до замесените институции или компании.


"Например от агенцията по безопасността на храните (БАБХ) можеха предварително да информират и дори образоват обществото какво се случва в Странджа и какви мерки трябва да се вземат, какви са евентуалните рискове и да представят експертни данни. Вместо директно да отидат на място и да действат. Липсата на комуникация увеличава напрежението в обществото", дава пример Христов.

Към момента проектът е иницииран и обезпечен от създателите му и ще работи про боно с цел подобряване и развитие на публичната среда и комуникационния бранш. Платформата ще бъде отворена за други професионалисти от бранша, които искат да представят анализи и материали по комуникационни теми. В допълнение екипът ще инициира и провежда лекции, обучения, тренировъчни упражнения, както и изследвания на различни организации за готовността им за посрещане и адекватно управляване на възможни комуникационни кризи.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1158 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5342 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Регал 500 - кои са най-големите производители в ритейл сектора в България

Разкажете как вашият бизнес е подходящ партньор на ритейл сектора

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10