С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 9 сеп 2018, 12:12, 4193 прочитания

PR специалисти представиха платформа за анализ на кризисни комуникации

Проектът е дело на Любомир Аламанов, доц. д-р Александър Христов и Даниел Киряков

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Любомир Аламанов, управляващ партньор в агенцията SiteMedia Consultancy

Фотограф: Надежда Чипева
"Център за анализ на кризисни комуникации" е новата платформа на пазара, която ще изготвя позиции и препоръки по управлението на комуникационни кризи. В основата на проекта са Любомир Аламанов, управляващ партньор в агенцията SiteMedia Consultancy, управляващият директор на "Параграф 42", част от групата на The Smarts, доц. д-р Александър Христов и Даниел Киряков, мениджър "Комуникации" в Американската търговска камара в България. Те ще анализират актуални кризи на пазара, както и ще изготвят прогнози за потенциално повдигащи се такива, а препоръките ще бъдат достъпни за всеки от комуникационния бранш или заинтересован от казуса.
Даниел Киряков, мениджър "Комуникации" в Американска търговска камара в България



"В последните месеци наблюдаваме, че в обществото има натрупано напрежение, което се отключва основно при негативни събития и трагедии и припомня отминали случаи. Това се случва често заради лоша комуникация от страна на институциите или компаниите. Примери за това са събитията със заразените с чума кози и овце в Странджа, Търговският регистър и други", коментира пред "Капитал" Христов. Именно при такива събития от "Център за анализ на кризисни комуникации" ще публикуват мнения и препоръки, като изрично посочват, че те ще бъдат само от комуникационна гледна точна, без да отсъждат останалите действия по казуса.
доц. д-р Александър Христов, управляващ директор на "Параграф 42", част от групата на The Smarts


Процесът на работа ще се извършва в няколко стъпки, сред които анализ на ситуацията, оценка на риска и комуникационния проблем, след което ще бъде представен анализ на резултатите, използваните канали и препоръки. Екипът ще работи с публично достъпна информация и при нужда ще се допитва до замесените институции или компании.


"Например от агенцията по безопасността на храните (БАБХ) можеха предварително да информират и дори образоват обществото какво се случва в Странджа и какви мерки трябва да се вземат, какви са евентуалните рискове и да представят експертни данни. Вместо директно да отидат на място и да действат. Липсата на комуникация увеличава напрежението в обществото", дава пример Христов.

Към момента проектът е иницииран и обезпечен от създателите му и ще работи про боно с цел подобряване и развитие на публичната среда и комуникационния бранш. Платформата ще бъде отворена за други професионалисти от бранша, които искат да представят анализи и материали по комуникационни теми. В допълнение екипът ще инициира и провежда лекции, обучения, тренировъчни упражнения, както и изследвания на различни организации за готовността им за посрещане и адекватно управляване на възможни комуникационни кризи.


Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Един среден пръст от СЕМ 6 Един среден пръст от СЕМ

Емил Кошлуков беше назначен за и.д. шеф на БНТ след като Константин Каменаров подаде оставка

24 апр 2019, 2438 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 април)

Рекламните инвестиции в България продължават да растат; България стои стабилно на европейското дъно по свобода на медиите; Beefeater с нова рекламна кампания в България; Създадена е нова асоциация на малъкия и среден бизнес в телекомуникациите и др.

23 апр 2019, 1131 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

Намалява броят на българските студенти в САЩ

През миналата учебна година в американски университети са учили 826 души от страната

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Регал 500 - кои са най-големите производители в ритейл сектора в България

Разкажете как вашият бизнес е подходящ партньор на ритейл сектора

Пламъците над "Аванти"

Компанията за внос и продажба на алкохол и цигари има вече два опожарени обекта

Фотоистория: Катедралата "Нотр Дам" – емблемата на Париж

Строителството започва през 1163 г. и завършва през 1345 г., като сградата се смята за шедьовър на готическата архитектура

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Пролет в Лангедок и Гаскония

Пътешествие в част от Южна Франция из земите на катарите, гъшия дроб и родните места на Д'Артанян и Тулуз-Лотрек

Млади градски подкасти

"Градски детектив" навлиза във втория си сезон с още легенди и сюжети - не само от София