С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 9 сеп 2018, 12:12, 5329 прочитания

PR специалисти представиха платформа за анализ на кризисни комуникации

Проектът е дело на Любомир Аламанов, доц. д-р Александър Христов и Даниел Киряков

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Любомир Аламанов, управляващ партньор в агенцията SiteMedia Consultancy

Фотограф: Надежда Чипева
"Център за анализ на кризисни комуникации" е новата платформа на пазара, която ще изготвя позиции и препоръки по управлението на комуникационни кризи. В основата на проекта са Любомир Аламанов, управляващ партньор в агенцията SiteMedia Consultancy, управляващият директор на "Параграф 42", част от групата на The Smarts, доц. д-р Александър Христов и Даниел Киряков, мениджър "Комуникации" в Американската търговска камара в България. Те ще анализират актуални кризи на пазара, както и ще изготвят прогнози за потенциално повдигащи се такива, а препоръките ще бъдат достъпни за всеки от комуникационния бранш или заинтересован от казуса.
Даниел Киряков, мениджър "Комуникации" в Американска търговска камара в България



"В последните месеци наблюдаваме, че в обществото има натрупано напрежение, което се отключва основно при негативни събития и трагедии и припомня отминали случаи. Това се случва често заради лоша комуникация от страна на институциите или компаниите. Примери за това са събитията със заразените с чума кози и овце в Странджа, Търговският регистър и други", коментира пред "Капитал" Христов. Именно при такива събития от "Център за анализ на кризисни комуникации" ще публикуват мнения и препоръки, като изрично посочват, че те ще бъдат само от комуникационна гледна точна, без да отсъждат останалите действия по казуса.
доц. д-р Александър Христов, управляващ директор на "Параграф 42", част от групата на The Smarts


Процесът на работа ще се извършва в няколко стъпки, сред които анализ на ситуацията, оценка на риска и комуникационния проблем, след което ще бъде представен анализ на резултатите, използваните канали и препоръки. Екипът ще работи с публично достъпна информация и при нужда ще се допитва до замесените институции или компании.


"Например от агенцията по безопасността на храните (БАБХ) можеха предварително да информират и дори образоват обществото какво се случва в Странджа и какви мерки трябва да се вземат, какви са евентуалните рискове и да представят експертни данни. Вместо директно да отидат на място и да действат. Липсата на комуникация увеличава напрежението в обществото", дава пример Христов.

Към момента проектът е иницииран и обезпечен от създателите му и ще работи про боно с цел подобряване и развитие на публичната среда и комуникационния бранш. Платформата ще бъде отворена за други професионалисти от бранша, които искат да представят анализи и материали по комуникационни теми. В допълнение екипът ще инициира и провежда лекции, обучения, тренировъчни упражнения, както и изследвания на различни организации за готовността им за посрещане и адекватно управляване на възможни комуникационни кризи.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 1919 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2460 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Регал 500 - кои са най-големите производители в ритейл сектора в България

Разкажете как вашият бизнес е подходящ партньор на ритейл сектора

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Валдис Домбровскис: В България виждам опит да се реши несъществуващ проблем

Изпълнителният заместник-председател на Европейската комисия пред "Капитал"

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10