Нов телевизионен сезон без изненади
Доминацията на развлекателния жанр в сектора продължава
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Територията за публицистика и аналитична журналистика продължава да се свива
- Рекламните инвестиции в телевизионно съдържание се увеличават
Никой не се изненада, когато преди дни основните конкуренти на българския телевизионен пазар - bTV и "Нова", се похвалиха с началото на ключовите си за новия сезон предавания. А и няма защо - те отново залагат на сигурното, а не на новото. Медиите устойчиво инвестират парите си в разработени и доказани като генератори на аудитория формати и сериали, без да извършват резки промени. Ако се съди по рейтингите, и аудиторията приема благосклонно голямата порция развлекателно и таблоидизирано телевизионно меню. Рекламните инвестиции в телевизионно съдържание също се увеличават.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове