Рекламната тирада на Nike
Новото рекламно лице, състезателят по американски футбол Колин Каперник, заплаши репутацията на спортния бранд
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Според някои специалисти обаче новата кампания е опит за изчистване на репутацията на бранда.
От бойкот до възхищение, от запалени маратонки до увеличение в продажбите, от риск до успех. Такъв накратко беше пътят на компанията за спортни стоки Nike след провокативната кампания с участие на американския куотърбек Колин Каперник по повод 30-годишнината от създаването на първата реклама под мотото Just Do It. Чрез избора му за рекламно лице брандът показа не само подкрепата си към спортиста, но и заяви публично корпоративната си политическа позиция.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.