Рекламната тирада на Nike

Новото рекламно лице, състезателят по американски футбол Колин Каперник, заплаши репутацията на спортния бранд

- Въпреки негативните реакции на някои фенове на Nike, акциите на компанията нараснаха след първоначалния спад.

- Според някои специалисти обаче новата кампания е опит за изчистване на репутацията на бранда.

От бойкот до възхищение, от запалени маратонки до увеличение в продажбите, от риск до успех. Такъв накратко беше пътят на компанията за спортни стоки Nike след провокативната кампания с участие на американския куотърбек Колин Каперник по повод 30-годишнината от създаването на първата реклама под мотото Just Do It. Чрез избора му за рекламно лице брандът показа не само подкрепата си към спортиста, но и заяви публично корпоративната си политическа позиция.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал