С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 21 сеп 2018, 16:30, 4187 прочитания

Историите на успeха не са точно приказки - Coca Cola & Noble Graphics

Кампания "Бутилка заВръщане"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Effie Awards не е просто конкурс, в който се оценяват интересни реклами. В него най-важният критерий е тяхната ефективност. Effie не е просто признание, а начин да се отличат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия. През годините има много кейсове, които са доказали себе си като еднакво значими и ефективни. Кампании, които са се превърнали в пример за подражание в индустрията, а аудиторията са грабнали със своето интересно и креативно поднесено послание. И ако финалният резултат от една кампания винаги ни изглежда като приказка, която приемаме със същото увлечение като приказките, които сме слушали като деца, то реалността е съвсем различна. Зад красивите изображения и сладки думи стои цял един екип от професионалисти, безупречно планиране и много часове работа, прекарани в търсене на най-правилния начин едно послание да достигне до хората, за които е предназначено. И не просто това. Но и да остане в съзнанието им, да ги докосне емоционално, да ги подтикне към действие. Ако всичко това е на лице, то можем да кажем, че задачата е била успешна!

Цветелина Любенова и Йоанна Любенова от Noble Graphics са екипът, който стои зад креативната кампания на Coca-Cola Bulgaria "Бутилка заВръщане". През 2016г. тя не просто завладя сърцата на аудиторията със своето емоционално послание за заВръщане вкъщи, но и благодарение безспорния си маркетингов успех грабна сребро по време на Effie Awards 2017 година – първата награда за екипа. Ето какво ни казаха за Effie Awards Цветелина и Йоанна.


Всички знаем какво символизират наградите Effie. Но какво е Effie за вас?

Effie е начинът да премерим сили не само с креативната ни конкуренция, но и с цифрите, времето, бюджетите и най-вече критичния поглед на потребителите. Хубаво и сладко е да успяваш именно в тези борби.

Каква е вашата Effie история?



Това е първата ни Effie награда като екип. За наше огромно щастие я спечелихме с един от най-големите рекламодатели в България, а именно - Coca-Cola Bulgaria. Като български рекламисти рядко попадаме на шанс да правим локален криейтив за тази марка-гигант, но ние се възползвахме от този шанс по най-добрия начин.

Кои са предизвикателствата и трудностите, пред които се изправихте по пътя към наградата Effie?

С кампанията Coca-Cola Бутилка ЗаВръщане лансирахме на пазара изцяло нов продукт на международен бранд със строги корпоративни норми. Трябваше да намерим тема и инсайт, които да са едновременно глобални и локални, и не само да докоснат емоционално всеки, а и да го накарат да си купи новата стъклена бутилка. Знаехме, че постигнем ли това, ефективността на кампанията ще е безспорен факт.

Какъв е вашият съвет към колегите, на които предстои да премерят сили в конкурса Effie Awards 2018?

Да се вълнуват от интересите на хората, да не подценяват силата на цифрите и да се учат от всичко и от всекиго по пътя към наградата.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга

През Goldies media group двете компании ще работят върху създаването на видеопродукции

14 ное 2019, 1552 прочитания

ЕК одобри KKR да купи германския издател Axel Springer ЕК одобри KKR да купи германския издател Axel Springer

Според комисията новата структура на компанията няма да доведе до промени на пазара

13 ное 2019, 1249 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Ами ако достигнете до правилните хора от ритейл сектора

Още от Капитал
Искам ново и по-хубаво жилище

Преориентирането на търсенето към по-качествени имоти в София води до лек ръст в средните цени

Повече прозрачност в общинския съвет

Основните политически групи единодушно се ангажират с промени в досегашния начин на работа

Кой, ако не той

"Български пощи" може да използват дружество на Пеевски за подизпълнител на задачата да разнасят вестници и списания

Близкият и далечен Николай Атанасов

Поетът и ЛГБТ активист почина на 41 години и остави литературно наследство, което ще бъде открито от ново поколение читатели

Приемно село

"Резиденция Баба" изпраща на село млади хора, които в продължение на три седмици опознават местните и техните традиции

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10