Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 сеп 2018, 17:41, 2682 прочитания

Ами ако достигнете до правилните хора от ритейл сектора

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ами ако:
достигнете до правилните хора в ритейл сектора
сред тях намерите нови партньори
и така развиете бизнеса си?

Mожем да ви помогнем да представите фирмата и услугите си пред ритейл сектора в България, и така да бъдете видими пред потенциални партньори.


Разкажете как сте полезни, как помагате на ритейл бизнесите да растат и да се развиват, какви успешни партньорства сте направили, защо вашата фирма е надежден партньор на ритейл сектора.

Направете го чрез реклама в изданието "Регал 500".

Рекламата ви ще достигне до:
хора, взимащи решения от ритейл сектора
експерти в ритейл сектора
хора, които четат и се интресуват от това каква е средата и как могат да я подобрят



Разпространява се сред бизнес абонатите на Капитал, на най-голямата конференция в ритейл сектора в България - Retail in Detail, и самостоятелно.

За изданието:
Класацията "Регал 500" подрежда и анализира най-големите производители в България в 20 основни категории храни, напитки, козметика и детергенти.

В изданието ще разкажем за тенденциите в ритейл сектора в България, за въвеждането на нови продукти, иновации и маркетинг.

Детайлно ще представим:
● Финансова информация за топ компаниите производители
● Тенденциите на ръстове и спадове на продажбите и износа
● Продуктите, с които компаниите успяват да заемат позиция и на международните пазари

Ще се радваме да ви разкажем повече за възможностите за реклама в изданието. Пишете ни на adsales@economedia.bg или се обадете на 02/4615 280 до 10 октовмри.

Очакваме ви!
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 1092 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1548 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
(Само) за най-добрите в организирането на събития

Разкажете за фирмата си чрез реклама в Капитал Events Kit

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10