С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 сеп 2018, 17:41, 2635 прочитания

Ами ако достигнете до правилните хора от ритейл сектора

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ами ако:
достигнете до правилните хора в ритейл сектора
сред тях намерите нови партньори
и така развиете бизнеса си?

Mожем да ви помогнем да представите фирмата и услугите си пред ритейл сектора в България, и така да бъдете видими пред потенциални партньори.


Разкажете как сте полезни, как помагате на ритейл бизнесите да растат и да се развиват, какви успешни партньорства сте направили, защо вашата фирма е надежден партньор на ритейл сектора.

Направете го чрез реклама в изданието "Регал 500".

Рекламата ви ще достигне до:
хора, взимащи решения от ритейл сектора
експерти в ритейл сектора
хора, които четат и се интресуват от това каква е средата и как могат да я подобрят



Разпространява се сред бизнес абонатите на Капитал, на най-голямата конференция в ритейл сектора в България - Retail in Detail, и самостоятелно.

За изданието:
Класацията "Регал 500" подрежда и анализира най-големите производители в България в 20 основни категории храни, напитки, козметика и детергенти.

В изданието ще разкажем за тенденциите в ритейл сектора в България, за въвеждането на нови продукти, иновации и маркетинг.

Детайлно ще представим:
● Финансова информация за топ компаниите производители
● Тенденциите на ръстове и спадове на продажбите и износа
● Продуктите, с които компаниите успяват да заемат позиция и на международните пазари

Ще се радваме да ви разкажем повече за възможностите за реклама в изданието. Пишете ни на adsales@economedia.bg или се обадете на 02/4615 280 до 10 октовмри.

Очакваме ви!
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 2565 прочитания

Този път има силна конкуренция за директор на БНР 3 Този път има силна конкуренция за директор на БНР

Седем кандидати са подали документи в конкурса за предсрочния избор, след като СЕМ отстрани Светослав Костов след шумен скандал

5 дек 2019, 2557 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
(Само) за най-добрите в организирането на събития

Разкажете за фирмата си чрез реклама в Капитал Events Kit

Още от Капитал
Четиримилиардната алтернатива

Годината е рекордна за взаимните фондове, като те са сред малкото инвестиции, които бият инфлацията, макар да има и доста на загуба

Супер звук в мини тяло

Кои са най-добрите TWS слушалки на пазара

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

Звуковата терапия на Стейси Кент

What a Wonderful World: певицата за нуждата да имаме споделени преживявания в кризисно време

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10