С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 сеп 2018, 18:37, 2745 прочитания

(Само) за най-добрите в организирането на събития

Разкажете за фирмата си чрез реклама в Капитал Events Kit

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Търсим тези от вас, които имат отношение към реализирането на събития, дават всичко от себе си, за да направят всяко събитие уникално и запомнящо се.

Представете се, разкажете как сте полезни при организирането на събития, какви решения предлагате, как иновациите, които правите развиват бизнеса със събития, защо вие сте надежден партньор и как хората да се свържат с вас.


Специално искаме да представим и варианти за по-интересни локации за провеждането на събития. Разкажете за вашето помещение - зала, градина, изба, хале... Какво е интересното и как мястото добавя стойност към цялостното преживяване.

Вашата история ще бъде представена като реклама в специалното издание Капитал Events KIT.

Рекламата ви ще бъде видяна от:



✔ Бизнес абонатите на Капитал
✔ Управители, финансови директори, маркетинг мениджъри, HR мениджъри, ръководители снабдяване, държавна администрация и организации, които са тясно свързани със събитийния мениджмънт

За изданието:
Капитал Events KIT е каталожно издание, което ще излезе през октомври и дава цялата необходима информация свързана с организирането и провеждането на събития, новостите в събитийния маркетинг, тенденциите в развитието на пазара.

Говорим си с:
● Компании за организиране на събития
● Провайдъри на техника и кетъринг
● Собственици на зали за специални събития и хотели

Ще развием в детайли:
● Защо все повече компании и рекламодатели добавят събитията в микса си от формати, през които достигат до клиентите?
● Кой колко харчи за събития. Топ 15 на рекламодателите в мониторинга на медиа агенциите.
● Най-добре развитите ивент дестинации в България. Профил на градове.

Ще се радваме да ви разкажем повече за възможностите за реклама в изданието. Пишете ни на adsales@economedia.bg или се обадете на 02/4615 280 до 10 октовмри.

Очакваме ви!
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Критична година за медиите Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

17 яну 2020, 1276 прочитания

Без вода няма индустрия Без вода няма индустрия

Промишленото водоснабдяване засега е осигурено на повечето места в страната, но за някои компании има притеснения

17 яну 2020, 968 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 септември)

Защо двама журналисти бяха задържани в полето край Радомир; Coca-Cola за първи път лансира реклама, заснета в България; Amazon се нарежда в топ 3 на най-големите рекламни гиганти през 2018; TripAdvisor може да се превърне в социална платформата и др.

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10