Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Facebook официално пусна функцията си за рекламa в Stories формата

Новият рекламен инструмент ще е достъпен и за рекламодатели в България

Според данни на Facebook над 300 млн. потребители използват формата Stories
Според данни на Facebook над 300 млн. потребители използват формата Stories
Според данни на Facebook над 300 млн. потребители използват формата Stories    ©  Reuters
Според данни на Facebook над 300 млн. потребители използват формата Stories    ©  Reuters
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Facebook представи нови възможности за реклама в най-голямата социална платформа. Рекламодателите вече могат да позиционират брандовете си във формата Stories, през който да достигат до своите потребители.

Новата услуга беше тествана на различни пазари, а сега вече е достъпна за компании от целия свят, включително и България. Форматът, позволява представяне на рекламни визии, видеореклама, възможност за директно инсталиране на приложение, трафик на сайта на рекламодателите, brand awareness, или "спонтанна познатост на марката", и др. Всички тези възможности са достъпни още от миналата година в платформата Instagram, собственост на Facebook.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар