Facebook официално пусна функцията си за рекламa в Stories формата
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Facebook официално пусна функцията си за рекламa в Stories формата

Според данни на Facebook над 300 млн. потребители използват формата Stories

Facebook официално пусна функцията си за рекламa в Stories формата

Новият рекламен инструмент ще е достъпен и за рекламодатели в България

2683 прочитания

Според данни на Facebook над 300 млн. потребители използват формата Stories

© Reuters


Facebook представи нови възможности за реклама в най-голямата социална платформа. Рекламодателите вече могат да позиционират брандовете си във формата Stories, през който да достигат до своите потребители.

Новата услуга беше тествана на различни пазари, а сега вече е достъпна за компании от целия свят, включително и България. Форматът, позволява представяне на рекламни визии, видеореклама, възможност за директно инсталиране на приложение, трафик на сайта на рекламодателите, brand awareness, или "спонтанна познатост на марката", и др. Всички тези възможности са достъпни още от миналата година в платформата Instagram, собственост на Facebook.

Данни за използването на формата

Според данни на Facebook над 300 млн. потребители използват формата Stories както в социалната платформа, така и и в приложението Messenger. Проучване на Ipsos, поръчано от компанията, показва, че според 62% от хората интересът им към даден бранд или продукт се увеличава, след като го видят в Stories.

От Facebook пишат още, че според допитване до потребителите какви действия предприемат, след като видят публикация в Stories, 58% от тях посочват, че проверяват сайта на компанията, за да получат повече информация, един от двама запитани посещава сайта, за да си купи продукта, а 31% отиват да си го купят от физически магазин.

На въпроса какво съдържание от брандовете им е най-интересно да виждат в Stories 52% от хората казват, че искат бърза и лесна за разбиране информация, 50% имат желание да научават за нови продукти и 46% искат през този формат компаниите да им представят полезни съвети.

Повече млади потребителите

Още в средата на година от Facebook обявиха, че фокус на компанията ще бъде формата Stories, който обаче беше директно изкопиран от Snapchat. Чрез него компанията се опитва да привлече по-младото поколение интернет потребители, предпочитащи именно социални мрежи като Snapchat, което е и сред основните предизвикателства пред платформата.

Според проучване на изследователския център Pew Research Facebook вече не е предпочитаната платформа сред тийнейджърите, а потреблението сред тях спада от 71% преди четири години до 51% сега. Освен това социалната мрежа слиза на четвърто място по честота на използване след Snapchat, Instagram и YouTube, като последната заема лидерската позиция като най-популярната медийна платформа сред младите хора.

Facebook представи нови възможности за реклама в най-голямата социална платформа. Рекламодателите вече могат да позиционират брандовете си във формата Stories, през който да достигат до своите потребители.

Новата услуга беше тествана на различни пазари, а сега вече е достъпна за компании от целия свят, включително и България. Форматът, позволява представяне на рекламни визии, видеореклама, възможност за директно инсталиране на приложение, трафик на сайта на рекламодателите, brand awareness, или "спонтанна познатост на марката", и др. Всички тези възможности са достъпни още от миналата година в платформата Instagram, собственост на Facebook.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK