С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 сеп 2018, 12:09, 14360 прочитания

Новата PR агенция BraveStorm ще разказва бизнес истории през видео

Създава я журналистакта от bTV Вяра Деянова, а в обученията по публична реч ще участват журналисти от водещи медии като Би Би Си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От един месец на българския пазар работи нова PR агенция - BraveStorm Creative. Основният фокус на дейността и е storytelling (разказване на истории - от англ.) през видео и развиване на умения по публичната реч.

"Искаме по интересен и креативен начин да разказваме бизнес историите на компаниите - наши клиенти", обяснява директорът и създател на компанията, журналистката Вяра Деянова, която до неотдавна беше част от екипа на bTV, но е работила и в "Дарик радио", БНТ, ProBG.


Партньорите и клиентите

Дългосрочно BraveStorm си партнира с българската агенция Innovation starter за развитието на корпоративния storytelling в България. А също и с организирания от Innovation Starter международния форум за иновации Innovation Explorer.

С останалите клиенти са в процес на договаряне. "Сред първите компании, с които ще работим, са компания от сферата на технологиите, голяма верига за street food (улична храна - бел. ред.), голяма строителна компания и един от най-иновативните проекти в сферата на здравеопазването. Не се профилираме само в една област", уточнява Деянова.



"Ще работя с най-добрите оператори, студиа и всичко, свързано с постпродукцията. За 15 години работа като журналист тези контакти се оказаха най-ценните ми спестявания", казва Вяра Деянова. Първоначалните разходи не са впечатляващи и са за създаването на сайта на BraveStorm. Новата агенция освен директно с компании ще работи в сътрудничество с техните маркетинг отдели и PR агенции.

Вторият аспект в дейността на компанията са специализирани курсове по публична реч. По тази линия към екипа на агенцията в София ще бъдат привлечени журналисти от големи световни медии, които ще споделят опита си с хора от различни сфери. "Заедно с тях вече работим по създаването на курсове по публична реч, медийно поведение и комуникативни умения за широк кръг от хора – oт ръководните екипи на корпорациите до цели съсловия. Ще работим както с хора от корпоративния свят, така и с журналисти от Балканите и Източна Европа", разказва Деянова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 ноември)

Как ще се промени вестник "Сега"; Кой иска да управлява БНР; Изхабените думи според комуникационните експерти; Антитръстовите регулатори на ЕС срещу Facebook и Google; Започна записването за "Рекламна академия 2020"; За Huawei - "Най силната история си ти!"

10 дек 2019, 1261 прочитания

Какво прави една реклама ефективна Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

6 дек 2019, 4404 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Историите на успeха не са точно приказки - TELUS International Europe & Proximity Sofia / BBDO Group

Мога там, искам тук

Още от Капитал
На първо място инженер

Станислав Протасов, съосновател на софтуерната компания Acronis

LVMH тества границите на лукса

Може ли шик конгломератът да се разрасне още

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

PISA 2018: Образование с часовников механизъм

Тревожно ниските резултати на 15-годишните в България по индикаторите за функционална грамотност се проектират в бъдещето на страната

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10