Новата PR агенция BraveStorm ще разказва бизнес истории през видео
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Новата PR агенция BraveStorm ще разказва бизнес истории през видео

Чрез създаването на BraveStorm журналистката Вяра Деянова иска знанията и опитът й да допринесат за нещо устойчиво и иновативно

Новата PR агенция BraveStorm ще разказва бизнес истории през видео

Създава я журналистакта от bTV Вяра Деянова, а в обученията по публична реч ще участват журналисти от водещи медии като Би Би Си

Весислава Антонова
17254 прочитания

Чрез създаването на BraveStorm журналистката Вяра Деянова иска знанията и опитът й да допринесат за нещо устойчиво и иновативно

© Татяна Чохаджиева


От един месец на българския пазар работи нова PR агенция - BraveStorm Creative. Основният фокус на дейността и е storytelling (разказване на истории - от англ.) през видео и развиване на умения по публичната реч.

"Искаме по интересен и креативен начин да разказваме бизнес историите на компаниите - наши клиенти", обяснява директорът и създател на компанията, журналистката Вяра Деянова, която до неотдавна беше част от екипа на bTV, но е работила и в "Дарик радио", БНТ, ProBG.

Партньорите и клиентите

Дългосрочно BraveStorm си партнира с българската агенция Innovation starter за развитието на корпоративния storytelling в България. А също и с организирания от Innovation Starter международния форум за иновации Innovation Explorer.

С останалите клиенти са в процес на договаряне. "Сред първите компании, с които ще работим, са компания от сферата на технологиите, голяма верига за street food (улична храна - бел. ред.), голяма строителна компания и един от най-иновативните проекти в сферата на здравеопазването. Не се профилираме само в една област", уточнява Деянова.

"Ще работя с най-добрите оператори, студиа и всичко, свързано с постпродукцията. За 15 години работа като журналист тези контакти се оказаха най-ценните ми спестявания", казва Вяра Деянова. Първоначалните разходи не са впечатляващи и са за създаването на сайта на BraveStorm. Новата агенция освен директно с компании ще работи в сътрудничество с техните маркетинг отдели и PR агенции.

Вторият аспект в дейността на компанията са специализирани курсове по публична реч. По тази линия към екипа на агенцията в София ще бъдат привлечени журналисти от големи световни медии, които ще споделят опита си с хора от различни сфери. "Заедно с тях вече работим по създаването на курсове по публична реч, медийно поведение и комуникативни умения за широк кръг от хора – oт ръководните екипи на корпорациите до цели съсловия. Ще работим както с хора от корпоративния свят, така и с журналисти от Балканите и Източна Европа", разказва Деянова.

От един месец на българския пазар работи нова PR агенция - BraveStorm Creative. Основният фокус на дейността и е storytelling (разказване на истории - от англ.) през видео и развиване на умения по публичната реч.

"Искаме по интересен и креативен начин да разказваме бизнес историите на компаниите - наши клиенти", обяснява директорът и създател на компанията, журналистката Вяра Деянова, която до неотдавна беше част от екипа на bTV, но е работила и в "Дарик радио", БНТ, ProBG.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK