С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
30 сеп 2018, 12:09, 13868 прочитания

Новата PR агенция BraveStorm ще разказва бизнес истории през видео

Създава я журналистакта от bTV Вяра Деянова, а в обученията по публична реч ще участват журналисти от водещи медии като Би Би Си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От един месец на българския пазар работи нова PR агенция - BraveStorm Creative. Основният фокус на дейността и е storytelling (разказване на истории - от англ.) през видео и развиване на умения по публичната реч.

"Искаме по интересен и креативен начин да разказваме бизнес историите на компаниите - наши клиенти", обяснява директорът и създател на компанията, журналистката Вяра Деянова, която до неотдавна беше част от екипа на bTV, но е работила и в "Дарик радио", БНТ, ProBG.


Партньорите и клиентите

Дългосрочно BraveStorm си партнира с българската агенция Innovation starter за развитието на корпоративния storytelling в България. А също и с организирания от Innovation Starter международния форум за иновации Innovation Explorer.

С останалите клиенти са в процес на договаряне. "Сред първите компании, с които ще работим, са компания от сферата на технологиите, голяма верига за street food (улична храна - бел. ред.), голяма строителна компания и един от най-иновативните проекти в сферата на здравеопазването. Не се профилираме само в една област", уточнява Деянова.



"Ще работя с най-добрите оператори, студиа и всичко, свързано с постпродукцията. За 15 години работа като журналист тези контакти се оказаха най-ценните ми спестявания", казва Вяра Деянова. Първоначалните разходи не са впечатляващи и са за създаването на сайта на BraveStorm. Новата агенция освен директно с компании ще работи в сътрудничество с техните маркетинг отдели и PR агенции.

Вторият аспект в дейността на компанията са специализирани курсове по публична реч. По тази линия към екипа на агенцията в София ще бъдат привлечени журналисти от големи световни медии, които ще споделят опита си с хора от различни сфери. "Заедно с тях вече работим по създаването на курсове по публична реч, медийно поведение и комуникативни умения за широк кръг от хора – oт ръководните екипи на корпорациите до цели съсловия. Ще работим както с хора от корпоративния свят, така и с журналисти от Балканите и Източна Европа", разказва Деянова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO" Най-важните бизнес новини: всяка сутрин и вечер в мобилното приложение "Kапитал PRO"

Четете бизнес, икономическа, международна и политическа информация в нов удобен формат на своя телефон

10 окт 2019, 1387 прочитания

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов 1 СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов

Това е първата стъпка за разрешаване на кризата в БНР, следващата седмица се чака окончателно прекратяване на мандата

9 окт 2019, 1858 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Историите на успeха не са точно приказки - TELUS International Europe & Proximity Sofia / BBDO Group

Мога там, искам тук

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

20 въпроса: Здравко Петров

Урбанистът познат от "Исторически маршути" издаде книга, която обединява две от архитектуните разходки

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма