Николай Караджов става управител на Saatchi&Saatchi
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Николай Караджов става управител на Saatchi&Saatchi

Петър Кесерджиев и Николай Караджов

Николай Караджов става управител на Saatchi&Saatchi

Към агенцията се присъединява и нов главен творчески директор

7462 прочитания

Петър Кесерджиев и Николай Караджов

© Publicis One


Рекламната агенция Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група Publicis One, ще има две нови ръководни попълнения в екипа от края на годината. Сегашният изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) Николай Караджов ще заеме позицията управител на агенцията, а главен творчески директор на Saatchi&Saatchi става Петър Кесерджиев. Двамата заедно ще работят в посока развитие и надграждане на работата на агенцията както в България, така и на чужди пазари.

Николай Караджов има близо 16 години управленски опит в областта на маркетинга и рекламата. Той е заемал ръководни длъжности и от позицията на рекламодател, и от страна на медийна група. Близо 5 години работи като маркетинг директор и бранд мениджър в козметичната компания "Арома", където отговаря за създаването и реализацията на стратегията за продуктите и брандовете в България и на 14 външни пазара. След това в продължение на 11 години ръководи бизнеса на SBB Media - издател на Elle, National Geographic, Cosmopolitan, "Блясък" и други.

"Погледът от страната на клиентите и медиите, формиран през почти 16-годишната ми кариера във водещи компании в своя бранш, ще бъде изключително полезен за по-нататъшното успешно развитие на Saatchi&Saatchi. Уверен съм, че това е допълнителен бонус към уменията и познанията, необходими на съвременния мениджър в динамично променящата се комуникационна среда", коментира за "Капитал" Караджов.

В края на миналата година Николай Караджов застана начело на БАКА, асоциацията, която обединява рекламния бранш в България. Под негово ръководство се организира творческият рекламен фестивал ФАРА 2018, както и предстоящите през ноември награди за рекламна ефективност Effie.

На позицията главен творчески директор в Saatchi&Saatchi пък застава Петър Кесерджиев, който има 12 години професионален опит в рекламната индустрия. Той работи основно в агенции на различни позиции, сред които графичен дизайнер, арт директор и творчески директор. Две години от кариерата му преминават именно в Saatchi&Saatchi като творчески лидер, след което става творчески директор на звеното All Channels Advertising, част от комуникационната група All Channels Communication.

"Въпреки успехите с All Channels в последните 2 години не можах да забравя Saatchi&Saatchi и се радвам да се върна у дома. Правя това с ясното съзнание, че очакванията тук винаги са много големи и заедно с екипа ще бъдем устремени в създаването на качествен микс от креативни и ефективни продукти, който е особено важен за днешната рекламна индустрия и който се надяваме да бъде оценяван извън пределите на българския рекламен пазар", казва той за медиите.

Николай Караджов има над 16 години управленски опит в областта на маркетинга и рекламата.
Фотограф: Цветелина Белутова

Рекламната агенция Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група Publicis One, ще има две нови ръководни попълнения в екипа от края на годината. Сегашният изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) Николай Караджов ще заеме позицията управител на агенцията, а главен творчески директор на Saatchi&Saatchi става Петър Кесерджиев. Двамата заедно ще работят в посока развитие и надграждане на работата на агенцията както в България, така и на чужди пазари.

Николай Караджов има близо 16 години управленски опит в областта на маркетинга и рекламата. Той е заемал ръководни длъжности и от позицията на рекламодател, и от страна на медийна група. Близо 5 години работи като маркетинг директор и бранд мениджър в козметичната компания "Арома", където отговаря за създаването и реализацията на стратегията за продуктите и брандовете в България и на 14 външни пазара. След това в продължение на 11 години ръководи бизнеса на SBB Media - издател на Elle, National Geographic, Cosmopolitan, "Блясък" и други.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK