Николай Караджов става управител на Saatchi&Saatchi
Към агенцията се присъединява и нов главен творчески директор
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламната агенция Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група Publicis One, ще има две нови ръководни попълнения в екипа от края на годината. Сегашният изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) Николай Караджов ще заеме позицията управител на агенцията, а главен творчески директор на Saatchi&Saatchi става Петър Кесерджиев. Двамата заедно ще работят в посока развитие и надграждане на работата на агенцията както в България, така и на чужди пазари.
Николай Караджов има близо 16 години управленски опит в областта на маркетинга и рекламата. Той е заемал ръководни длъжности и от позицията на рекламодател, и от страна на медийна група. Близо 5 години работи като маркетинг директор и бранд мениджър в козметичната компания "Арома", където отговаря за създаването и реализацията на стратегията за продуктите и брандовете в България и на 14 външни пазара. След това в продължение на 11 години ръководи бизнеса на SBB Media - издател на Elle, National Geographic, Cosmopolitan, "Блясък" и други.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.