Новият брой:
Какво се случва в държавата

Николай Караджов става управител на Saatchi&Saatchi

Към агенцията се присъединява и нов главен творчески директор

Петър Кесерджиев и Николай Караджов
Петър Кесерджиев и Николай Караджов
Петър Кесерджиев и Николай Караджов    ©  Publicis One
Петър Кесерджиев и Николай Караджов    ©  Publicis One
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламната агенция Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група Publicis One, ще има две нови ръководни попълнения в екипа от края на годината. Сегашният изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) Николай Караджов ще заеме позицията управител на агенцията, а главен творчески директор на Saatchi&Saatchi става Петър Кесерджиев. Двамата заедно ще работят в посока развитие и надграждане на работата на агенцията както в България, така и на чужди пазари.

Николай Караджов има близо 16 години управленски опит в областта на маркетинга и рекламата. Той е заемал ръководни длъжности и от позицията на рекламодател, и от страна на медийна група. Близо 5 години работи като маркетинг директор и бранд мениджър в козметичната компания "Арома", където отговаря за създаването и реализацията на стратегията за продуктите и брандовете в България и на 14 външни пазара. След това в продължение на 11 години ръководи бизнеса на SBB Media - издател на Elle, National Geographic, Cosmopolitan, "Блясък" и други.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар