Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

В надпреварата участваха общо 44 кампании

Всички победители в тазгодишното издание на BаAwards
Всички победители в тазгодишното издание на BаAwards
Всички победители в тазгодишното издание на BаAwards    ©  БАР
Всички победители в тазгодишното издание на BаAwards    ©  БАР
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Членове на журито

В състава на журито тази година бяха Силвия Костова, началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка, Юлиан Добрев, cъздател на BluePoint, Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и Нов български университет, Янко Кръндаров, управител на "Интерснак" за България, Сърбия и Македония, Йолита Ботева, директор "Маркетинг" на "Обединена млечна компания", Ива Димова, управител на българския офис на Ipsos, Боряна Великова, част от маркетинг екипа на "Кока-Кола", Венцеслав Хиков, управляващ директор на Graffiti BBDO, Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг" в "Белла", и Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в Нов български университет.

Петото издание на конкурса BаAwards2018, традиционно организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), отличи компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през годината. В конкурса бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании, а на официална церемония бяха наградени 9 рекламодателя, сред които "Загорка", "Актавис", Пощенска банка, Unilever, Decathlon, TELUS, "Белла" и А1 (виж карето).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар