С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 окт 2018, 15:02, 2619 прочитания

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

В надпреварата участваха общо 44 кампании

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Членове на журито

В състава на журито тази година бяха Силвия Костова, началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка, Юлиан Добрев, cъздател на BluePoint, Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и Нов български университет, Янко Кръндаров, управител на "Интерснак" за България, Сърбия и Македония, Йолита Ботева, директор "Маркетинг" на "Обединена млечна компания", Ива Димова, управител на българския офис на Ipsos, Боряна Великова, част от маркетинг екипа на "Кока-Кола", Венцеслав Хиков, управляващ директор на Graffiti BBDO, Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг" в "Белла", и Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в Нов български университет.
Петото издание на конкурса BаAwards2018, традиционно организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), отличи компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през годината. В конкурса бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании, а на официална церемония бяха наградени 9 рекламодателя, сред които "Загорка", "Актавис", Пощенска банка, Unilever, Decathlon, TELUS, "Белла" и А1 (виж карето).

Събитието премина под мотото "Баркод на успеха", с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и намират правилния подход към техните нужди и потребности.


Тази година за пръв път БАР въведе и специална студентска награда за представяне на проект на тема: "Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория". В надпреварата бяха подадени общо 11 проекта на екипи от 4 университета в България.

"BAAwards2018 стана емблематичен не само с броя кампании , но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на "БАРкода на успеха", което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора", коментира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Победителите в конкурса

Категория "Нов продукт"
Победител: "Загорка" за кампания "HEINEKEN 0.0 – Сега можеш"
Индивидуална награда: Виктория Мадемова

Победител: "Актавис" за кампанията "VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"

Категория "Новa услуга"
Победител: Пощенска банка за кампанията "Жилищен кредит "Безлихвен край"

Категория "Активиране на бранд"
Победител: Unilever за кампанията "Почисти и разкраси с Cif"
Индивидуална награда: Никол Богданова

Победител: Decathlon за кампанията "Decathlon – Пътят към Малта"
Второ място : "Мениджмънт Файненшъл Груп" за кампанията "Добри заеми, добри приятели"

Категория "Корпоративна социална отговорност и спонсорства"
Победител: TELUS International Europe с кампанията "Мога там, искам тук"

Категория "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара"
Победител: "Белла България" за кампанията "Фини кори, фини творби"
Индивидуална награда: Нели Стефанова

Категория "Корпоративен ребрандинг"
Победител: A1 за кампанията "Мтел става А1"

Категория "Продуктов ребрандинг"
Победител: "Загорка" за кампанията "Загорка- Доброто Тук"

Студентска награда
Победител: Кампания URBNICE-BORN REBEL, Деница Раднева от Нов български университет
Второ място: Кампания "TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.", Борислава Стоименова от УНСС



Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Боряна Великова: Рекламодателите трябва да съгласуват мерки и действия за етична комуникация Боряна Великова: Рекламодателите трябва да съгласуват мерки и действия за етична комуникация

Старши бранд мениджърът и ръководител категория "Негазирани напитки" в "Кока-Кола България" пред "Капитал"

13 дек 2018, 754 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (11 декември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (11 декември)

Кои са най-големите дигитални агенции в България; Нова рекламна агенция Sick juice ще се фокусира върху комуникация през храна; Ангел Искрев е новият творчески директор на агенция proof.; Tumblr забранява голите публикации в платформата; Pantone обяви Living Coral за цвят на 2019 г.

11 дек 2018, 1175 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Унгарската авантюра на Красимир Гергов

Рекламният консултант вече държи 75% от базираната в Будапеща агенция 1080p

Порасналите дигитални агенции

Най-големите компании в сектора достигат общи приходи 48.6 млн. лв. и ръст от 25%

ГЕРБ иска да пренасочи пари към послушни телевизии

Според временно оттеглен законопроект операторите ще ги излъчват задължително и ще им плащат и по специални цени

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Диалози на гениалността

Една изложба в два музея изследва културната приемственост и метафизичната връзка между Бунюел и Гоя

Цепи мрака

Нови технологии, ресторант на тъмно, тактилни разходки и други инициативи, които разкриват света на незрящите

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 49

Капитал

Брой 49 // 08.12.2018 Прочетете
Капитал PRO, Държавата компенсира спрелите старозагорски заводи с евтин ток, кои са най-големите текстилни компании

Емисия

DAILY @7AM // 14.12.2018 Прочетете