Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите
В надпреварата участваха общо 44 кампании
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Членове на журито
В състава на журито тази година бяха Силвия Костова, началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка, Юлиан Добрев, cъздател на BluePoint, Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и Нов български университет, Янко Кръндаров, управител на "Интерснак" за България, Сърбия и Македония, Йолита Ботева, директор "Маркетинг" на "Обединена млечна компания", Ива Димова, управител на българския офис на Ipsos, Боряна Великова, част от маркетинг екипа на "Кока-Кола", Венцеслав Хиков, управляващ директор на Graffiti BBDO, Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг" в "Белла", и Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в Нов български университет.Петото издание на конкурса BаAwards2018, традиционно организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), отличи компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през годината. В конкурса бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании, а на официална церемония бяха наградени 9 рекламодателя, сред които "Загорка", "Актавис", Пощенска банка, Unilever, Decathlon, TELUS, "Белла" и А1 (виж карето).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.