С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 окт 2018, 15:02, 3421 прочитания

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

В надпреварата участваха общо 44 кампании

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Членове на журито

В състава на журито тази година бяха Силвия Костова, началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка, Юлиан Добрев, cъздател на BluePoint, Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и Нов български университет, Янко Кръндаров, управител на "Интерснак" за България, Сърбия и Македония, Йолита Ботева, директор "Маркетинг" на "Обединена млечна компания", Ива Димова, управител на българския офис на Ipsos, Боряна Великова, част от маркетинг екипа на "Кока-Кола", Венцеслав Хиков, управляващ директор на Graffiti BBDO, Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг" в "Белла", и Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в Нов български университет.
Петото издание на конкурса BаAwards2018, традиционно организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), отличи компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през годината. В конкурса бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании, а на официална церемония бяха наградени 9 рекламодателя, сред които "Загорка", "Актавис", Пощенска банка, Unilever, Decathlon, TELUS, "Белла" и А1 (виж карето).

Събитието премина под мотото "Баркод на успеха", с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и намират правилния подход към техните нужди и потребности.


Тази година за пръв път БАР въведе и специална студентска награда за представяне на проект на тема: "Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория". В надпреварата бяха подадени общо 11 проекта на екипи от 4 университета в България.

"BAAwards2018 стана емблематичен не само с броя кампании , но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на "БАРкода на успеха", което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора", коментира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Победителите в конкурса

Категория "Нов продукт"
Победител: "Загорка" за кампания "HEINEKEN 0.0 – Сега можеш"
Индивидуална награда: Виктория Мадемова

Победител: "Актавис" за кампанията "VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"

Категория "Новa услуга"
Победител: Пощенска банка за кампанията "Жилищен кредит "Безлихвен край"

Категория "Активиране на бранд"
Победител: Unilever за кампанията "Почисти и разкраси с Cif"
Индивидуална награда: Никол Богданова

Победител: Decathlon за кампанията "Decathlon – Пътят към Малта"
Второ място : "Мениджмънт Файненшъл Груп" за кампанията "Добри заеми, добри приятели"

Категория "Корпоративна социална отговорност и спонсорства"
Победител: TELUS International Europe с кампанията "Мога там, искам тук"

Категория "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара"
Победител: "Белла България" за кампанията "Фини кори, фини творби"
Индивидуална награда: Нели Стефанова

Категория "Корпоративен ребрандинг"
Победител: A1 за кампанията "Мтел става А1"

Категория "Продуктов ребрандинг"
Победител: "Загорка" за кампанията "Загорка- Доброто Тук"

Студентска награда
Победител: Кампания URBNICE-BORN REBEL, Деница Раднева от Нов български университет
Второ място: Кампания "TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.", Борислава Стоименова от УНСС



Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 юни)

Разчистването в "Нова" продължава; БНТ потъва с над половин милион на месец; Йоана Панчева е новият изпълнителен директор на guts&brainsDDB; Забавен ръст на глобалните рекламни инвестиции и др.

18 юни 2019, 1041 прочитания

СЕМ отстрани Анета Милкова от конкурса за генерален директор на БНР СЕМ отстрани Анета Милкова от конкурса за генерален директор на БНР

До финалния етап на състезанието са допуснати петима кандидати

17 юни 2019, 1655 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Унгарската авантюра на Красимир Гергов

Рекламният консултант вече държи 75% от базираната в Будапеща агенция 1080p

Частните парчета от парка

Устройственият план на Борисова градина осветли няколко съмнителни сделки, останали под радара на общественото внимание 20 години

Евроизбори 2019: Слънце грее, дъжд вали...

...или как гласува Симитли

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

20 въпроса: Полина Лъжанска

д-р Лъжанска е сред инициаторите на сайта CancerCare.bg и благотворителния маратон Race for the Cure

Кино: "Момиче"

Млада балерина е родена момче и се бори с това