Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

Всички победители в тазгодишното издание на BаAwards

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

В надпреварата участваха общо 44 кампании

4002 прочитания

Всички победители в тазгодишното издание на BаAwards

© БАР


Членове на журито

В състава на журито тази година бяха Силвия Костова, началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка, Юлиан Добрев, cъздател на BluePoint, Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и Нов български университет, Янко Кръндаров, управител на "Интерснак" за България, Сърбия и Македония, Йолита Ботева, директор "Маркетинг" на "Обединена млечна компания", Ива Димова, управител на българския офис на Ipsos, Боряна Великова, част от маркетинг екипа на "Кока-Кола", Венцеслав Хиков, управляващ директор на Graffiti BBDO, Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг" в "Белла", и Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в Нов български университет.

Петото издание на конкурса BаAwards2018, традиционно организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), отличи компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през годината. В конкурса бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании, а на официална церемония бяха наградени 9 рекламодателя, сред които "Загорка", "Актавис", Пощенска банка, Unilever, Decathlon, TELUS, "Белла" и А1 (виж карето).

Събитието премина под мотото "Баркод на успеха", с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и намират правилния подход към техните нужди и потребности.

Тази година за пръв път БАР въведе и специална студентска награда за представяне на проект на тема: "Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория". В надпреварата бяха подадени общо 11 проекта на екипи от 4 университета в България.

"BAAwards2018 стана емблематичен не само с броя кампании , но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на "БАРкода на успеха", което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора", коментира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Победителите в конкурса

Категория "Нов продукт"

Победител: "Загорка" за кампания "HEINEKEN 0.0 – Сега можеш"

Индивидуална награда: Виктория Мадемова

Победител: "Актавис" за кампанията "VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"

Категория "Новa услуга"

Победител: Пощенска банка за кампанията "Жилищен кредит "Безлихвен край"

Категория "Активиране на бранд"

Победител: Unilever за кампанията "Почисти и разкраси с Cif"

Индивидуална награда: Никол Богданова

Победител: Decathlon за кампанията "Decathlon – Пътят към Малта"

Второ място : "Мениджмънт Файненшъл Груп" за кампанията "Добри заеми, добри приятели"

Категория "Корпоративна социална отговорност и спонсорства"

Победител: TELUS International Europe с кампанията "Мога там, искам тук"

Категория "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара"

Победител: "Белла България" за кампанията "Фини кори, фини творби"

Индивидуална награда: Нели Стефанова

Категория "Корпоративен ребрандинг"

Победител: A1 за кампанията "Мтел става А1"

Категория "Продуктов ребрандинг"

Победител: "Загорка" за кампанията "Загорка- Доброто Тук"

Студентска награда

Победител: Кампания URBNICE-BORN REBEL, Деница Раднева от Нов български университет

Второ място: Кампания "TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.", Борислава Стоименова от УНСС

Членове на журито

В състава на журито тази година бяха Силвия Костова, началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка, Юлиан Добрев, cъздател на BluePoint, Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и Нов български университет, Янко Кръндаров, управител на "Интерснак" за България, Сърбия и Македония, Йолита Ботева, директор "Маркетинг" на "Обединена млечна компания", Ива Димова, управител на българския офис на Ipsos, Боряна Великова, част от маркетинг екипа на "Кока-Кола", Венцеслав Хиков, управляващ директор на Graffiti BBDO, Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг" в "Белла", и Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в Нов български университет.

Петото издание на конкурса BаAwards2018, традиционно организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), отличи компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през годината. В конкурса бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании, а на официална церемония бяха наградени 9 рекламодателя, сред които "Загорка", "Актавис", Пощенска банка, Unilever, Decathlon, TELUS, "Белла" и А1 (виж карето).


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK