С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
17 окт 2018, 10:20, 3393 прочитания

Историите на успeха не са точно приказки - "Загорка" АД & All Channels Communication

"Крадецът на ябълки" краде най-доброто от момента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-важното нещо, което се оценява на Effie® Awards, е ефективността на една комуникационна кампания. И макар за журито от първостепенно значение да бъдат цифрите, важна добавена стойност има впечатлението, което прави кампанията на аудиторията. Има реклами, които оставят своята следа и като че ли променят представите по хитър и нестандартен начин. Още от появяването си "Крадецът на ябълки" грабва вниманието на потребителите от всички възрасти, а по време на Effie Awards 2017 заслужено "открадна" и бронза в силно конкурентната категория "Стоки". След успешното си лансиране Лисицата се превърна в истинска звезда в социалните мрежи със завиден брой последователи и впечатляваща ангажираност на всеки свой остроумен пост. С всяка следваща изява на "Крадецът" екипът на "Загорка" АД и All Channels | Advertising успява да изненада публиката и да представи нещата от една по-различна гледна точка. И ако отстрани всичко това изглежда като забавна игра, то зад "Крадецът на ябълки" стои неуморен екип от професионалисти и дълги брейнсторминги между клиент и агенция. Ето какво ни разказаха Марин Костов, Executive Creative Director, All Channels Communication, и Елица Иванова - Marketing Manager в "Загорка" АД за образа на "Крадецът".

Всички знаем какво символизират наградите Effie. Но какво е Effie за теб?


Effie е една от най-стойностите награди, които една агенция може да спечели. От гледната точка на представител на творческия отдел мога да кажа, че Effie са наградите, които ни позволяват да представяме и продаваме все по-оригинални и смели идеи на клиентите си. Защото Effie е доказателство, че това, което правим, изпълнява основната си задача – клиентът да продава повече.

"Крадецът на ябълки" бързо се превърна в една от най-популярните и обичани рекламни кампании в България. Изненада ли ви този ефект?

Зад образа на Лисицата стои немалък екип както от страната на клиента, така и от страната на агенцията, и в условията на взаимно доверие и провокация, в които работим, мисля, че по-изненадани бихме били, ако този ефект не бе постигнат. Разбира се, пред нас стои и предизвикателството да изненадваме и да поддържаме интереса към "Крадецът" жив дори тогава, когато човек мисли, че вече не е останало какво да направим, и това ни държи във форма целогодишно.



"Крадецът" има непрестанни изяви благодарение на Facebook страницата "Крадецът на ябълки", която е много популярна. Как успявате винаги да уловите новините, които ще се превърнат в истински фурор?

Отново, екипът е важен – както хората, които следят новините и предвиждат реакцията на "Крадецът" спрямо горещите теми, така и колегите, които съгласуват решението с клиента, за да постигнем бързо одобрение в рамките на по-малко от час. Силата на "социалния "Крадец" идва от ефективните взаимоотношения клиент - агенция.

Какво беше усещането, когато разбра, че "Крадецът" е "откраднал" бронза в една от най-оспорваните категории на Effie Awards 2017?

Както казват печелившите в рекламите на лотарията, усещането беше прекрасно и пожелаваме на всеки да го изпита. За нас беше прекрасно, защото тази награда е официално доказателство, че оригиналните и креативни идеи са и най-ефективните и "Крадецът" заслужено къта в портфолиото си награди и от креативни, и от ефективни фестивали.

Какъв е твоят съвет към колегите, на които предстои да премерят сили в конкурса Effie Awards 2018?

Да отделят необходимото време и екип за подготовка на заявката си. На уъркшопа за писане на заявки Effie някой от лекторите каза, че писането на едно ентри отнема месец или дори два, но според мен писането на успешна заявка за Effie започва от момента, в който започва писането на брифа, дефинирането на проблема и залагането на ясни и измерими цели, които да бъдат измерител за успеха на предстоящата кампания.

"Загорка" е компания с голямо портфолио и много кампании зад гърба си. Какво е чувството да си част от този екип?

"Загорка" притежава в портфолиото си едни от най-емблематичните марки на българския пазар на сайдер и бира. Да си част от екипа, който разработва това портфолио, е предизвикателство, признание и удоволствие.

"Бирената индустрия" е доста оспорвана категория от пазара. Какво е нужно на един продукт, за да изпъкне и да бъде забелязан?

Да изпъкнеш в бирената категория, в която продуктите са с близки вкусови характеристики и в непрекъснати ценови промоции, става все по-трудно. Все по-важни за марките стават ясната гледна точка, разпознаваемата идентичност и смелите комуникационни решения.

"Крадецът на ябълки" много бързо се превърна в предпочитан сайдер. Според теб какво най-силно привлича хората към него?

"Крадецът на ябълки" е изключително вкусен неподправен сайдер. Вкусът е основната причина консуматорите да се връщат към продукта. Като първо впечатление със сигурност най-много влияе актуалната комуникация, поднесена с небрежен тон, и самоиронията в хумора на "Крадецът".
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г. Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г.

Общите инвестициите са пораснали с 12% според данни на асоциацията на рекламодателите

25 юни 2019, 691 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни)

СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ; V+O Communication е новата PR и дигитална агенция на Adecco; "Загорка" с нови кенове на изкуството; Omnicom отново стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.

25 юни 2019, 986 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
"Юнион-Ивкони" обвини bTV, че я притиска с репортажи заради рекламен договор

Повод е материал с пиян шофьор на компанията в автобуса от Лондон до София, от телевизията отричат да има натиск

Q&A: Проектът Libra

Най-важното, което трябва да се знае за новата криптовалута на Facebook

Климатичният завой на България

София влиза, макар и с някои уговорки, в лагера на страните в ЕС, които искат по-бързо свиване на парниковите емисии

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Хубаво е, но е фалшиво

Как изложба с фалшификати почти предизвика дебат за черния пазар на изкуство у нас

Power to the Robots

Албена Баева, артист и куратор на първата изложба в България на произведения, създадени в колаборация с изкуствен интелект