С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
17 окт 2018, 10:20, 3733 прочитания

Историите на успeха не са точно приказки - "Загорка" АД & All Channels Communication

"Крадецът на ябълки" краде най-доброто от момента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-важното нещо, което се оценява на Effie® Awards, е ефективността на една комуникационна кампания. И макар за журито от първостепенно значение да бъдат цифрите, важна добавена стойност има впечатлението, което прави кампанията на аудиторията. Има реклами, които оставят своята следа и като че ли променят представите по хитър и нестандартен начин. Още от появяването си "Крадецът на ябълки" грабва вниманието на потребителите от всички възрасти, а по време на Effie Awards 2017 заслужено "открадна" и бронза в силно конкурентната категория "Стоки". След успешното си лансиране Лисицата се превърна в истинска звезда в социалните мрежи със завиден брой последователи и впечатляваща ангажираност на всеки свой остроумен пост. С всяка следваща изява на "Крадецът" екипът на "Загорка" АД и All Channels | Advertising успява да изненада публиката и да представи нещата от една по-различна гледна точка. И ако отстрани всичко това изглежда като забавна игра, то зад "Крадецът на ябълки" стои неуморен екип от професионалисти и дълги брейнсторминги между клиент и агенция. Ето какво ни разказаха Марин Костов, Executive Creative Director, All Channels Communication, и Елица Иванова - Marketing Manager в "Загорка" АД за образа на "Крадецът".

Всички знаем какво символизират наградите Effie. Но какво е Effie за теб?


Effie е една от най-стойностите награди, които една агенция може да спечели. От гледната точка на представител на творческия отдел мога да кажа, че Effie са наградите, които ни позволяват да представяме и продаваме все по-оригинални и смели идеи на клиентите си. Защото Effie е доказателство, че това, което правим, изпълнява основната си задача – клиентът да продава повече.

"Крадецът на ябълки" бързо се превърна в една от най-популярните и обичани рекламни кампании в България. Изненада ли ви този ефект?

Зад образа на Лисицата стои немалък екип както от страната на клиента, така и от страната на агенцията, и в условията на взаимно доверие и провокация, в които работим, мисля, че по-изненадани бихме били, ако този ефект не бе постигнат. Разбира се, пред нас стои и предизвикателството да изненадваме и да поддържаме интереса към "Крадецът" жив дори тогава, когато човек мисли, че вече не е останало какво да направим, и това ни държи във форма целогодишно.



"Крадецът" има непрестанни изяви благодарение на Facebook страницата "Крадецът на ябълки", която е много популярна. Как успявате винаги да уловите новините, които ще се превърнат в истински фурор?

Отново, екипът е важен – както хората, които следят новините и предвиждат реакцията на "Крадецът" спрямо горещите теми, така и колегите, които съгласуват решението с клиента, за да постигнем бързо одобрение в рамките на по-малко от час. Силата на "социалния "Крадец" идва от ефективните взаимоотношения клиент - агенция.

Какво беше усещането, когато разбра, че "Крадецът" е "откраднал" бронза в една от най-оспорваните категории на Effie Awards 2017?

Както казват печелившите в рекламите на лотарията, усещането беше прекрасно и пожелаваме на всеки да го изпита. За нас беше прекрасно, защото тази награда е официално доказателство, че оригиналните и креативни идеи са и най-ефективните и "Крадецът" заслужено къта в портфолиото си награди и от креативни, и от ефективни фестивали.

Какъв е твоят съвет към колегите, на които предстои да премерят сили в конкурса Effie Awards 2018?

Да отделят необходимото време и екип за подготовка на заявката си. На уъркшопа за писане на заявки Effie някой от лекторите каза, че писането на едно ентри отнема месец или дори два, но според мен писането на успешна заявка за Effie започва от момента, в който започва писането на брифа, дефинирането на проблема и залагането на ясни и измерими цели, които да бъдат измерител за успеха на предстоящата кампания.

"Загорка" е компания с голямо портфолио и много кампании зад гърба си. Какво е чувството да си част от този екип?

"Загорка" притежава в портфолиото си едни от най-емблематичните марки на българския пазар на сайдер и бира. Да си част от екипа, който разработва това портфолио, е предизвикателство, признание и удоволствие.

"Бирената индустрия" е доста оспорвана категория от пазара. Какво е нужно на един продукт, за да изпъкне и да бъде забелязан?

Да изпъкнеш в бирената категория, в която продуктите са с близки вкусови характеристики и в непрекъснати ценови промоции, става все по-трудно. Все по-важни за марките стават ясната гледна точка, разпознаваемата идентичност и смелите комуникационни решения.

"Крадецът на ябълки" много бързо се превърна в предпочитан сайдер. Според теб какво най-силно привлича хората към него?

"Крадецът на ябълки" е изключително вкусен неподправен сайдер. Вкусът е основната причина консуматорите да се връщат към продукта. Като първо впечатление със сигурност най-много влияе актуалната комуникация, поднесена с небрежен тон, и самоиронията в хумора на "Крадецът".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври)

Келнер взима bTV; Близо два пъти намалява печалбата на "БТВ медиа груп" през третото тримесечие; Светослав Костов все пак е отстранен от БНР и др.

22 окт 2019, 897 прочитания

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 2177 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
"Юнион-Ивкони" обвини bTV, че я притиска с репортажи заради рекламен договор

Повод е материал с пиян шофьор на компанията в автобуса от Лондон до София, от телевизията отричат да има натиск

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10