С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 окт 2018, 12:44, 2291 прочитания

Достигнете до най-динамичните малки и средни компании в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Предлагате решения за малък и среден бизнес! Тогава вие сте партньорите, които търсим. Представете се, разкажете как можете да бъдете полезни на малките и средните компании в тяхното развитие, какви решения предлагате, какви са техните предимства, защо вие сте надежден партньор и как хората да се свържат с вас.

Вашата история ще бъде представена като реклама в годишната класация на "Капитал" за най-динамичните компании в България "Гепард".


Рекламата ви достигне до:
✔ Бизнес абонатите на Капитал
✔ Представители на компаниите попаднали в класацията - управители, финансови директори,
маркетинг мениджъри, HR мениджъри.
✔ Структурите на регионални бизнес сдружения, общински и национални администрации, чиято дейност е свързана с развитието на малък и среден бизнес.

За изданието:
Класацията "Гепард" подрежда малките и средните компании (от 10 до 249 служители) по ръста на техните приходи за последната година, като изследва тяхното представяне за последния тригодишен период (2015 – 2017 г. ). "Гепард" класира компаниите на национално ниво, но подготвя и регионални и секторни класации. "Капитал" прави своеобразна снимка на динамичните малки и средни фирми във всяка от 28-те административни области на страната и показва най-добрите примери. Класацията "Гепард" се публикува в самостоятелно издание.

В изданието ще разкажем:
● Как се е развил малкият и среден бизнес в България
● Ще направим подредба на най-растящите компании, в която през тази година попадат рекорден
брой фирми
● Ще научите кои са най-активните за бизнеса региони в страната, както и кои са най-растящите
компании в тях
● Ще ви разкажем за развитието на отделните сектори
● Ще ви покажем успешните истории и хората, които стоят зад тях



Ще се радваме да ви разкажем повече за възможностите за реклама в изданието. Пишете ни на adsales@economedia.bg или се обадете на 02/4615 490 до 29 октомври.

Гепард 2018
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Глътка надежда за БНР 1 Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

24 яну 2020, 3261 прочитания

Реклама за слушане Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

24 яну 2020, 1878 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Специални предложения по случай 25 години вестник "Капитал"

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

20 въпроса: Блажка Димитрова

Един от основните двигатели зад сдружението "Нулев отпадък - България" и създателка на първия отдаден на каузата ресторант у нас

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10