Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 окт 2018, 12:44, 2352 прочитания

Достигнете до най-динамичните малки и средни компании в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Предлагате решения за малък и среден бизнес! Тогава вие сте партньорите, които търсим. Представете се, разкажете как можете да бъдете полезни на малките и средните компании в тяхното развитие, какви решения предлагате, какви са техните предимства, защо вие сте надежден партньор и как хората да се свържат с вас.

Вашата история ще бъде представена като реклама в годишната класация на "Капитал" за най-динамичните компании в България "Гепард".


Рекламата ви достигне до:
✔ Бизнес абонатите на Капитал
✔ Представители на компаниите попаднали в класацията - управители, финансови директори,
маркетинг мениджъри, HR мениджъри.
✔ Структурите на регионални бизнес сдружения, общински и национални администрации, чиято дейност е свързана с развитието на малък и среден бизнес.

За изданието:
Класацията "Гепард" подрежда малките и средните компании (от 10 до 249 служители) по ръста на техните приходи за последната година, като изследва тяхното представяне за последния тригодишен период (2015 – 2017 г. ). "Гепард" класира компаниите на национално ниво, но подготвя и регионални и секторни класации. "Капитал" прави своеобразна снимка на динамичните малки и средни фирми във всяка от 28-те административни области на страната и показва най-добрите примери. Класацията "Гепард" се публикува в самостоятелно издание.

В изданието ще разкажем:
● Как се е развил малкият и среден бизнес в България
● Ще направим подредба на най-растящите компании, в която през тази година попадат рекорден
брой фирми
● Ще научите кои са най-активните за бизнеса региони в страната, както и кои са най-растящите
компании в тях
● Ще ви разкажем за развитието на отделните сектори
● Ще ви покажем успешните истории и хората, които стоят зад тях



Ще се радваме да ви разкажем повече за възможностите за реклама в изданието. Пишете ни на adsales@economedia.bg или се обадете на 02/4615 490 до 29 октомври.

Гепард 2018
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 1035 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1515 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Специални предложения по случай 25 години вестник "Капитал"

Още от Капитал
Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10