Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 ное 2018, 10:53, 5526 прочитания

Екатерина Тупарева: Дигиталната реклама ще продължи да расте, а в телевизията ще има инфлация

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?

Агенциите в групата се опитват да свържат подходящите потребителите с търговската марка по най-добрия начин.


На какво се дължи ръстът в приходите на групата за 2017 г.?

Най-вече се дължи на нови клиенти и на това, че добавихме още една медийна компания към групата - Wavemaker. Медийната агенция Mediacom спечели обслужването на P&G, а Mindshare спечели Kaufland и още няколко големи клиента. Това е резултат от правилната стратегия, която разработихме преди около 5 години.





В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?

Рекламният бизнес преживява криза и не съм особено доволна от резултатите в рекламната агенция, но за сметка на това във всички останали дисциплини се справяме много добре. Особено по отношение на медийните агенции сме постигнали всичко, което искахме.

Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?

Не само за последната година, доста отдавна се забелязва тенденция клиентите да правят ежегодни конкурси единствено с цел да се свали цената. За мен това е недалновидно, губи много ресурс и от страна на агенцията, и от страна на клиента и се надявам тази практика да се прекрати.

Положителна тенденция е, че се появиха нови компании, които разработват допълнителни проучвания за консуматорите, което дава възможност на агенциите да боравят с повече информация.

Какви са прогнозите ви за 2019 г. за бизнеса ви и за бранша?

Не смятам, че ще има голяма разлика. Надявам се пазарът да продължи да расте, но този ръст ще бъде едноцифрен. Инвестициите в интернет ще продължат да се увеличават, а в телевизията се очаква да има инфлация.

Какво ще прави вашата компания след пет години?

Не смятам, че ще бъде много по-различно. Предполагам, че дигиталните комуникации ще имат много по-голям дял и се надявам нашата група да продължи с положителното си развитие.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1305 прочитания

Ваксина срещу комуникационна криза Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

27 мар 2020, 3134 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни

Изпълнителният директор на BBDO Group, пред "Капитал"

Още от Капитал
Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10