С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
9 ное 2018, 10:53, 4368 прочитания

Екатерина Тупарева: Дигиталната реклама ще продължи да расте, а в телевизията ще има инфлация

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?

Агенциите в групата се опитват да свържат подходящите потребителите с търговската марка по най-добрия начин.


На какво се дължи ръстът в приходите на групата за 2017 г.?

Най-вече се дължи на нови клиенти и на това, че добавихме още една медийна компания към групата - Wavemaker. Медийната агенция Mediacom спечели обслужването на P&G, а Mindshare спечели Kaufland и още няколко големи клиента. Това е резултат от правилната стратегия, която разработихме преди около 5 години.





В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?

Рекламният бизнес преживява криза и не съм особено доволна от резултатите в рекламната агенция, но за сметка на това във всички останали дисциплини се справяме много добре. Особено по отношение на медийните агенции сме постигнали всичко, което искахме.

Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?

Не само за последната година, доста отдавна се забелязва тенденция клиентите да правят ежегодни конкурси единствено с цел да се свали цената. За мен това е недалновидно, губи много ресурс и от страна на агенцията, и от страна на клиента и се надявам тази практика да се прекрати.

Положителна тенденция е, че се появиха нови компании, които разработват допълнителни проучвания за консуматорите, което дава възможност на агенциите да боравят с повече информация.

Какви са прогнозите ви за 2019 г. за бизнеса ви и за бранша?

Не смятам, че ще има голяма разлика. Надявам се пазарът да продължи да расте, но този ръст ще бъде едноцифрен. Инвестициите в интернет ще продължат да се увеличават, а в телевизията се очаква да има инфлация.

Какво ще прави вашата компания след пет години?

Не смятам, че ще бъде много по-различно. Предполагам, че дигиталните комуникации ще имат много по-голям дял и се надявам нашата група да продължи с положителното си развитие.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Българската реклама в чужбина Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

16 авг 2019, 1353 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 август)

Есента на БНТ; PR асоциацията БДВО разкритикува кампанията "Направи го сега"; Google пусна възможност за реклами с галерия от снимки в търсачката; Модата на брадите носи на Gilette рекордна загуба и др.

13 авг 2019, 1353 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни

Изпълнителният директор на BBDO Group, пред "Капитал"

Защо се бавят бързите влакове

КЗК връща в спечелени от чужди компании търгове за нови жп линии играчи като Ковачки, "Водстрой" и "Джи Пи груп"

Как Су-25 полетя към Беларус "през задния вход"

Ремонтът на щурмовите самолети продължава след сложен парламентарен лупинг

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

За нишките и хората

Чихару Шиота се завръща в Япония с първа голяма ретроспектива

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА