Екатерина Тупарева: Дигиталната реклама ще продължи да расте, а в телевизията ще има инфлация
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Екатерина Тупарева: Дигиталната реклама ще продължи да расте, а в телевизията ще има инфлация

Екатерина Тупарева: Дигиталната реклама ще продължи да расте, а в телевизията ще има инфлация

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

6136 прочитания

© Ogilvy


Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?

Агенциите в групата се опитват да свържат подходящите потребителите с търговската марка по най-добрия начин.

На какво се дължи ръстът в приходите на групата за 2017 г.?

Най-вече се дължи на нови клиенти и на това, че добавихме още една медийна компания към групата - Wavemaker. Медийната агенция Mediacom спечели обслужването на P&G, а Mindshare спечели Kaufland и още няколко големи клиента. Това е резултат от правилната стратегия, която разработихме преди около 5 години.

В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?

Рекламният бизнес преживява криза и не съм особено доволна от резултатите в рекламната агенция, но за сметка на това във всички останали дисциплини се справяме много добре. Особено по отношение на медийните агенции сме постигнали всичко, което искахме.

Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?

Не само за последната година, доста отдавна се забелязва тенденция клиентите да правят ежегодни конкурси единствено с цел да се свали цената. За мен това е недалновидно, губи много ресурс и от страна на агенцията, и от страна на клиента и се надявам тази практика да се прекрати.

Положителна тенденция е, че се появиха нови компании, които разработват допълнителни проучвания за консуматорите, което дава възможност на агенциите да боравят с повече информация.

Какви са прогнозите ви за 2019 г. за бизнеса ви и за бранша?

Не смятам, че ще има голяма разлика. Надявам се пазарът да продължи да расте, но този ръст ще бъде едноцифрен. Инвестициите в интернет ще продължат да се увеличават, а в телевизията се очаква да има инфлация.

Какво ще прави вашата компания след пет години?

Не смятам, че ще бъде много по-различно. Предполагам, че дигиталните комуникации ще имат много по-голям дял и се надявам нашата група да продължи с положителното си развитие.

Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?

Агенциите в групата се опитват да свържат подходящите потребителите с търговската марка по най-добрия начин.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK