С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 ное 2018, 10:53, 5085 прочитания

Екатерина Тупарева: Дигиталната реклама ще продължи да расте, а в телевизията ще има инфлация

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?

Агенциите в групата се опитват да свържат подходящите потребителите с търговската марка по най-добрия начин.


На какво се дължи ръстът в приходите на групата за 2017 г.?

Най-вече се дължи на нови клиенти и на това, че добавихме още една медийна компания към групата - Wavemaker. Медийната агенция Mediacom спечели обслужването на P&G, а Mindshare спечели Kaufland и още няколко големи клиента. Това е резултат от правилната стратегия, която разработихме преди около 5 години.





В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?

Рекламният бизнес преживява криза и не съм особено доволна от резултатите в рекламната агенция, но за сметка на това във всички останали дисциплини се справяме много добре. Особено по отношение на медийните агенции сме постигнали всичко, което искахме.

Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?

Не само за последната година, доста отдавна се забелязва тенденция клиентите да правят ежегодни конкурси единствено с цел да се свали цената. За мен това е недалновидно, губи много ресурс и от страна на агенцията, и от страна на клиента и се надявам тази практика да се прекрати.

Положителна тенденция е, че се появиха нови компании, които разработват допълнителни проучвания за консуматорите, което дава възможност на агенциите да боравят с повече информация.

Какви са прогнозите ви за 2019 г. за бизнеса ви и за бранша?

Не смятам, че ще има голяма разлика. Надявам се пазарът да продължи да расте, но този ръст ще бъде едноцифрен. Инвестициите в интернет ще продължат да се увеличават, а в телевизията се очаква да има инфлация.

Какво ще прави вашата компания след пет години?

Не смятам, че ще бъде много по-различно. Предполагам, че дигиталните комуникации ще имат много по-голям дял и се надявам нашата група да продължи с положителното си развитие.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Критична година за медиите Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

17 яну 2020, 474 прочитания

Без вода няма индустрия Без вода няма индустрия

Промишленото водоснабдяване засега е осигурено на повечето места в страната, но за някои компании има притеснения

17 яну 2020, 628 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни

Изпълнителният директор на BBDO Group, пред "Капитал"

Още от Капитал
Горещите строителни територии на 2019 г. са "Хладилника" и "Изгрев"

В познатите дестинации ще се налива още бетон, забързва се развитието на периферните райони на София

България по вълните на бизнес цикъла

Местната икономика продължава да се носи по течението на европейската, докато прозорецът за реформи бавно се затваря

Държавата срещу Перник

Жителите на Перник са на "скрит" воден режим още от лятото, а официалният такъв сега не се спазва

Ще кипне ли Близкият изток

Няма индикации САЩ да се готвят за сухопътна операция срещу Иран. Това обаче не изключва неконтролируема ескалация на конфликта в средносрочен план

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10