Голямата работа на рекламните агенции
Кои са най-големите комуникационни групи в България, които управляват близо 280 млн. рекламни инвестиции и как дигитализацията променя бизнеса им
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти
Екатерина Тупарева: Инвестициите в дигитални комуникации ще продължат да растат, а в телевизията се очаква инфлация на цените
София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни
Ненад Лозович: Рекламните бюджети нарастват, но още не са достигнали нивата преди кризата
Александър Дурчев: Целият пазар трябва да преосмисли начина на ценообразуване и работа с клиентите
Николай Неделчев: Ролята на агенциите ще бъде да познават най-добре потребителя и да му предлагат
ефективни и прости решения
Радослав Бимбалов: Бързата дигитална среда дава възможност на агенциите да представя творческия си потенциал
Иванка Кючукова: Пропускат се добри стратегически и креативни решения за сметка на ниска цена
Ангелос Парасхакис: Темповете на растеж на рекламния бизнес няма да продължат дълго
Мария Грашнова: Посоката за развитие на бранша ще бъдат инвестициите в данни
Текстът и аудиодискусията към него поставят началото на годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.