Голямата работа на рекламните агенции

Кои са най-големите комуникационни групи в България, които управляват близо 280 млн. рекламни инвестиции и как дигитализацията променя бизнеса им

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Още по темата:

Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти

Екатерина Тупарева: Инвестициите в дигитални комуникации ще продължат да растат, а в телевизията се очаква инфлация на цените

София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни

Ненад Лозович: Рекламните бюджети нарастват, но още не са достигнали нивата преди кризата

Александър Дурчев: Целият пазар трябва да преосмисли начина на ценообразуване и работа с клиентите

Николай Неделчев: Ролята на агенциите ще бъде да познават най-добре потребителя и да му предлагат

ефективни и прости решения


Радослав Бимбалов: Бързата дигитална среда дава възможност на агенциите да представя творческия си потенциал

Иванка Кючукова: Пропускат се добри стратегически и креативни решения за сметка на ниска цена

Ангелос Парасхакис: Темповете на растеж на рекламния бизнес няма да продължат дълго

Мария Грашнова: Посоката за развитие на бранша ще бъдат инвестициите в данни

Текстът и аудиодискусията към него поставят началото на годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар