Голямата работа на рекламните агенции
Кои са най-големите комуникационни групи в България, които управляват близо 280 млн. рекламни инвестиции и как дигитализацията променя бизнеса им
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти
Екатерина Тупарева: Инвестициите в дигитални комуникации ще продължат да растат, а в телевизията се очаква инфлация на цените
София Пенева: Липсата на кадри е основен проблем на пазара ни
Ненад Лозович: Рекламните бюджети нарастват, но още не са достигнали нивата преди кризата
Александър Дурчев: Целият пазар трябва да преосмисли начина на ценообразуване и работа с клиентите
Николай Неделчев: Ролята на агенциите ще бъде да познават най-добре потребителя и да му предлагат
ефективни и прости решения
Радослав Бимбалов: Бързата дигитална среда дава възможност на агенциите да представя творческия си потенциал
Иванка Кючукова: Пропускат се добри стратегически и креативни решения за сметка на ниска цена
Ангелос Парасхакис: Темповете на растеж на рекламния бизнес няма да продължат дълго
Мария Грашнова: Посоката за развитие на бранша ще бъдат инвестициите в данни
Текстът и аудиодискусията към него поставят началото на годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход