Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти

Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти

Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"

3291 прочитания

© Надежда Чипева


Интервюто е част от годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им. Повече по темата четете тук.

Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?

Търси детайли в нагласите и желанията на потребителите, в предимствата на услугите и продуктите, които предлагат компаниите, и ги свързваме на стратегическо, медийно и творческо ниво, което, вярваме, е посоката за развитие на рекламния бизнес в следващите години.

В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?

Предвид ръста ни през 2017 г. тази година е свързана с осмисляне и структуриране на процеси и системи вътре в групата. През 2018 г. също забелязваме ръст в оборотите на групата, най-вече от няколко еднократни проекта, които включват както медийни, така и творчески дейности.

Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?

Най-отрицателната тенденция през последните години е относително краткият период, през който рекламодателите започват да организират конкурси, което смятам, че не позволява както на тях, така и на агенциите да покажат най-доброто от себе си и да се запознаят с бизнеса на клиентите.

Положителната тенденция, която наблюдаваме, е, че и на творческо, и на медийно ниво клиентите все повече се доверяват на специалистите, чуват това, което им казват, и го прилагат за своите марки.

Какви са прогнозите ви за бизнеса ви и за бранша през 2019 г.?

Засега е по-скоро консервативни, защото бизнесът ни е силно свързан с динамиката в отделните икономически сектори. Вярваме, че ще бъде добра на ниво агенцията.

Какво ще прави вашата компания след пет години?

Ще продължаваме да свързваме детайлите, може би с различни технологии, различни данни, които така или иначе се развиват на рекламния пазар.

Интервюто е част от годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им. Повече по темата четете тук.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.