Интервюто е част от годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им. Повече по темата четете тук.
Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?
Търси детайли в нагласите и желанията на потребителите, в предимствата на услугите и продуктите, които предлагат компаниите, и ги свързваме на стратегическо, медийно и творческо ниво, което, вярваме, е посоката за развитие на рекламния бизнес в следващите години.
В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?
Предвид ръста ни през 2017 г. тази година е свързана с осмисляне и структуриране на процеси и системи вътре в групата. През 2018 г. също забелязваме ръст в оборотите на групата, най-вече от няколко еднократни проекта, които включват както медийни, така и творчески дейности.
Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?
Най-отрицателната тенденция през последните години е относително краткият период, през който рекламодателите започват да организират конкурси, което смятам, че не позволява както на тях, така и на агенциите да покажат най-доброто от себе си и да се запознаят с бизнеса на клиентите.
Положителната тенденция, която наблюдаваме, е, че и на творческо, и на медийно ниво клиентите все повече се доверяват на специалистите, чуват това, което им казват, и го прилагат за своите марки.
Какви са прогнозите ви за бизнеса ви и за бранша през 2019 г.?
Засега е по-скоро консервативни, защото бизнесът ни е силно свързан с динамиката в отделните икономически сектори. Вярваме, че ще бъде добра на ниво агенцията.
Какво ще прави вашата компания след пет години?
Ще продължаваме да свързваме детайлите, може би с различни технологии, различни данни, които така или иначе се развиват на рекламния пазар.
Интервюто е част от годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им. Повече по темата четете тук.
Благодарим ви, че четете Капитал!
Още от Капитал




0 коментара