С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 ное 2018, 10:00, 2341 прочитания

Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти

Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Интервюто е част от годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им. Повече по темата четете тук.

Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?


Търси детайли в нагласите и желанията на потребителите, в предимствата на услугите и продуктите, които предлагат компаниите, и ги свързваме на стратегическо, медийно и творческо ниво, което, вярваме, е посоката за развитие на рекламния бизнес в следващите години.

В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?

Предвид ръста ни през 2017 г. тази година е свързана с осмисляне и структуриране на процеси и системи вътре в групата. През 2018 г. също забелязваме ръст в оборотите на групата, най-вече от няколко еднократни проекта, които включват както медийни, така и творчески дейности.





Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?

Най-отрицателната тенденция през последните години е относително краткият период, през който рекламодателите започват да организират конкурси, което смятам, че не позволява както на тях, така и на агенциите да покажат най-доброто от себе си и да се запознаят с бизнеса на клиентите.

Положителната тенденция, която наблюдаваме, е, че и на творческо, и на медийно ниво клиентите все повече се доверяват на специалистите, чуват това, което им казват, и го прилагат за своите марки.

Какви са прогнозите ви за бизнеса ви и за бранша през 2019 г.?

Засега е по-скоро консервативни, защото бизнесът ни е силно свързан с динамиката в отделните икономически сектори. Вярваме, че ще бъде добра на ниво агенцията.

Какво ще прави вашата компания след пет години?

Ще продължаваме да свързваме детайлите, може би с различни технологии, различни данни, които така или иначе се развиват на рекламния пазар.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Светослав Костов все пак е отстранен от БНР (допълнена) 3 Светослав Костов все пак е отстранен от БНР (допълнена)

През януари СЕМ трябва да избере нов генерален директор на радиото, дотогава временно изпълняващ длъжността ще бъде Антон Митов

17 окт 2019, 1030 прочитания

Втори опит: Келнер взима bTV 4 Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

17 окт 2019, 4903 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Голямата работа на рекламните агенции

Кои са най-големите комуникационни групи в България, които управляват близо 280 млн. рекламни инвестиции и как дигитализацията променя бизнеса им

Още от Капитал
Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10