С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
9 ное 2018, 10:00, 2194 прочитания

Красимир Петков: Клиентите все повече се доверяват на комуникационните специалисти

Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Интервюто е част от годишната класация на рекламните агенции в България, която "Капитал" организира за трета година. Тя традиционно започва с представяне на данните на най-големите групи на пазара по ключов показател приходи за 2017 г. и прогнозите на техните мениджъри за развитието на бизнеса им. Повече по темата четете тук.

Обяснете с едно изречение какво прави вашата компания?


Търси детайли в нагласите и желанията на потребителите, в предимствата на услугите и продуктите, които предлагат компаниите, и ги свързваме на стратегическо, медийно и творческо ниво, което, вярваме, е посоката за развитие на рекламния бизнес в следващите години.

В кои направления се увеличи и в кои намаля бизнесът ви през 2018 г.?

Предвид ръста ни през 2017 г. тази година е свързана с осмисляне и структуриране на процеси и системи вътре в групата. През 2018 г. също забелязваме ръст в оборотите на групата, най-вече от няколко еднократни проекта, които включват както медийни, така и творчески дейности.





Посочете една положителна и една отрицателна тенденция на българския комуникационен пазар през 2018 г.?

Най-отрицателната тенденция през последните години е относително краткият период, през който рекламодателите започват да организират конкурси, което смятам, че не позволява както на тях, така и на агенциите да покажат най-доброто от себе си и да се запознаят с бизнеса на клиентите.

Положителната тенденция, която наблюдаваме, е, че и на творческо, и на медийно ниво клиентите все повече се доверяват на специалистите, чуват това, което им казват, и го прилагат за своите марки.

Какви са прогнозите ви за бизнеса ви и за бранша през 2019 г.?

Засега е по-скоро консервативни, защото бизнесът ни е силно свързан с динамиката в отделните икономически сектори. Вярваме, че ще бъде добра на ниво агенцията.

Какво ще прави вашата компания след пет години?

Ще продължаваме да свързваме детайлите, може би с различни технологии, различни данни, които така или иначе се развиват на рекламния пазар.

Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Дълговете на БНТ надхвърлят 35 милиона лева, сигнализират синдикатите Дълговете на БНТ надхвърлят 35 милиона лева, сигнализират синдикатите

Искане: да се актуализира бюжетът на телевизията и да бъдат погасени дълговете й, за да може новият директор да започне начисто

23 май 2019, 2709 прочитания

Реклама ни събира, реклама ни дели Реклама ни събира, реклама ни дели

Гледните точки на агенция и рекламодател за съвместната им работа се разминават по редица фактори, показва изследване на the other half и BluePoint.

23 май 2019, 1843 прочитания

24 часа 7 дни

26 май 2019, 85573 прочитания

26 май 2019, 16365 прочитания

26 май 2019, 3638 прочитания

26 май 2019, 3442 прочитания

26 май 2019, 2386 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Голямата работа на рекламните агенции

Кои са най-големите комуникационни групи в България, които управляват близо 280 млн. рекламни инвестиции и как дигитализацията променя бизнеса им

И да паднат, и да бият...

Няколко дни преди края на кампанията за европейските избори победителят не е ясно очертан, но вече са ясни някои от промените, които ще настъпят след това

Спад в инерцията на растежа

Първите отчети на публичните компании дават разнопосочни сигнали за бизнеса им, но се отчита леко забавяне

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

20 въпроса: Тихомир Стоянов

С проекта Imaginary Archive Стоянов допринася към все още колебливия диалог за социалистическото минало и ранния Преход

Градът е сцена

Международната програма на "Варненско лято" и "Световен театър в София"