Най-интересните проекти в "Effie България" 2018 не са класическите реклами
Рекламният конкурс е доминиран от заявки на бирени брандове и ритейл вериги


Георги Гавазов

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Тази вечер ще бъдат определени най-ефективните рекламни кампании на българския пазар през изминалата година. Отличените агенции и рекламодатели в 11-ото издание на конкурса "Effie България", организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), получават признание не само за творческите си идеи, но и за резултатите, които са постигнали с комуникацията си. Именно това прави надпреварата една от най-важните за рекламния бранш, а работата на победителите служи за отправна точка при определянето на нивото на целия пазар.
Проектите се състезават в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания". Подадените заявки се оценяват от български комуникационни специалисти и мениджъри, като най-важното е рекламните кампании да са доказали ефективността си по измерими критерии.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.