Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за втора поредна година
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за втора поредна година

БАКА

Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за втора поредна година

Компанията спечели общо седем награди в конкурса "Effie България"

6610 прочитания

БАКА

© БАКА


Noble Graphics спечели най-много награди в 11-ото издание на конкурса "Effie България", който се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и цели да отличи рекламните кампании, постигнали най-добри резултати през годината. Компанията получи едно от най-желаните отличия в комуникационния бранш, а именно приза за най-ефективна рекламна агенция. Това е второто голямо признание на Noble Graphics, които бяха големите победители и в миналогодишното издание на конкурса.

Агенцията спечели общо седем награди, от които две златни, три сребърни и две бронзови за кампании на Банка ДСК, "Карлсберг България", Kaufland и WWF. "Смисълът на работата ни е да постигаме такова ниво на синергия между клиент и агенция, че постиженията ни да надскачат очакванията и на двете страни. И най-забавната реклама не е нищо повече от виц, ако не изпълнява основната си задача – да носи повече стойност за рекламодателя", коментира за медиите Чавдар Кенаров, основател и творчески директор на Noble Graphics.

На второ и трето място в конкурса се наредиха съответно агенциите Saatchi&Saatchi Sofia с 2 златни и 1 сребърна награда и продуцентска къща Switch, която е част от екипа на четири наградени кампании. (пълния списък с наградените вижте в карето)

В "Effie България" традиционно участват както рекламни агенции, така и рекламодатели. Тази година отличието за най-ефективен рекламодател си поделиха Банка ДСК и "Карлсберг България", като и двете компании са клиенти на Noble Graphics, а с пивоварната фирма агенцията печели голямата награда за пети пореден път.

В класацията тази година попаднаха общо 35 компании от различни сектори на комуникационната индустрия. Всяка награда от "Effie България" носи и точки на агенциите и рекламодателите, които се прибавят към глобалната класация The Effie Effectiveness Index, обобщаваща резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и представя най-ефективните от тях.

Вижте кампаниите, спечелили златна награда тази година:

Кампания: #YOUNGPOWER

Продуцентска къща: Clamer Productions Studio

Кампания: Вкусен хляб от коричка до средичка

Клиент: Lidl България
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Продуцентска къща: Matchpoint Productions

Кампания: Младото живна

Клиент: Carlsberg Bulgaria Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Кампания: Pod Igoto

Клиент: Жанет 45
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Разработване на софтуер и уеб програмиране: Code Nest

Категория "Услуги"

Златна награда Effie

Кампания: Вкусен хляб от коричка до средичка

Клиент: Lidl България

Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Продуцентска къща: Matchpoint Productions

Сребърна награда Effie

Кампания: Банката, която цени твоето време

Клиент: Пощенска банка

Агенция: ББДО Груп/Графити ББДО

PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София

Кампания: Мечка

Клиент: Банка ДСК

Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: Кафе Комюникейшънс София ООД

Продуцентска къща: Switch

Web Development: Студио Х Дигитал

Категория "Стоки"

Златна награда Effie

Кампания: Младото живна

Клиент: Carlsberg Bulgaria

Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Сребърна награда Effie

Кампания: Не като от баба, а от баба

Клиент: Филикон 97 АД

Агенция: reforma

Продуцентска къща: Hand Played

Кампания: RiceUP! Eat Smart

Клиент: Nuhealth JSC

Агенция: The Smarts

Продуцентска къща: Shoot

Медийна агенция: IQ Media

Дигитална агенция: Xplora

Медийна агенция: PHD

Бронзова награда Effie

Кампания: Доброто тук

Клиент: Загорка АД

Агенция: Nitram

Продуцентска къща: Filmmaker

Медийна агенция: Dentsu Aegis Network

Категория "Социална, медийна, политическа"

Златна награда Effie

Кампания: Pod Igoto

Клиент: Жанет 45

Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Разработване на софтуер и уеб програмиране: Code Nest

Сребърна награда Effie

Кампания: #СпасиПирин

Клиент: WWF България

Агенция: Noble Graphics

Продуцентска къща: Switch

Категория "Корпоративни комуникации"

Златна награда Effie

Кампания: #YOUNGPOWER

Клиент: Банка ДСК

Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: Кафе Комюникейшънс София ООД

Продуцентска къща: Clamer Productions Studio

Сребърна награда Effie

Кампания: Само Поискай

Клиент: А1 България

Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Дигитална агенция: KNOWAY

Медийна агенция: Mindshare

Продуцентска къща: B2Y Productions

Бронзова награда Effie

Кампания: Господарите вкъщи

Клиент: Kaufland България

Агенция: Noble Graphics

Продуцентска къща: Switch

Медийна агенция: Mindshare

Дигитална агенция: All Channels Communication

Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Категория "Промоции"

Сребърна награда Effie

Кампания: TUBORG MUSIC PROMO

Клиент: Carlsberg Bulgaria

Агенция: Noble Graphics

Продуцентска къща: Switch

Медийна агенция: Initiative Bulgaria

Бронзова награда Effie

Кампания: Топчовците

Клиент: Kaufland България

Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: Mindshare

Продуцентска къща: Nulla

Дигитална агенция: All Channels Communication

Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Noble Graphics спечели най-много награди в 11-ото издание на конкурса "Effie България", който се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и цели да отличи рекламните кампании, постигнали най-добри резултати през годината. Компанията получи едно от най-желаните отличия в комуникационния бранш, а именно приза за най-ефективна рекламна агенция. Това е второто голямо признание на Noble Graphics, които бяха големите победители и в миналогодишното издание на конкурса.

Агенцията спечели общо седем награди, от които две златни, три сребърни и две бронзови за кампании на Банка ДСК, "Карлсберг България", Kaufland и WWF. "Смисълът на работата ни е да постигаме такова ниво на синергия между клиент и агенция, че постиженията ни да надскачат очакванията и на двете страни. И най-забавната реклама не е нищо повече от виц, ако не изпълнява основната си задача – да носи повече стойност за рекламодателя", коментира за медиите Чавдар Кенаров, основател и творчески директор на Noble Graphics.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK