Агенцията proof. спечели най-много отличия в конкурса IAB MIXX Awards
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Агенцията proof. спечели най-много отличия в конкурса IAB MIXX Awards

Максим Стоименов, творчески лидер и Андре Сайедж, управляващ партньор "Технологични решения" в агенцията proof.

Агенцията proof. спечели най-много отличия в конкурса IAB MIXX Awards

Наградите за най-добри дигитални маркетинг решения се връчват за четвърта година

8138 прочитания

Максим Стоименов, творчески лидер и Андре Сайедж, управляващ партньор "Технологични решения" в агенцията proof.

© Юлия Лазарова


В първото си участие на конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината, младата рекламна агенция proof. събра общо 10 отличия в 8 от 11-те категории в надпреварата. Това я прави и най-награждаваната агенция в четвъртото издание на конкурса, който традиционно се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau).

Екипът на proof. спечели две златни, четири сребърни и четири бронзови награди за кампании на Skaptobara, Infiniti, Dextrophobia Rooms и UNIQA България. Агенцията, с фокус върху дигиталните рекламни решения, е основана в началото на годината и беше новото попълнение в IAB MIXX Awards 2018.

На второто място по брой награди в надпреварата застава агенцията guts&brainsDDB с общо 8 отличия, от които две златни, две сребърни и 4 бронзови за клиентите си AVON, Tefal, Telenor, EVN и Serdika Center. All Channels Communications Group се класира на трета позиция с общо 6 награди за кампании на Starobrno - България, Decathlon - България, Jameson, "Крадецът на ябълки" и Jacobs (пълния списък с наградените вижте в карето).

Тази година за IAB MIXX Awards бяха подадени общо 111 заявки, което е с 20% по-малко в сравнение с миналата година, а за първи път освен големия победител във всяка категория бяха класирани кампании на второ и трето място. С две по-малко бяха и категориите, в които агенциите можеха да кандидатстват, промяна, която цели да адаптира конкурсът към дигиталните похвати и тенденции. До награда за рекламните си кампании пък стигнаха общо 9 български агенции тази година.

Категория LEAD GENERATION

Първо място

Кампания Ресторант "Вкъщи", рекламодател SEB Group, агенция guts&brainsDDB

Второ място

Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Трето място

Кампания Jacobs Кафене Мечта, рекламодател Jacobs Douwe Egberts България, агенция All Channels Communication

Категория ENGAGEMENT

Първо място

Кампания Pocket Science, рекламодател VISA, агенция NEXT-DC

Второ място

Кампания Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

Трето място

Кампания От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Категория CAMPAIGN EFFECTIVENESS

Първо място

Кампания ИКЕА Летни моменти, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

Второ място

Кампания От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Трето място

Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Категория BRAND AWARENESS

Първо място

Кампания Недоизказани думи, рекламодател Avon - България, агенция

guts&brainsDDB

Второ място

Кампания Decathlon – Пътят към Малта, рекламодател Decathlon България, агенция All Channels Communications Group

Трето място

Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Категория EFFECTIVE USE OF DATA

Първо място

Кампания More is More, рекламодател NFINITI Bulgaria, агенция proof.

Второ място

Кампания Термопомпи, рекламодател Viessmann, агенция Xplora

Трето място

Кампания С теб към неповторимото, рекламодател UNIQA България, агенция proof.

Категория BRANDED CONTENT

Първо място

Кампания BRNO #различно, рекламодател Загорка АД / Starobrno, агенция All Channels Communications Group

Второ място

Кампания Стани OCEAN chef с Божана, рекламодател Алта България, агенция Interactive Share

Трето място

Кампания Urban Fest, рекламодател Serdica Center, агенция guts&brainsDDB

Категория VIDEO

Първо място

Кампания Canon: Endless Toys 360° Videos, рекламодател Canon Central & Eastern Europe, агенция NEXT-DC

Второ място

Кампания "Безстрашните пичове", рекламодател "Перно Рикар България", Jameson, агенция All Channels Communications Group

Трето място

Кампания Недоизказани думи, рекламодател Avon - България, агенция guts&brainsDDB

Категория MOBILE AND APS

Първо място

Кампания Когато е време за сладолед, Bandi те намира, рекламодател Сладоледи Изида, агенция GraffitiBBDO / Media Direction OMD в партньорство с Etarget Bulgaria

Второ място

Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Трето място

Кампания Telenor MyKi, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Категория LANDING PAGES

Първо място

Кампания Decathlon – Пътят към Малта – лендингът, рекламодател Decathlon България, агенция All Channels Communications Group

Второ място

Кампания toplidumi.bg, рекламодател EVN Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Трето място

Кампания Tesy Air Index, рекламодател "Теси" ООД , агенция Noble Graphics

Категория SOCIAL

Първо място

Кампания PÜTINÜMBRELLA, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

Второ място

Кампания Крадецът на ябълки - годината на крадеца, рекламодател "Загорка" АД, агенция All Channels Communications Group

Трето място

Кампания Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

Категория BRAVE

Първо място

Кампания Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

Второ място

Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Трето място

Кампания Heineken: The Signal, рекламодател Heineken Bulgaria, агенция NEXT-DC

Фотограф: Юлия Лазарова

В първото си участие на конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината, младата рекламна агенция proof. събра общо 10 отличия в 8 от 11-те категории в надпреварата. Това я прави и най-награждаваната агенция в четвъртото издание на конкурса, който традиционно се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau).

Екипът на proof. спечели две златни, четири сребърни и четири бронзови награди за кампании на Skaptobara, Infiniti, Dextrophobia Rooms и UNIQA България. Агенцията, с фокус върху дигиталните рекламни решения, е основана в началото на годината и беше новото попълнение в IAB MIXX Awards 2018.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK