Агенцията proof. спечели най-много отличия в конкурса IAB MIXX Awards
Наградите за най-добри дигитални маркетинг решения се връчват за четвърта година


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В първото си участие на конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината, младата рекламна агенция proof. събра общо 10 отличия в 8 от 11-те категории в надпреварата. Това я прави и най-награждаваната агенция в четвъртото издание на конкурса, който традиционно се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau).
Екипът на proof. спечели две златни, четири сребърни и четири бронзови награди за кампании на Skaptobara, Infiniti, Dextrophobia Rooms и UNIQA България. Агенцията, с фокус върху дигиталните рекламни решения, е основана в началото на годината и беше новото попълнение в IAB MIXX Awards 2018.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.