Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 ное 2018, 15:39, 7221 прочитания

Агенцията proof. спечели най-много отличия в конкурса IAB MIXX Awards

Наградите за най-добри дигитални маркетинг решения се връчват за четвърта година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
В първото си участие на конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината, младата рекламна агенция proof. събра общо 10 отличия в 8 от 11-те категории в надпреварата. Това я прави и най-награждаваната агенция в четвъртото издание на конкурса, който традиционно се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau).

Екипът на proof. спечели две златни, четири сребърни и четири бронзови награди за кампании на Skaptobara, Infiniti, Dextrophobia Rooms и UNIQA България. Агенцията, с фокус върху дигиталните рекламни решения, е основана в началото на годината и беше новото попълнение в IAB MIXX Awards 2018.


На второто място по брой награди в надпреварата застава агенцията guts&brainsDDB с общо 8 отличия, от които две златни, две сребърни и 4 бронзови за клиентите си AVON, Tefal, Telenor, EVN и Serdika Center. All Channels Communications Group се класира на трета позиция с общо 6 награди за кампании на Starobrno - България, Decathlon - България, Jameson, "Крадецът на ябълки" и Jacobs (пълния списък с наградените вижте в карето).

Тази година за IAB MIXX Awards бяха подадени общо 111 заявки, което е с 20% по-малко в сравнение с миналата година, а за първи път освен големия победител във всяка категория бяха класирани кампании на второ и трето място. С две по-малко бяха и категориите, в които агенциите можеха да кандидатстват, промяна, която цели да адаптира конкурсът към дигиталните похвати и тенденции. До награда за рекламните си кампании пък стигнаха общо 9 български агенции тази година.
Категория LEAD GENERATION

Първо място
Кампания Ресторант "Вкъщи", рекламодател SEB Group, агенция guts&brainsDDB

Второ място
Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Трето място
Кампания Jacobs Кафене Мечта, рекламодател Jacobs Douwe Egberts България, агенция All Channels Communication

Категория ENGAGEMENT

Първо място
Кампания Pocket Science, рекламодател VISA, агенция NEXT-DC

Второ място
Кампания Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

Трето място
Кампания От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Категория CAMPAIGN EFFECTIVENESS

Първо място
Кампания ИКЕА Летни моменти, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

Второ място
Кампания От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Трето място
Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Категория BRAND AWARENESS

Първо място
Кампания Недоизказани думи, рекламодател Avon - България, агенция
guts&brainsDDB

Второ място
Кампания Decathlon – Пътят към Малта, рекламодател Decathlon България, агенция All Channels Communications Group

Трето място
Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Категория EFFECTIVE USE OF DATA

Първо място
Кампания More is More, рекламодател NFINITI Bulgaria, агенция proof.

Второ място
Кампания Термопомпи, рекламодател Viessmann, агенция Xplora

Трето място
Кампания С теб към неповторимото, рекламодател UNIQA България, агенция proof.

Категория BRANDED CONTENT

Първо място
Кампания BRNO #различно, рекламодател Загорка АД / Starobrno, агенция All Channels Communications Group

Второ място
Кампания Стани OCEAN chef с Божана, рекламодател Алта България, агенция Interactive Share

Трето място
Кампания Urban Fest, рекламодател Serdica Center, агенция guts&brainsDDB

Категория VIDEO

Първо място
Кампания Canon: Endless Toys 360° Videos, рекламодател Canon Central & Eastern Europe, агенция NEXT-DC

Второ място
Кампания "Безстрашните пичове", рекламодател "Перно Рикар България", Jameson, агенция All Channels Communications Group

Трето място
Кампания Недоизказани думи, рекламодател Avon - България, агенция guts&brainsDDB

Категория MOBILE AND APS

Първо място
Кампания Когато е време за сладолед, Bandi те намира, рекламодател Сладоледи Изида, агенция GraffitiBBDO / Media Direction OMD в партньорство с Etarget Bulgaria

Второ място
Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Трето място
Кампания Telenor MyKi, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Категория LANDING PAGES

Първо място
Кампания Decathlon – Пътят към Малта – лендингът, рекламодател Decathlon България, агенция All Channels Communications Group

Второ място
Кампания toplidumi.bg, рекламодател EVN Bulgaria, агенция guts&brainsDDB

Трето място
Кампания Tesy Air Index, рекламодател "Теси" ООД , агенция Noble Graphics

Категория SOCIAL

Първо място
Кампания PÜTINÜMBRELLA, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts

Второ място
Кампания Крадецът на ябълки - годината на крадеца, рекламодател "Загорка" АД, агенция All Channels Communications Group

Трето място
Кампания Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

Категория BRAVE

Първо място
Кампания Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.

Второ място
Кампания Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.

Трето място
Кампания Heineken: The Signal, рекламодател Heineken Bulgaria, агенция NEXT-DC



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 776 прочитания

Ваксина срещу комуникационна криза Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

27 мар 2020, 2624 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 ноември)

Кои са най-големите рекламни агенции в България; Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за втора поредна година; Агенцията proof. спечели най-много отличия в конкурса IAB MIXX Awards; КЗК глоби "Нет инфо" заради заблуждаваща и неразрешена сравнителна реклама; Споделените подаръци в коледната кампания на Apple и др.

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10