Агенцията proof. спечели най-много отличия в конкурса IAB MIXX Awards

Наградите за най-добри дигитални маркетинг решения се връчват за четвърта година

Максим Стоименов, творчески лидер и Андре Сайедж, управляващ партньор "Технологични решения" в агенцията proof.
Максим Стоименов, творчески лидер и Андре Сайедж, управляващ партньор "Технологични решения" в агенцията proof.
Максим Стоименов, творчески лидер и Андре Сайедж, управляващ партньор "Технологични решения" в агенцията proof.    ©  Юлия Лазарова
Максим Стоименов, творчески лидер и Андре Сайедж, управляващ партньор "Технологични решения" в агенцията proof.    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В първото си участие на конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината, младата рекламна агенция proof. събра общо 10 отличия в 8 от 11-те категории в надпреварата. Това я прави и най-награждаваната агенция в четвъртото издание на конкурса, който традиционно се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau).

Екипът на proof. спечели две златни, четири сребърни и четири бронзови награди за кампании на Skaptobara, Infiniti, Dextrophobia Rooms и UNIQA България. Агенцията, с фокус върху дигиталните рекламни решения, е основана в началото на годината и беше новото попълнение в IAB MIXX Awards 2018.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове