С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 29 ное 2018, 17:16, 5472 прочитания

Българската NEXT-DC стъпва на британския пазар

Агенцията отвори офис в Лондон и разширява услугите си до пълно рекламно обслужване

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Осем години след основаването на NEXT-DC екипът на независимата агенция е готов да излезе на един от най-развитите рекламни пазари в Европа, при това вече с портфолио за пълно рекламно обслужване. Този месец компанията отвори офиса си в Лондон, а целта й е да разшири портфолиото си от клиенти от други пазари, български брандове, които искат да разраснат бизнеса си зад граница, както и да засили експертизата на екипа си.

Първи стъпки на острова


Решението за разрастване на бизнеса на NEXT-DC е следствие от два фактора. От една страна, е малкият български рекламен пазар, където цените на творческия продукт намаляват. От друга страна, се дължи на опита на агенцията на международно ниво. Сред клиентите, за които има проекти, са европейската централа на Canon, която адаптира кампаниите, изготвени в България, на 25 пазара, включително Англия, Испания, Франция, както и проекти за Cartoon Network за Италия и Австрия.

Съоснователката и изпълнителен директор на агенцията Мария Тодорова разказва пред "Капитал", че отварянето на офис в Лондон е отнело близо една година проучване на бизнес условията и рекламния пазар там. "Екипът ни проведе серия от срещи с различни партньори и експерти, които доведоха и до партньорство с лондонска консултантска фирма за дигитален маркетинг, която ще ни помага при разработването на проекти за пазара", обяснява още тя.

За момента NEXT-DC в Лондон има представител, който да координира проектите. Компанията вече е събрала и екип от фрийлансъри и консултанти, които освен по обслужването клиентите ще им съдействат и при представянето на агенцията и осъществяването на контакти на местно ниво.



Въпреки голямата конкуренция на британския пазар според Мария Тодорова NEXT-DC има три ключови предимства пред другите независими агенции там - качество на идеите, цена и бързина. "Там работят с много по-дълги срокове, отколкото тук, в България. Конкурираме се с агенциите от нашия клас там и на ниво стратегия, инсайт (познание за потребителите, поведението им или пазара, направено най-често на база на разбиране на ситуацията или дедукция – бел. ред.), криейтив и изпълнение", казва тя.

Опитът на българската компания до момента показва, че важно за рекламодателите на западните пазари е и портфолиото от клиенти на рекламните агенции и мащаба на изготвените за тях проекти. Сред клиентите на NEXT-DC са Heineken, Brown-Forman, Canon, FOX и KFC.

Първото партньорство на агенцията в Лондон пък е с инвестиционния фонд Gemcorp. "Международните проекти носят на екипа опит и обмяна на знание, като по този начин ще подобряваме и проектите ни за българската аудитория", допълва Тодорова.

Разширяване на услугите

NEXT-DC стъпва на британския пазар с пълен набор от рекламни услуги. Ако в началото на основаването й тя беше позиционирана по-скоро в дигиталните рекламни решения, сега компания се фокусира върху стратегия, съдържание и криейтив. За целта от агенцията формират и екип от специалисти с различна експертиза. "Когато започнахме като дигитална агенция, това определение имаше по-скоро смисъл на иновация. Сега в България то ограничава възможностите и не ни представя пред клиентите с цялата ни палитра от услуги и възможности", казва Тодорова. От началото на тази година агенцията вече има няколко телевизионни продукции.

По думите на Тодорова Лондон е само началото на засилването на международната им дейност. През британската столица агенцията ще се опита да стигне и до другите силно развити рекламни пазари в Европа - Германия, Холандия и Австрия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 3122 прочитания

ПИК-ът на отровената среда 11 ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

13 сеп 2019, 9469 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Медиа агенциите продължават да растат

Общите приходи на топ 20 нарастват с над 14% до 297 млн. лв. през миналата година.

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие