С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 29 ное 2018, 17:16, 5882 прочитания

Българската NEXT-DC стъпва на британския пазар

Агенцията отвори офис в Лондон и разширява услугите си до пълно рекламно обслужване

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Осем години след основаването на NEXT-DC екипът на независимата агенция е готов да излезе на един от най-развитите рекламни пазари в Европа, при това вече с портфолио за пълно рекламно обслужване. Този месец компанията отвори офиса си в Лондон, а целта й е да разшири портфолиото си от клиенти от други пазари, български брандове, които искат да разраснат бизнеса си зад граница, както и да засили експертизата на екипа си.

Първи стъпки на острова


Решението за разрастване на бизнеса на NEXT-DC е следствие от два фактора. От една страна, е малкият български рекламен пазар, където цените на творческия продукт намаляват. От друга страна, се дължи на опита на агенцията на международно ниво. Сред клиентите, за които има проекти, са европейската централа на Canon, която адаптира кампаниите, изготвени в България, на 25 пазара, включително Англия, Испания, Франция, както и проекти за Cartoon Network за Италия и Австрия.

Съоснователката и изпълнителен директор на агенцията Мария Тодорова разказва пред "Капитал", че отварянето на офис в Лондон е отнело близо една година проучване на бизнес условията и рекламния пазар там. "Екипът ни проведе серия от срещи с различни партньори и експерти, които доведоха и до партньорство с лондонска консултантска фирма за дигитален маркетинг, която ще ни помага при разработването на проекти за пазара", обяснява още тя.

За момента NEXT-DC в Лондон има представител, който да координира проектите. Компанията вече е събрала и екип от фрийлансъри и консултанти, които освен по обслужването клиентите ще им съдействат и при представянето на агенцията и осъществяването на контакти на местно ниво.



Въпреки голямата конкуренция на британския пазар според Мария Тодорова NEXT-DC има три ключови предимства пред другите независими агенции там - качество на идеите, цена и бързина. "Там работят с много по-дълги срокове, отколкото тук, в България. Конкурираме се с агенциите от нашия клас там и на ниво стратегия, инсайт (познание за потребителите, поведението им или пазара, направено най-често на база на разбиране на ситуацията или дедукция – бел. ред.), криейтив и изпълнение", казва тя.

Опитът на българската компания до момента показва, че важно за рекламодателите на западните пазари е и портфолиото от клиенти на рекламните агенции и мащаба на изготвените за тях проекти. Сред клиентите на NEXT-DC са Heineken, Brown-Forman, Canon, FOX и KFC.

Първото партньорство на агенцията в Лондон пък е с инвестиционния фонд Gemcorp. "Международните проекти носят на екипа опит и обмяна на знание, като по този начин ще подобряваме и проектите ни за българската аудитория", допълва Тодорова.

Разширяване на услугите

NEXT-DC стъпва на британския пазар с пълен набор от рекламни услуги. Ако в началото на основаването й тя беше позиционирана по-скоро в дигиталните рекламни решения, сега компания се фокусира върху стратегия, съдържание и криейтив. За целта от агенцията формират и екип от специалисти с различна експертиза. "Когато започнахме като дигитална агенция, това определение имаше по-скоро смисъл на иновация. Сега в България то ограничава възможностите и не ни представя пред клиентите с цялата ни палитра от услуги и възможности", казва Тодорова. От началото на тази година агенцията вече има няколко телевизионни продукции.

По думите на Тодорова Лондон е само началото на засилването на международната им дейност. През британската столица агенцията ще се опита да стигне и до другите силно развити рекламни пазари в Европа - Германия, Холандия и Австрия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 657 прочитания

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама 1 Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 2851 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Медиа агенциите продължават да растат

Общите приходи на топ 20 нарастват с над 14% до 297 млн. лв. през миналата година.

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Календар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10