Българската NEXT-DC стъпва на британския пазар

Агенцията отвори офис в Лондон и разширява услугите си до пълно рекламно обслужване

Мария Тодорова, съоснователката и изпълнителен директор на NEXT-DC
Мария Тодорова, съоснователката и изпълнителен директор на NEXT-DC
Мария Тодорова, съоснователката и изпълнителен директор на NEXT-DC    ©  Цветелина Белутова
Мария Тодорова, съоснователката и изпълнителен директор на NEXT-DC    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Осем години след основаването на NEXT-DC екипът на независимата агенция е готов да излезе на един от най-развитите рекламни пазари в Европа, при това вече с портфолио за пълно рекламно обслужване. Този месец компанията отвори офиса си в Лондон, а целта й е да разшири портфолиото си от клиенти от други пазари, български брандове, които искат да разраснат бизнеса си зад граница, както и да засили експертизата на екипа си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    toshiro avatar :-|
    Lazar Petrov

    Успех !

    Нередност?
Нов коментар