Доайените в рекламния бизнес

Съдружниците в определената за най-ефективна агенция Noble Graphics, Чавдар Кенаров, Иво Алтънов и Марсел Леви пред "Капитал"

Иво Алтънов, Чавдар Кенаров и Марсел Леви, съдружници в Noble Graphics
Иво Алтънов, Чавдар Кенаров и Марсел Леви, съдружници в Noble Graphics
Иво Алтънов, Чавдар Кенаров и Марсел Леви, съдружници в Noble Graphics    ©  Георги Кожухаров
Иво Алтънов, Чавдар Кенаров и Марсел Леви, съдружници в Noble Graphics    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За втора поредна година агенция Noble Graphics печели отличието за най-ефективна рекламна агенция в конкурса "Effie България". Той цели да отличи кампаниите през годината, постигнали най-добри резултати по измерими критерии. В 11-ото издание на надпреварата компанията спечели общо седем отличия, от които две златни, три сребърни и две бронзови за кампании на Банка ДСК, "Карлсберг България", Kaufland и WWF.

От създаването си преди 18 години досега това е третото отличие за най-ефективна агенция на Noble Graphics. Също толкова приза "Агенция на годината" има и от другия най-голям конкурс в България – ФАРА, който оценява творческото изпълнение на кампаниите. Към момента независимата фирма остава единствената българска агенция с номинация в най-големия рекламен фестивал Cannes Lions за кампанията си от 2015 г. "Йога закачалки". Година по-рано екип от Noble Graphics пък спечели златна награда в конкурса за млади таланти в рекламата Cannes Young Lions.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател

    Интересно интервю. Благодаря за него на г-жа Пенкова.

    От това, което чувам от хора в бранша, налице е криза в рекламния бранш и той не е такъв, какъвто например беше преди десет и малко повече години. Личи си и по рекламните блокове, които често са доминирани от няколко кампании, и само от време на време навлизат различни клипове. Гледайки например гръцката телевизия "Алфа" там има много голямо разнообразие в спотовете при всеки блок. Което явно е индикатор и за състоянието на икономиката ни. Хубаво е, че при тези условия има отчетени успехи на редица агенции, вкл. като представената по-горе.

    Също така ми прави впечатление, че въпреки устойчивата дигитализация на процесите и повишаването на инвестициите в онлайн съдържание, работни позиции за дистанционна работа от рекламните агенции почти липсват. Има тук-таме и там, където има, те са ниско платени. Дано да имат яснота как ще преодолеят кадровия въпрос, защото със задълбочаването на демографската катастрофа у нас това ще е определящ фактор за оцеляване на самите компании.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал