Доайените в рекламния бизнес
Съдружниците в определената за най-ефективна агенция Noble Graphics, Чавдар Кенаров, Иво Алтънов и Марсел Леви пред "Капитал"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За втора поредна година агенция Noble Graphics печели отличието за най-ефективна рекламна агенция в конкурса "Effie България". Той цели да отличи кампаниите през годината, постигнали най-добри резултати по измерими критерии. В 11-ото издание на надпреварата компанията спечели общо седем отличия, от които две златни, три сребърни и две бронзови за кампании на Банка ДСК, "Карлсберг България", Kaufland и WWF.
От създаването си преди 18 години досега това е третото отличие за най-ефективна агенция на Noble Graphics. Също толкова приза "Агенция на годината" има и от другия най-голям конкурс в България – ФАРА, който оценява творческото изпълнение на кампаниите. Към момента независимата фирма остава единствената българска агенция с номинация в най-големия рекламен фестивал Cannes Lions за кампанията си от 2015 г. "Йога закачалки". Година по-рано екип от Noble Graphics пък спечели златна награда в конкурса за млади таланти в рекламата Cannes Young Lions.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Интересно интервю. Благодаря за него на г-жа Пенкова.
От това, което чувам от хора в бранша, налице е криза в рекламния бранш и той не е такъв, какъвто например беше преди десет и малко повече години. Личи си и по рекламните блокове, които често са доминирани от няколко кампании, и само от време на време навлизат различни клипове. Гледайки например гръцката телевизия "Алфа" там има много голямо разнообразие в спотовете при всеки блок. Което явно е индикатор и за състоянието на икономиката ни. Хубаво е, че при тези условия има отчетени успехи на редица агенции, вкл. като представената по-горе.
Също така ми прави впечатление, че въпреки устойчивата дигитализация на процесите и повишаването на инвестициите в онлайн съдържание, работни позиции за дистанционна работа от рекламните агенции почти липсват. Има тук-таме и там, където има, те са ниско платени. Дано да имат яснота как ще преодолеят кадровия въпрос, защото със задълбочаването на демографската катастрофа у нас това ще е определящ фактор за оцеляване на самите компании.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.