Вкусната реклама

Новата агенция Sick juice на Божана Кацарова и Николай Ванчев ще се фокусира върху комуникация през храна

Николай Ванчев и Божана Кацарова, основатели на Sick juice
Николай Ванчев и Божана Кацарова, основатели на Sick juice    ©  Цветелина Белутова
Николай Ванчев и Божана Кацарова, основатели на Sick juice
Николай Ванчев и Божана Кацарова, основатели на Sick juice    ©  Цветелина Белутова

Храната като средство за комуникация и обединяване на хората. Това е в основата на работата на новата рекламна агенция на българския пазар Sick juice. Нейни двигатели са Божана Кацарова, която има дългогодишен опит в кулинарията, и Николай Ванчев, работил като творчески директор в няколко рекламни агенции през последните години, сред които Publicis Sofia и Havas Group - България. Двамата обединяват уменията си, за да създадат нишова агенция, която освен комуникационни услуги предлага и организиране на събития, кетъринг, студио за заснемане и стайлинг на храна.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се