Боряна Великова: Рекламодателите трябва да съгласуват мерки и действия за етична комуникация

Старши бранд мениджърът и ръководител категория "Негазирани напитки" в "Кока-Кола България" пред "Капитал"

"Стратегията ни сега е насочена върху това да се наложим като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки," казва Боряна Великова
"Стратегията ни сега е насочена върху това да се наложим като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки," казва Боряна Великова
"Стратегията ни сега е насочена върху това да се наложим като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки," казва Боряна Великова
"Стратегията ни сега е насочена върху това да се наложим като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки," казва Боряна Великова

Визитка

Боряна Великова е част от маркетинг екипа на "Кока-кола България" от 2016 г. и към момента заема длъжността старши бранд мениджър, ръководител категория "Негазирани напитки". Преди това е била част от екипа на GSK Consumer Healthcare, а през годините е заемала различни ръководни позиции в международни компании, сред които General Motors и Japan Tobacco. Великова има над 15 години опит в областта на маркетинга, продажбите и корпоративните комуникации, а кариерата си започва в "Henkel България". Тя има магистратура "Международни икономически отношения" от УНСС и Executive MBA от Cotrugli Business School. Тази година Боряна Великова беше сред членовете на журито на конкурса BaAwards, който се организира за пета поредна година от Българската асоциация на рекламодателите и цели да отличи компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през годината. Тя разказва пред "Капитал" за нивото на заявките в конкурса тази година, промените в маркетинг стратегията на "Кока-Кола", както и очертава някои комуникационни тенденции на пазара през следващата година.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се