Новото лице на PR агенциите

Най-големите компании в сектора достигат общи приходи от 25.3 млн. лв. и ръст от 11%

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За поредна година PR агенциите на българския пазар преструктурират бизнесите си, така че да се превърнат в компании за пълно комуникационно обслужване. Портфолиото им от услуги вече включва дигитален маркетинг, управление на социални мрежи и изграждане на работодателски брандинг. Именно това е техният начин да отговорят на засилващата се конкуренция от рекламни и дигитални агенции, които консолидират услугите си и привличат все по-голяма част от бюджетите на клиентите. Нещо повече, голяма част от PR агенциите вече се позиционират като консултанти, които предлагат стратегически решения на компаниите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар