С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
8 яну 2019, 15:30, 1630 прочитания

Започна записването за рекламния конкурс Young Lions Bulgaria 2019

В него могат да участват рекламни специалисти до 30-годишна възраст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За поредна година млади рекламисти могат да участват в локалната надпревара Young Lions Bulgaria 2019, която може да им осигури място сред участниците в международния конкурс Cannes Young Lions в категория Film, част от най-големия рекламен фестивал в Кан. Българското издание на надпреварата цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата, а организатори са Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) в партньорство с Fox Networks Group Bulgaria.

Условия за участие


Крайният срок за записване в конкурса е 19 февруари, като освен възрастовото ограничение сред условията за участие е кандидатите да бъдат в екип от двама души и да работят в комуникационни агенции. Желаещите трябва да попълнят необходимите формуляри за участие и да ги изпратят на younglions@baca.bg, като организатори изрично посочват, че студенти не могат да участват в конкурса.

Същинската част от Young Lions Bulgaria ще започне на 22 февруари, когато младите рекламисти ще получат задание за изготвянето на рекламен клип, подготвено от Fox Networks Group Bulgaria. Всеки екип ще разполага с три дни за измисляне на идея, разписването й и заснемането на 30-секунден клип. Оценяването на всички проекти ще се проведе на 28 февруари, като основните критерии ще бъдат творческа идея и стратегия, съответствие на брифа и изпълнение на проекта.

Победителите в локалния рекламен конкурс ще представят България на надпреварата Cannes Young Lions 2019 в категория Film и паралелно с това ще посетят най-големия рекламен творчески фестивал Cannes Lions през юни в Кан.



Българската идея през 2018 г.

В миналогодишното локално издание на конкурса бяха избрани за победители младите рекламни специалисти София Алтова и Олга Стойчева от агенцията The Smarts. Тогава темата на надпреварата беше "NOVA подкрепя българските филми", а продукцията им беше съставена от 1500 кадъра и озаглавена "Поддържаща роля".

На голямата надпревара Cannes Young Lions 2018 екипите от цял свят имаха за задание да създадат рекламна кампания за мобилното приложение Share the meal към Организацията на обединените нации (ООН), през което могат да се правят дарения за храна на деца в нужда. Тогава за най-добра беше отличена рекламната кампания на екипа от Коста Рика, които взеха и голямата награда в конкурса.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Facebook ще инвестира 300 млн. долара в подпомагане на журналистиката Facebook ще инвестира 300 млн. долара в подпомагане на журналистиката

Сумата ще бъде насочена основно към американски медийни организации

16 яну 2019, 841 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 декември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 декември)

Спас Русев и Кирил Домусчиев се конкурират за "Нова тв"; Започна записването за рекламния конкурс Young Lions Bulgaria 2019; Платформата IMDb вече и с безплатни филми и др.

15 яну 2019, 1170 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Спас Русев и Кирил Домусчиев се конкурират за "Нова тв"

Ако одобреният кандидат намери финансиране, "Нова" може да има нов собственик през март

Данъци, доходи и осигуровки - какво ново

Собствениците на автомобили, на имоти в курорти и тези с високи доходи ще плащат повече

Липсващото звено в стартъп веригата

Българи от Силициевата долина ще издърпват стартъпи към глобалната сцена

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Непознатата Лика Янко

Изложба проследява рядко разказваната история на репресираната по време на социализма българска художничка от албански произход

Всичко за Роки

Taschen публикува книга с историята на най-емблематичния герой на Силвестър Сталоун

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 2

Капитал

Брой 2 // 12.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Лобисткият закон за горивата засега се отлага, Франция се готви за Brexit без сделка

Емисия

DAILY @7PM // 17.01.2019 Прочетете