С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
8 яну 2019, 15:30, 2895 прочитания

Започна записването за рекламния конкурс Young Lions Bulgaria 2019

В него могат да участват рекламни специалисти до 30-годишна възраст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За поредна година млади рекламисти могат да участват в локалната надпревара Young Lions Bulgaria 2019, която може да им осигури място сред участниците в международния конкурс Cannes Young Lions в категория Film, част от най-големия рекламен фестивал в Кан. Българското издание на надпреварата цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата, а организатори са Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) в партньорство с Fox Networks Group Bulgaria.

Условия за участие


Крайният срок за записване в конкурса е 19 февруари, като освен възрастовото ограничение сред условията за участие е кандидатите да бъдат в екип от двама души и да работят в комуникационни агенции. Желаещите трябва да попълнят необходимите формуляри за участие и да ги изпратят на younglions@baca.bg, като организатори изрично посочват, че студенти не могат да участват в конкурса.

Същинската част от Young Lions Bulgaria ще започне на 22 февруари, когато младите рекламисти ще получат задание за изготвянето на рекламен клип, подготвено от Fox Networks Group Bulgaria. Всеки екип ще разполага с три дни за измисляне на идея, разписването й и заснемането на 30-секунден клип. Оценяването на всички проекти ще се проведе на 28 февруари, като основните критерии ще бъдат творческа идея и стратегия, съответствие на брифа и изпълнение на проекта.

Победителите в локалния рекламен конкурс ще представят България на надпреварата Cannes Young Lions 2019 в категория Film и паралелно с това ще посетят най-големия рекламен творчески фестивал Cannes Lions през юни в Кан.



Българската идея през 2018 г.

В миналогодишното локално издание на конкурса бяха избрани за победители младите рекламни специалисти София Алтова и Олга Стойчева от агенцията The Smarts. Тогава темата на надпреварата беше "NOVA подкрепя българските филми", а продукцията им беше съставена от 1500 кадъра и озаглавена "Поддържаща роля".

На голямата надпревара Cannes Young Lions 2018 екипите от цял свят имаха за задание да създадат рекламна кампания за мобилното приложение Share the meal към Организацията на обединените нации (ООН), през което могат да се правят дарения за храна на деца в нужда. Тогава за най-добра беше отличена рекламната кампания на екипа от Коста Рика, които взеха и голямата награда в конкурса.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г. Рекламният пазар в България достигна 415 млн. лв. за 2018 г.

Общите инвестициите са пораснали с 12% според данни на асоциацията на рекламодателите

25 юни 2019, 640 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 юни)

СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ; V+O Communication е новата PR и дигитална агенция на Adecco; "Загорка" с нови кенове на изкуството; Omnicom отново стана холдинг на годината на рекламния фестивал в Кан и др.

25 юни 2019, 943 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Спас Русев и Кирил Домусчиев се конкурират за "Нова тв"

Ако одобреният кандидат намери финансиране, "Нова" може да има нов собственик през март

Q&A: Проектът Libra

Най-важното, което трябва да се знае за новата криптовалута на Facebook

Пиратски филм

Операция на ГДБОП удари регионални оператори с обвинения за пиратство

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

20 въпроса: Петя Кокудева

Скоро ще се появи първата й пътешественическа книга - "Поздрави от синята палатка"

Човекът и мракът

Palacio de Velazquez в Мадрид показва първата голяма ретроспектива на японския художник Тецуя Ишида извън родината му