С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
8 яну 2019, 15:30, 2988 прочитания

Започна записването за рекламния конкурс Young Lions Bulgaria 2019

В него могат да участват рекламни специалисти до 30-годишна възраст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За поредна година млади рекламисти могат да участват в локалната надпревара Young Lions Bulgaria 2019, която може да им осигури място сред участниците в международния конкурс Cannes Young Lions в категория Film, част от най-големия рекламен фестивал в Кан. Българското издание на надпреварата цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата, а организатори са Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) в партньорство с Fox Networks Group Bulgaria.

Условия за участие


Крайният срок за записване в конкурса е 19 февруари, като освен възрастовото ограничение сред условията за участие е кандидатите да бъдат в екип от двама души и да работят в комуникационни агенции. Желаещите трябва да попълнят необходимите формуляри за участие и да ги изпратят на younglions@baca.bg, като организатори изрично посочват, че студенти не могат да участват в конкурса.

Същинската част от Young Lions Bulgaria ще започне на 22 февруари, когато младите рекламисти ще получат задание за изготвянето на рекламен клип, подготвено от Fox Networks Group Bulgaria. Всеки екип ще разполага с три дни за измисляне на идея, разписването й и заснемането на 30-секунден клип. Оценяването на всички проекти ще се проведе на 28 февруари, като основните критерии ще бъдат творческа идея и стратегия, съответствие на брифа и изпълнение на проекта.

Победителите в локалния рекламен конкурс ще представят България на надпреварата Cannes Young Lions 2019 в категория Film и паралелно с това ще посетят най-големия рекламен творчески фестивал Cannes Lions през юни в Кан.



Българската идея през 2018 г.

В миналогодишното локално издание на конкурса бяха избрани за победители младите рекламни специалисти София Алтова и Олга Стойчева от агенцията The Smarts. Тогава темата на надпреварата беше "NOVA подкрепя българските филми", а продукцията им беше съставена от 1500 кадъра и озаглавена "Поддържаща роля".

На голямата надпревара Cannes Young Lions 2018 екипите от цял свят имаха за задание да създадат рекламна кампания за мобилното приложение Share the meal към Организацията на обединените нации (ООН), през което могат да се правят дарения за храна на деца в нужда. Тогава за най-добра беше отличена рекламната кампания на екипа от Коста Рика, които взеха и голямата награда в конкурса.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ГЕРБ вкара още един свой човек в СЕМ 2 ГЕРБ вкара още един свой човек в СЕМ

След избора на Галина Георгиева през следващите пет години управляващите ще имат пълно мнозинство в медийния регулатор

17 юли 2019, 1229 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 юли) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 юли)

Първо решение на Кошлуков - да назначи конкурента си Сашо Йовков за директор спорт; United Partners спечели награда в международния конкурс IPRA Golden World Awards 2019; WPP продава мажоритарен дял в Kantar; Лейди Гага лансира козметичен бранд в партньорство с Amazon и др.

16 юли 2019, 1392 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Спас Русев и Кирил Домусчиев се конкурират за "Нова тв"

Ако одобреният кандидат намери финансиране, "Нова" може да има нов собственик през март

F-16 полетя към парламента

Управляващите искат да финализират купуването на изтребителите преди местните избори

Мицотакис - наследникът на династия, който иска да е аутсайдер

Гръцкият премиер поддържа имидж на представител на ново поколение политици, но някои го виждат като част от статуквото, банкрутирало страната

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Sympathy for the Writer

Биляна Курташева за книгата си, посветена на неподозираните връзки между различни произведения, периоди и личности

Тарантино и другите

По-интересните заглавия от ваканционния афиш