С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
8 яну 2019, 15:30, 3101 прочитания

Започна записването за рекламния конкурс Young Lions Bulgaria 2019

В него могат да участват рекламни специалисти до 30-годишна възраст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За поредна година млади рекламисти могат да участват в локалната надпревара Young Lions Bulgaria 2019, която може да им осигури място сред участниците в международния конкурс Cannes Young Lions в категория Film, част от най-големия рекламен фестивал в Кан. Българското издание на надпреварата цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата, а организатори са Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) в партньорство с Fox Networks Group Bulgaria.

Условия за участие


Крайният срок за записване в конкурса е 19 февруари, като освен възрастовото ограничение сред условията за участие е кандидатите да бъдат в екип от двама души и да работят в комуникационни агенции. Желаещите трябва да попълнят необходимите формуляри за участие и да ги изпратят на younglions@baca.bg, като организатори изрично посочват, че студенти не могат да участват в конкурса.

Същинската част от Young Lions Bulgaria ще започне на 22 февруари, когато младите рекламисти ще получат задание за изготвянето на рекламен клип, подготвено от Fox Networks Group Bulgaria. Всеки екип ще разполага с три дни за измисляне на идея, разписването й и заснемането на 30-секунден клип. Оценяването на всички проекти ще се проведе на 28 февруари, като основните критерии ще бъдат творческа идея и стратегия, съответствие на брифа и изпълнение на проекта.

Победителите в локалния рекламен конкурс ще представят България на надпреварата Cannes Young Lions 2019 в категория Film и паралелно с това ще посетят най-големия рекламен творчески фестивал Cannes Lions през юни в Кан.



Българската идея през 2018 г.

В миналогодишното локално издание на конкурса бяха избрани за победители младите рекламни специалисти София Алтова и Олга Стойчева от агенцията The Smarts. Тогава темата на надпреварата беше "NOVA подкрепя българските филми", а продукцията им беше съставена от 1500 кадъра и озаглавена "Поддържаща роля".

На голямата надпревара Cannes Young Lions 2018 екипите от цял свят имаха за задание да създадат рекламна кампания за мобилното приложение Share the meal към Организацията на обединените нации (ООН), през което могат да се правят дарения за храна на деца в нужда. Тогава за най-добра беше отличена рекламната кампания на екипа от Коста Рика, които взеха и голямата награда в конкурса.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Светослав Костов все пак е отстранен от БНР (допълнена) 3 Светослав Костов все пак е отстранен от БНР (допълнена)

През януари СЕМ трябва да избере нов генерален директор на радиото, дотогава временно изпълняващ длъжността ще бъде Антон Митов

17 окт 2019, 966 прочитания

Втори опит: Келнер взима bTV 4 Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

17 окт 2019, 4752 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Спас Русев и Кирил Домусчиев се конкурират за "Нова тв"

Ако одобреният кандидат намери финансиране, "Нова" може да има нов собственик през март

Още от Капитал
Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10