Нова година, нови рекламни стратегии

Четири от големите рекламодатели в България разказват за плановете си за инвестиции през 2019 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

По всичко личи, че 2019 г. ще е динамична за българския медиен пазар. Вероятно още през първото полугодие двете най-големи медийни групи в България – "Нова броудкастинг груп" и "БТВ медиа груп", ще направят крачка към смяна на собствеността си, като за компаниите им майки Modern Times Group и Central European Media Enterprises е важно продажбата да стане по-скоро бързо. Подобна промяна би поставила редица въпроси за развитието на програмните им продукти и цените на телевизионна реклама, която за поредна година остава доминираща в медийния микс на рекламодателите.

Товa се потвърждава и през годишния доклад на комуникационната група Dentsu Aegis Network, според който делът на телевизионната реклама в България през 2019 г. ще достигне 53.8%, а общите инвестиции на компаниите ще нараснат с 6.9% спрямо 2018 г. По думите на някои от най-големите рекламодатели в страната обаче те не толкова ще увеличат рекламните си вложения, колкото ще ги преразпределят, като обичайно това ще бъде към дигиталните канали.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове