Нова година, нови рекламни стратегии
Четири от големите рекламодатели в България разказват за плановете си за инвестиции през 2019 г.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
По всичко личи, че 2019 г. ще е динамична за българския медиен пазар. Вероятно още през първото полугодие двете най-големи медийни групи в България – "Нова броудкастинг груп" и "БТВ медиа груп", ще направят крачка към смяна на собствеността си, като за компаниите им майки Modern Times Group и Central European Media Enterprises е важно продажбата да стане по-скоро бързо. Подобна промяна би поставила редица въпроси за развитието на програмните им продукти и цените на телевизионна реклама, която за поредна година остава доминираща в медийния микс на рекламодателите.
Товa се потвърждава и през годишния доклад на комуникационната група Dentsu Aegis Network, според който делът на телевизионната реклама в България през 2019 г. ще достигне 53.8%, а общите инвестиции на компаниите ще нараснат с 6.9% спрямо 2018 г. По думите на някои от най-големите рекламодатели в страната обаче те не толкова ще увеличат рекламните си вложения, колкото ще ги преразпределят, като обичайно това ще бъде към дигиталните канали.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.